آتش افروز، ب؛ پاکدامن، ش و عسگری، ع. (1387). پیشبینی پیشرفت تحصیلی از طریق میزان دلبستگی. فصلنامه خانواده پژوهی، سال چهارم، شمارهی 14، صص 203-193.
آتش افروز، ع.(1386). مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی مقطع ابتدایی خوزستان. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه چمران اهواز.
ابوالقاسمی، ع و نریمانی، م. (1385). آزمونهای روانشناختی. اردبیل: باغ رضوان.
بحرینیان، ع و کارآمد، ا. (1384). بررسی میزان اضطراب در بیماران مبتلا به انواع صرع مراجعه کننده به درمانگاه اعصاب بیمارستان امام حسین تهران و انجمن صرع ایران. پژوهش در پزشکی، دوره بیست و نه، شمارهی 3، صص 338-335.
خیراللهی، ش. (1389). مشکلات اجتماعی- روانی و رفتاری در بیماران مبتلا به صرع. فصلنامه انجمن صرع ایران، سال هشتم، شمارهی 21، ص23.
ذکایی، ع. (1378). بررسی رابطه مفهوم خود و سبکهای اسنادی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر سال سوم علوم تجربی دبیرستانهای تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
ساعتچی، م؛ کامکاری، ک و عسگریان، م. (1389). آزمونهای روانشناختی. تهران: نشر ویرایش.
شاملو، س. (1386). آسیب شناسی روانی. تهران: انتشارات رشد.
صالحی، م؛ فیروزکوهی مقدم، م و نجفی، م. ر. (1386). مقایسه وضعیت روانی بیماران مبتلا به صرع ژنرالیزه ایدیوپاتیک با گروه شاهد. مجله پژوهشات علوم پزشکی زاهدان. دورهی نهم، شمارهی 1، صص 44-37.
صفوی، م؛ پارسانیا، ز و احمدی، ز. (1389). بررسی سلامت روان وشیوههای مقابله با استرس در خانواده بیماران مصروع مراجعه کننده به انجمن صرع ایران. مجله علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دورهی بیست، شمارهی 3، صص 198-194.
مظاهری، م و افشار، ح. (1388). بررسی ساز گاری اجتماعی کودکان و نوجوانان مصروع (18-12) شهر اصفهان در سال 1384. مطالعات روانشناختی، دورهی سوم، شمارهی 5، صص 116-113.
میلانیفر، ب. (1386). روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. تهران: انتشارات قومس.
نایینیان، م. (1383). مقایسه فرایندهای شناختی در بیماران صرعی قبل و پس از درمان. دو ماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه شاهد، دورهی هفتم، شمارهی 11، صص22-17.
ﻫﻮﻣﻦ، ح.ع. (1376). اﺳﺘﺎﻧﺪاردﺳـﺎزی و ﻫﻨﺠﺎرﻳـﺎﺑی ﭘﺮﺷـﻨﺎﻣﻪ ﺳـﻼﻣﺖ ﻋﻤﻮﻣی (28ـGHQ) ﺑـﺮ روی داﻧﺸـﺠﻮﻳﺎن دوره ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳـی داﻧﺸـﮕﺎه ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﻌﻠﻢ. ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﺗﺮﺑﻴتی، دانشگاه تربیت معلم.
Baki, O., Erdogan, A., kantarci, O., Akisik, G., kayaalp, L., & Yalcinkaya, C. (2004). Anxiety and depression in children with epilepsy and their mothers. Epilepsy Behav , 5(6), 958-964.
Behrman, R. (2004). Nelson Text book of Pediatrics. Philadelphia: WB, Saunders Company.
Beyenburg, S., Mitchell, A., Schmidt, D., Elge, C., & Ereuber, M. (2005). Anxiety in patient with epilepsy: systematic review and suggestions for clinical management. Epilepsy Behav ,7 , 161-171.
Bishop, M. (2002). Employment for People with Epilepsy. Epilepsy & Behavior, 3, 2, 204.
D Hills, M . (2007). The psychological and social impact of epilepsy. Neurology Asia , 12 ( 1), 10 – 12.
Ekinci, O., Titus, J. B., Rodopman, A. A., Barkem, M., & Trevathan, E. (2009). Depresion and anxiety in children and adolescents with epilepsy: Pervalance, risk factor, and treatment. Epilepsy & Behavior, 14(1), 8-18.
Jenson, z. E.( 2011). Epilepsy as a spectrum disorder: Implications from novel clinical and basic neuroscience. Epilepsia, 52(1), 1-6.
Kyllerman, M., Nyden, A., & Praquin, N. (2003). Transient, psychosis in a girl with epilepsy and continuous spikes and waves during slow sleep, European Child and Adolescent Psychiatry. 5 (4), 177-186.
Lanteaume, L., Bartolomei
, F., & Bastien-Toniazzo, M. (2009). How do cognition, emotion, and epileptogenesis meet? A study of emotional cognitive bias in temporal lobe epilepsy.
Epilepsy & Behavior, 15 (2), 218-224.
Lee, E. J. (2007). A cognitive vulnerability model of depression for people with temporal lobe epilepsy: A longitudinal study. Ph.D dissertation, University of Wisconsin.
Reily, C., & Neville, B. R. (2011). Academic achievement in children with epilepsy: A review. Epilepsy Research,97, 1, 112-123.
Reily, C., Angew, R., & Neville, B. R.(2011). Depression and anxiety in childhood epilepsy: A review. Seizure, 20(8),589-597.
Rodenburg, R., Stams, G. J. Meijer, A. M., Aldenkamp, A. P., & Dekovic M.(2005). Psychopathology in children with epilepsy: A meta analysis. J Pediatr Psychol, 30(6),453-68.
Roodenberg, R., Wanger, J. L., Austin, J. K., Kerr, M., & Dunn, D. W. (2011). Psychological issues for children with epilepsy. Epilepsy & Behavior, 22(1), 47-54.
Sillanpaa, M. (2004). Learning disability: Occurrence and long-term consequences in childhood-onset epilepsy. Epilepsy Behav, 5 , 937-944.
Tosun, A., Gokcen, S., Ozbaran, B., Serdaroglu, G., Polat, M., & et al. (2008). The effect of depression on academic achievement in children with epilepsy. Epilepsy & Behavior, 13(3),494-498.
Williams, J., Steel, C., Sharp, G. B., DelosReyes, E., Phillips, T., Bates, S., & et al. (2003). Anxiety in children with epilepsy. EpilepsyBehav, 4(6), 729-32.