روانشناسی افراد استثنایی (JPE) - مقالات آماده انتشار
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اعضای مشورتی هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
مقالات آماده انتشار
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1390)
پذیرفته شده
|
اصلاح شده برای چاپ
تعداد مقالات:
229
1
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی
دوره 3، شماره 12، زمستان 1392، صفحه
1-26
محسن امیری
مشاهده مقاله
2
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا
دوره 4، شماره 13، بهار 1393، صفحه
1-14
رضا احمدی؛ پرویز شریفی درآمدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (435 K)
3
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی
دوره 4، شماره 15، پاییز 1393، صفحه
1-16
بهاره برزگر؛ وحید نجاتی؛ حمیدرضا پوراعتماد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (335 K)
4
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری
دوره 4، شماره 14، تابستان 1393، صفحه
1-18
وحید نجاتی؛ سارا آقایی ثابت؛ مهدیس مقصودلو
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (212 K)
5
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات
دوره 3، شماره 11، پاییز 1392، صفحه
1-20
سکینه سلطانی کوهبنانی؛ حمید علیزاده؛ ژانت هاشمی؛ غلامرضا صرامی؛ ساجده سلطانی کوهبانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (240 K)
6
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی
دوره 3، شماره 10، تابستان 1392، صفحه
1-20
احمد بهپژوه؛ رضا کرمینژاد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهییکتا
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (264 K)
7
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی
دوره 4، شماره 16، زمستان 1393، صفحه
1-19
کامبیز پوشنه؛ نجمه صیام؛ مهیا عابدی کوپایی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (448 K)
8
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی
دوره 5، شماره 17، بهار 1394، صفحه
1-25
ارغوان شریعت؛ مختار ملک پور؛ امیر قمرانی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2015.1457
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (538 K)
9
بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیشفعالی: فراتحلیلی بر پژوهشهای انجام شده در ایران
دوره 5، شماره 18، تابستان 1394، صفحه
2-25
علی دلاور؛ آسیه ابراهیمی؛ مهرانه سلطانی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2015.1542
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (674 K)
10
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه)
دوره 5، شماره 19، پاییز 1394، صفحه
1-126
سمیه رباط میلی؛ احمد برجعلی؛ حمید علیزاده؛ مصطفی نوکنی؛ نورعلی فرخی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2015.1636
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (306 K)
11
مقایسه میزان شیوع انواع اختلالات رفتاری دانشآموزان دبستانی با نارساییهای ویژه در یادگیری و عادی شهر اردبیل
دوره 1، شماره 1، بهار 1390، صفحه
1-26
حاتم محمدی؛ عزت الله نادری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (285 K)
12
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان
دوره 1، شماره 2، تابستان 1390، صفحه
1-18
داریوش امینی؛ غلامعلی افروز؛ حسن احدی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حیدرعلی هومن
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (176 K)
13
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان
دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه
1-22
مهدی قدرتی؛ غلامعلی افروز؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حیدرعلی هومن
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (392 K)
14
مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
دوره 1، شماره 4، زمستان 1390، صفحه
1-22
مرضیه کامیاب نژاد؛ مریم سیف نراقی؛ ارکان خوش کلام
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (245 K)
15
تأثیر آموزشی چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک
دوره 2، شماره 5، بهار 1391، صفحه
1-20
اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (210 K)
16
بررسی رابطة دلبستگی به خدا و سلامت روان در والدین کودکان استثنایی و عادی شهر همدان سال تحصیلی 1388-1387
دوره 2، شماره 6، تابستان 1391، صفحه
1-20
امین حسن پور؛ مریم سیف نراقی؛ احمد قره خانی؛ مسعود جعفری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (239 K)
17
رابطة سبکهای مقابلهای و حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاسهای بهزیستی روانی در بین والدین با کودکان استثنایی و عادی شهر کرمانشاه در سال 1389*
دوره 2، شماره 7، پاییز 1391، صفحه
1-26
کیوان کاکابرایی؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ غلامعلی افروز
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (224 K)
18
شناسایی نقش عوامل تنشزای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیشفعالی
دوره 2، شماره 8، زمستان 1391، صفحه
1-20
احمد بهپژوه؛ شیدا امیرافشاری؛ باقر غباری بناب؛ علیاکبر ارجمندنیا
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (176 K)
19
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا
دوره 3، شماره 9، بهار 1392، صفحه
1-20
مختار ملک پور؛ سارا آقابابایی؛ احمد عابدی؛ مژگان شوشتری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (199 K)
20
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن
دوره 5، شماره 20، زمستان 1394، صفحه
1-38
حمید علیزاده؛ حجت پیرزادی؛ باقر غباری بناب؛ شهلا پزشک؛ فرنگیس کاظمی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2015.2593
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (641 K)
21
تأثیر آموزش مهارتهای جراتورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمتخود دانش-آموزان دیرآموز
دوره 6، شماره 21، بهار 1395، صفحه
1-22
عباسعلی حسین خانزاده؛ الیاس رحیمی؛ الهه استوی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2016.5279
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (483 K)
22
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی
دوره 6، شماره 22، تابستان 1395، صفحه
1-25
زهرا امین ابادی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2016.7109
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (1345 K)
23
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی
دوره 6، شماره 23، پاییز 1395، صفحه
1-26
زبیحاله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفیدرآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2016.7365
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (584 K)
24
تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه
دوره 6، شماره 24، زمستان 1395، صفحه
1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2017.21514.1547
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (1040 K)
25
تجربه زیسته ی مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی
دوره 7، شماره 25، بهار 1396، صفحه
1-18
نیره نقدی؛ باقر غباری بناب
شناسه دیجیتال (DOI):
10.22054/jpe.2017.7715
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله (416 K)
تعداد رکورد در صفحه
10
25
50
100
1
2
3
4
5
6
7
8
9