تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی

محمدرضا غائبی مهماندوست؛ مجید قدمی؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ صادق رضایی

دوره 11، شماره 42 ، تیر 1400، ، صفحه 83-110

https://doi.org/10.22054/jpe.2021.59225.2292

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی متوسطه اول مناطق 23 گانه دولتی شهر تهران در نیمه اول سال تحصیلی 98-99 بر اساس هوش مدیریتی و هوش موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی انجام شد.روش‌شناسی: پژوهش از لحاظ روش در زمره پژوهش‌های آمیخته (کمی –کیفی) از نوع اکتشافی بود. جامعۀ آماری در بخش ...  بیشتر