ابوالقاسمی، ع؛ و کیامرثی، آ. (1387)." بررسی ارتباط حلمساله اجتماعی و مولفههای آن با الگوی شخصیتی خودشیفته و ضداجتماعی در دانشآموزان دبیرستانی شهر اردبیل". فصلنامه مطالعات روانشناختی. سال چهارم، شماره 4، ص 18-9.
اﺑﻮاﻟﻘﺎﺳﻤﻲ، ع؛ ﻧﺮﻳﻤﺎﻧﻲ، م؛ رﺿﺎﻳﻲﺟﻤﺎﻟﻮﻳﻲ، ح؛ و زاهدﺑﺎﺑﻼن، ع.(1390). "مقایسهی شایستگی اجتماعی و ﻣﺆﻟﻔﻪﻫﺎی آن در داﻧﺶآﻣﻮزان دارای اختلال یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا". مجله ناتوانیهای یادگیری،1(1)، 23-6.
احدی،ح.(1373). بررسی اسنادهای علّی در دانشجویان دختر و پسر مرکز تربیت معلم مشهد. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
اﺣﺪی، ب؛ ﻣﻴﺮزاﻳﻲ، پ؛ ﻧﺮﻳﻤﺎﻧﻲ، م؛ و ابوالقاسمی، ع. (1388). "ﺗﺄﺛﻴﺮ آﻣﻮزش ﺣـﻞﻣﺴﺌﻠﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﺮ ﺳﺎزﮔﺎری اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ دانشآﻣﻮزان ﻛﻤﺮو". ﭘـﮋوﻫﺶ در ﺣﻴﻄﻪ ﻛﻮدﻛﺎن اﺳﺘﺜﻨﺎﻳﻲ، 3 ،202-193.
افتخارصعادی، ز؛ مهرابیزاده هنرمند، م؛ نجاریان، ب؛ احدی، ح؛ عسگری، پ. (1389). "بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانشآموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز". روانشناسی اجتماعی. فصلنامه یافتههای نو در روانشناسی. دوره 4 ، شماره 12، 149-137.
ﺑﺎﺑﺎﭘﻮر ﺧﻴﺮاﻟﺪﻳﻦ، ج؛ و ﺻﺒﺤﻲ ﻗﺮاﻣﻠﻜﻲ، ن.(1380). اﺧﺘﻼﻻت ﻳﺎدﮔﻴﺮی روﻳﻜﺮد ﺗﺸﺨﻴﺼﻲ و درﻣﺎﻧﻲ. ﺗﻬﺮان:ﺳﺮوش.
حاجیپور، ف؛ واحدی، ش؛ فتحیآذر، ا.(1390). تاثیر آموزش روش حلمسئله و بازآموزی اسنادی بر کاهش اضطراب و عملکرد دانشآموزان ابتدایی. پایاننامه کارشناسیارشد. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تبریز.
خانخانیزاده، ه؛ و باقری، س.(1391). "اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری". فصلنامه علمی-پژوهشی ناتوانیهای یادگیری،2(1)، 52-43.
ﺧﺪام، ح؛ ﻣﺪاﻧﻠﻮ، م؛ ﺿﻴﺎﻳﻲ، ﻃ ؛ و کشتکار، ع.(1388). "اﺧﺘﻼﻻت رﻓﺘﺎری و ﺑﺮﺧﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ آن در ﻛﻮدﻛﺎن ﺳﻦ ﻣﺪرﺳﻪی ﺷﻬﺮ ﮔﺮﮔﺎن". ﭘﮋوﻫﺶ ﭘﺮﺳﺘﺎری، 4(14)،37-29.
خدایاریفرد، م؛ عابدینی،ی؛ رحیمینژاد، ع.(1386). "بررسی عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی دانشجویان شاهد و غیرشاهد". مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، شماره 52، 42-25.
رضویانشاد، م.(1384). رابطه هوش هیجانی با سازشیافتگی اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تبریز.
زﻫﺮاﻛﺎر، ک؛ رﺿﺎزاده، آ؛ و اﺣﻘﺮ، ق.(1389). "ﺑﺮرﺳﻲ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ آﻣﻮزش ﻣﻬﺎرت ﺣﻞ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺑﺮ ﺧﻮدﻛﺎرآﻣﺪی داﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎنﻫﺎی ﺷﻬﺮ رﺷﺖ". ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ اﻧﺪﻳﺸﻪﻫﺎی ﺗﺎزه در ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ، ﺳﺎل ﭘﻨﺠﻢ، ﺷﻤﺎره ﺳﻮم، ﺗﺎﺑﺴﺘﺎن، ﺻﺺ 150-134.
