نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شنوایی (ناشنوا) پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
  • آموزش حس عدد اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش‌دبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
  • آموزش والدین آدلری اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوه‌های فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]

ا

  • اختلالات برون نمود رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
  • اختلالات درون نمود رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
  • اختلالات طیف اتیسم نقش مهارت‌های حرکتی در پیش‌بینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
  • اختلالات طیف اتیسم اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
  • اختلال خاص یادگیری اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
  • اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوه‌های فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
  • اختلال نافرمانی مقابله ای رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]
  • استرس فرزندپروری اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]
  • استیگما تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
  • اضطراب بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]

ب

  • با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
  • بازداری پاسخ پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
  • بخشش اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
  • برنامه بازی‌های زبان‌شناختی اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
  • برنامه درسی تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]
  • برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی اثربخشی آموزش برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
  • برنامۀدرسی پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
  • بهزیستی تحصیلی مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
  • بهزیستی روانشناختی سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]

پ

  • پاسخ به مداخله اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]

ت

  • تاب‌آوری رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
  • تاب‌آوری مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
  • تحمل روانی مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
  • تفاوت های جنسی مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
  • تلفیقی پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
  • توانایی خودنظم بخشی؛ پرخاشگری؛ دانش‌آموزان تأثیر آموزش توانایی خودنظم بخشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان با مشکلات رفتاری [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 31-52]
  • توانمندی خانواده مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
  • توسعه حرفه ای معلمان الگوی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]

ج

  • جهت گیری برنامه درسی تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]

ح

  • حل مسئله محور تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]

خ

  • خانواده درمانی کارکردی مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
  • خلق و خو پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
  • خودتنظیمی برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]

د

  • داغ اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
  • دانش آموزان تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]
  • دانش‌آموزان اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
  • دانش‌آموزان رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
  • دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
  • دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی الگوی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]
  • دانش‌آموزان کم‌توانی ذهنی تجربه زیسته ی مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
  • درک مطلب اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]
  • دلبستگی رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
  • دلبستگی ایمن برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
  • دوره پیش‌دبستان اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش‌دبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]

ر

  • رشد زبان برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
  • رفتار چالشی نقش مهارت‌های حرکتی در پیش‌بینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
  • رفتار خوردن آشفته بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]
  • رویکرد آدلر-گلاسر رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]

ز

  • زندگی مادر تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]

ش

  • شادکامی رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
  • شادکامی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
  • شادکامی اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روان‌شناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
  • شایستگی تحصیلی اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
  • شیوه‌های فرزندپروری اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوه‌های فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]

ط

  • طرح واره های ناسازگار اولیه بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]

ع

  • عملکرد توجه مداوم مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 79-113]
  • عملکرد خواندن اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]

ف

  • فلج مغزی مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]

ک

  • کارکردهای‌اجرایی تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
  • کاشت حلزون برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
  • کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
  • کلیدواژه‌ها: اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
  • کلیدواژه‌ها: تجربه زیسته تجربه زیسته ی مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
  • کمال گرایی مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
  • کم توانی ذهنی اثربخشی آموزش برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
  • کودکان تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
  • کودکان درخودمانده اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
  • کودک با کم توانی ذهنی تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]

گ

  • گفتار با خود برازش نقش واسطه‌ای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شده‌ی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]

م

  • متوسطه حرفه ای تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]
  • مداخلات گروهی مهارت‌های اجتماعی اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
  • مداخله هدفمند خواندن اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
  • مدارس استثنایی الگوی توسعۀ حرفه‌ای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کم‌توان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]
  • مدل واسطه ای تعدیل شده مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
  • مراقبت-مخاطره تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
  • مربیان تجربه زیسته ی مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
  • مسئولیت پذیری اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
  • مشکلات ریاضی اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش‌دبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
  • مشکلات رفتاری تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]
  • مشکلات رفتاری رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
  • مشکلات رفتاری تأثیر آموزش توانایی خودنظم بخشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان با مشکلات رفتاری [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 31-52]
  • مشکلات رفتاری اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارت‌های اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
  • مطالعه مروری واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
  • مطالعه مروری نظامند رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]
  • معلولیت جسمی - حرکتی سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
  • مهارت اجتماعی نقش مهارت‌های حرکتی در پیش‌بینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
  • مهارت حرکتی نقش مهارت‌های حرکتی در پیش‌بینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
  • مهارت‌های عدد کودکان اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیش‌دبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]

ن

  • ناتوانی یادگیری ویژه اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
  • ناتوانی‌های رشدی و ذهنی تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
  • نارساخوانی اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
  • نیازهای بنیادی روانشناختی سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
  • نظریه داده بنیاد تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
  • نوجوانی رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
  • نوجوانی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
  • نوروفیدبک واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]

و

  • واقعیت درمانی اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
  • واقعیت درمانی تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
  • والدین رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]

ه

  • هیجانات پیشرفت مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
  • هیجان کارکردی پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
  • هویت سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]