تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانش‏آموزان دختر معلول جسمی ‏ـ‏ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389

مریم سلیمانی دینانی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ علی اصغر کاکوجویباری؛ اعظم مرادی

دوره 1، شماره 4 ، بهمن 1390، ، صفحه 73-90

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش ایمن‏سازی در برابر فشار روانی بر میزان ابراز وجود، میزان احتمال بروز رفتار غیرجرأتمندانه و درجه ناراحتی دانش‏آموزان معلول جسمی ـ حرکتی دختر انجام گرفت. روش بررسی: در این مطالعه به شیوه نیمه تجربی، از کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدرسه معلولان جسمی ـ حرکتی شهر اصفهان در سال 1389، 21 نفر ...  بیشتر