منابع فارسی
آهنکوب نژاد، محمدرضا .(1372). مقایسه سازگاری عاطفی و اجتماعی دانش آموزان جهشی و غیر جهشی دوره ابتدایی اهواز، کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز.
بشاورد، سیمین؛ فرخی گلنفرانی، مرجان .(1381). مقایسه اضطراب ریاضی در دانش آموزان حساب نارسا و عادی مدارس ابتدایی شهر تهران، مجله پژوهش در حیطه کودکان استثنائی، سال دوم.
بلانتر، آدام .(1996). درون پردازی، روان درمانی با شیوههای نمایشی. مترجمان حسن حق شناس و حمید اشکانی (1383). تهران: انتشارات رشد.
دادستان، پریرخ .(1379). اختلافهای زبان، روشهای تشخیص و بازپروری روانشناسی مرخصی تحولی. تهران: انتشارات سمت.
کرمی، حمید .( 1384). بررسی اثر بخشی آموزش توجه به عملکرد ریاضی و سطح سازگاری اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی، شهر اراک، پایان نامه کارشناسی ارشد، روان شناسی کودکان استثنائی، دانشگاه آزاد اراک.
گیبلین، لس .(1380). مهارتهای ارتباطی. جزوه منتشر نشده. مترجم: علی صاحبی، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
محمدی، فردوس .(1387). بررسی و مقایسه سازگاری اجتماعی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی و دانش آموزان عادی پایه سوم و چهارم ابتدایی استان قم، کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبائی تهران.
مکیان، زهرا. .(1387). مقایسه مفهوم خود و خود پندارۀ تحصیلی دانش آموزان حساب نارسا و عادی.
نجمه، حمید .(1385). بررسی اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی ناحیه یک تهران و اثربخشی آموزش کاربردی و آرامش عضلانی در کاهش اختلال یادگیری ریاضی در آنان، مجله علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، شماره 2.
نریمانی، محمد؛ بیابانگرد، اسماعیل؛ رجبی، سوران .(1385). بررسی کارآمدی روان نمایشگری به بهبو دانشگاه بخشی مهارتهای اجتماعی و عزت نفس دانشآموزان نارساخوان، پژوهشکده کودکان استثنتایی، سال ششم، شماره 2.
یارمحمدیان، محمدحسین کمالی، عاتکله .(1376). بررسی کارآمدی پیسکودرام به روش پانتومیم در الگوگیری مهارتهای اجتماعی در کودکان پیش دبستانی (5-6 ساله) بانک اطلاعات مرکزی ایران.
سیف، علی اکبر.(1388). تغییر رفتار و رفتاردرمانی نظریهها و روشها، تهران: نشر دوران.
منابع لاتین
Garnet, K.(1998). Math Learning Disabilities. Mhtml://LD online. Disabilities.mhtml://LD online.
Hammill,D.(2000). Characteristic Behaviors Student WHO have Teacher- Identified Math.
Hays,M.(1994).Social Skills: The Bottom Line for Adult LD Sucess.www.LD Online.
Lavoie.R.(2005).Social Competence and the Child With Learning Disabilities. LD Online.
Morales,R.(2008). Empowering your pupils through role-play. New York: Routledge.
Baumgartner, J.(2001). Team Role play.http://www.jpb.com/creative/index.htm/
Garnet,Kate .(1998). Different type of math Learning problem. LD. Online- mathe Learning disabilities.
Kamman.M.P wong.B.Y.L (1993)Inducing adaptive Coping self Statement training. Journal of Learning. Disabilities
Lavoie,R.(2005). Social skill Autopsies A strategy to Promote and Develop social competencies
Teed, R. (1987). Role- playing Exercises Ryan. M (2009). Social and Emotional Problems Related to dyslexia
Wagman, J. (2008). Role playing to teach specific Behavior
Blatner, A. (2003). An interview with asam Blatner a bout Psychodrama North American Journal of Psychology vol. 5, no1, 137-195
Hamamci,Z .(2002). the effect of integrating psychodrama and cognitive behavioral therapy on reducing cognitive distortions in interpersonal relationshipis. JGPPS . spring . vol,28; p313
Mcintyre.(2005). Learning social skill to kiu who don’t yet have them. Baumgartner, J.(2001). Team Role play.http://www.jpb.com/creative/in
Boury, Tread well, Kumar. (2001).Integratiny Psychodrama and cognitive therapy – an Expletory Study .West Hester University.