مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ حسین جناآبادی؛ فریده قلی نژاد

دوره 3، شماره 11 ، مهر 1392، ، صفحه 107-126

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی تفاوت‌ها در سبک‌های تفّکر وخلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی سال اوّل متوسطه شهر ارومیه بود.روش پژوهش توصیفی از نوع علی- مقایسه ای است. بدین منظور 400 دانش آموز (200تیزهوش و 200 عادی) سال اوّل متوسطه به عنوان نمونه به شیوه روش نمونه گیری خوشهایچند مرحله ای انتخاب شدند و با پرسش نامه های سبک‌های تفکر(استرنبرگ،1994) ...  بیشتر