آ

  • آهنگر قربانی، زهره اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

ا

  • ابراهیمی، آسیه بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

  • ارجمندی، محمدصادق مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • اردی، امیر مقاله شناسی بیست شماره فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 191-201]

  • اسدی گندمانی، رقیه تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • اسماعیلی، علی رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • اصغری نکاح، سیدمحسن اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • اصلی آزاد، مسلم اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]

  • اعتمادی، عذرا تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • اکبری، الهه مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]

  • اکبری، فاطمه اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

  • امیری، شعله مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

ب

  • بابامحمدی، معصومه مقاله شناسی بیست شماره فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 191-201]

  • برجعلی، احمد اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • برزگر بفرویی، کاظم رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]

  • بهزادپور، سمانه نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • بوستانی، امیرعباس اثربخشی‌ درمان شناختی- ‌رفتاری والد محور در نشانه‌های اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]

پ

  • پاکدامن، شهلا اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • پیرزادی، حجت دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • پزشک، شهلا تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

  • پزشک، شهلا تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • پزشک، شهلا دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • پوشنه، کامبیز اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

ج

  • جباری، سوسن اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • جزایری، رضوان السادات تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • جعفری، عیسی رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • جوکار، نجمه نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

ح

  • حیدری، محمود اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • حرفه دوست، منصور نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]

  • حسینی کیاسری، سیده طیبه نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

خ

  • خبازی راوندی، محمدرضا اثربخشی‌ درمان شناختی- ‌رفتاری والد محور در نشانه‌های اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]

  • خیرجو، اسماعیل نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • خسروی، معصومه اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • خسروجاوید، مهناز اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

د

  • درویشی، زهره اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • دلاور، علی بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمدرضا پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

ر

  • رباط میلی، سمیه اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • رستمی، ربابه اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • رضایی، مونا اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • رنجدوست، شهرام نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • رنگانی، اقدس اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • روحی، علیرضا تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

س

  • ساوری، محمد اسمعیل تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

  • سلطانی، مهرانه بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

  • سلم آبادی، مجتبی نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • سلیمانی نیا، لیلا تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • سینا، مرضیه تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • سهرابی، فرامرز نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

ش

  • شاکه نیا، فرحناز اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

  • شجاعی، ستاره اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

  • شجاعی، ستاره اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • شیخ الاسلامی، علی نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

  • شیخ الاسلامی، علی رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • شریعت، ارغوان اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

  • شریفی، علی اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • شریفی درآمدی، پرویز تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • شریفی درآمدی، پرویز اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

  • شفیع آبادی، عبدالله اثربخشی‌ درمان شناختی- ‌رفتاری والد محور در نشانه‌های اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]

  • شکری، امید تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

  • شهیدی، شهریار اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

ص

  • صادقی، عباس اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

  • صادقی، ماندانا تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • صادقی‏ولنی، زلیخا رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • صباحی، پرویز اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • صرامی، غلامرضا تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

ط

  • طاهر، محبوبه مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]

  • عبداللهی بقرآبادی، قاسم اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

  • عطادخت، اکبر نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

  • عطادخت، اکبر رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • علیزاده، حمید اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • علیزاده، حمید دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

غ

  • غباری بناب، باقر تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • غباری بناب، باقر دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

ف

  • فاتحی زاده، مریم سادات تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • فرخی، نورعلی نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • فرخی، نورعلی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • فریس آبادی، لیلا اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • فرهودیان، علی تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • فیروزمنش، ابوالفضل تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

  • فیض الهی، زهرا نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

ق

  • قدرتی میرکوهی، مهدی اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

  • قربانی، علی مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]

  • قمرانی، امیر اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

ک

  • کاظمی، فرنگیس تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

  • کاظمی، فرنگیس تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • کاظمی، فرنگیس دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • کاظمی، ملیحه سادات مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • کشاورزی، فاطمه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

م

  • محمّدی، نسیم رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • مرادی، رحیم تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]

  • مطهری، زهرا سادات نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • معتمدیگانه، نگین اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • مقامی، حمیدرضا تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • مقدس، علیرضا یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]

  • ملکی، حسن تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]

  • ملک پور، مختار اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

  • ملک پور، مختار مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • مولوی، حسین مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

ن

  • نبی زاده، صفدر پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

  • نسائیان، عباس تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • نعمتی، شهروز تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • نوکنی، مصطفی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

ه

  • هاشمی آذر، ژانت تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • هدی پور، اکرم تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • همتی علمدارلو، قربان مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • همتی علمدارلو، قربان اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

ی

  • یارمحمدیان، احمد اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]

  • یارمحمدی واصل، مسیب تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • یحیی زاده، آیدا اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]

  • یزدانی، شهرام نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • یزدخواستی، فریبا اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

  • یعقوبی، ابوالقاسم پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]