تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم

سعید رضایی؛ عسگر چوبداری

دوره 11، شماره 44 ، دی 1400، ، صفحه 85-113

https://doi.org/10.22054/jpe.2022.61406.2333

چکیده
  این پژوهش باهدف تدوین و روایی‌یابی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (ارتباطی) برای کودکان با اختلال اُتیسم انجام شده است. روش پژوهش از نوع پژوهش کیفی و کمی به‌صورت توصیفی-تحلیلی انجام شده است. در بخش پژوهش کیفی، از روش تحلیل محتوای کیفی از نوع استقرایی استفاده شده است. برای تحلیل محتوای کیفی از جستجوی نظام‌مند مقالات، پایان‌نامه‌ها ...  بیشتر