طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا

متین قاسمی سامنی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

دوره 12، شماره 45 ، فروردین 1401، ، صفحه 221-249

https://doi.org/10.22054/jpe.2021.58523.2277

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی در محیط بازی رایانه‌ای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا است. در جهت رسیدن به این هدف از روش آمیخته از نوع اکتشافی متوالی استفاده شد. به این صورت که برای بررسی وضعیت موجود و شناسایی عناصر و مؤلفه‌های الگوی پیشنهادی از روش تحقیق کیفی و بکارگیری روش تحلیل محتوای استقرایی استفاده ...  بیشتر