ﻋﻼﻳﻲﺧﺮاﻳﻢ، ر؛ ﻧﺮﻳﻤﺎﻧﻲ، م؛ و ﻋﻼﻳﻲﺧﺮاﻳﻢ، س.(1391). "ﻣﻘﺎﻳﺴﻪی ﺑﺎورﻫﺎی ﺧﻮدﻛﺎرآﻣﺪی و اﻧﮕﻴﺰهی ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ در ﻣﻴﺎن دانشآموزان ﺑﺎ و ﺑﺪون ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲ یادگیری". ﻣﺠلهی ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی،1(3)، 104-85.
ﺳﺎﻗﻲ، م؛ و رﺟﺎﻳﻲ، ع.(1387). "راﺑﻄﻪی ادراک ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎن از ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺧﺎﻧﻮاده ﺑﺎ ﺳﺎزﮔﺎری آنﻫﺎ". اﻧﺪﻳﺸﻪ و رﻓﺘﺎر، 3(10)، 82-71.
سرمد، ز؛ بازرگان، ع؛ و حجازی، ا. (1390). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگاه
سیاروچی، ژوزف، فورگاس، ژوزف و مایر، جان.(2003). هوش عاطفی در زندگی روزمره، ترجمهی اصغر نوری امامزادهای و حبیبالله نصیری. (1383). اصفهان: انتشارات نوشته.
ﺳﻴﻒﻧﺮاﻗﻲ، م؛ و ﻣﻴﺮﻣﻬﺪی، س.(1382). "ﻣﻘﺎﻳـﺴﻪی اﻟﮕﻮﻫﺎی اﻧﺸﺎﻧﻮﻳﺴﻲ در داﻧﺶآﻣﻮزان ﭘـﺴﺮ ﻧﺎرﺳﺎﺧﻮان و ﻋﺎدی". ﻣﺠﻠﻪی ﭘﮋوﻫﺶ در حیطهی ﻛﻮدﻛﺎن اﺳﺘﺜﻨﺎﻳﻲ،3(1) ،48-43.
ﻓﻼحیﺳﯿﭽﺎﻧﯽ، ف.، ﺑﻬﺮاﻣﯽ، ف.، ﻓﺎﺗﺤﯽزاده، م.(1387). ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ آﻣﻮزش ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﻓﻀﺎی ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ و ﮐﺎرآﻣﺪی ﺧﺎﻧﻮادة زوﺟﯿﻦ ﺷﻬﺮ اﺻﻔﻬﺎن، ﭘﺎﯾﺎنﻧﺎﻣﮥ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ. داﻧﺸﮕﺎه اﺻﻔﻬﺎن.
فیروزی،ک.(1387). تاثیر بازآموزی اسنادی به روش ABCDE بر کاهش درماندگی آموخته شده. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد.
فولادچنگ، م.(1385). "نقش الگوهای خانوادگی در سازگاری نوجوانان". فصلنامه خانواده پژوهی، سال دوم، شماره 7 ، 221-209.
کارگرشورکی، ق؛ ملکپور، م و احمدی، غ.(1389). "بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر یادگیری مفاهیم ریاضی در کودکان دارای اختلال یادگیری ریاضی پایهی سوم تا پنجم شهرستان میبد". فصلنامهی رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار،4(3)، 126-105.
کدیور، پ.(1393). روانشناسی تربیتی، چاپ شانزدهم، تهران، انتشارات سمت.
کلانتری، م.، مولوی، ه. و جعفری، د.(1380). “اثربخشی آموزش بازسازی شناختی بر کاهش درماندگی آموخته شده دانشآموزان پسر”. تازههای علوم شناختی،3(4)،15-10.
ﮔﻨﺠﯽ، م.(1392). روانﺷﻨﺎﺳﯽ ﮐﻮدﮐﺎن اﺳﺘﺜﻨﺎﯾﯽ ﺑﺮ اﺳﺎس .DSM-5ﭼﺎپ اول، ﺗﻬﺮان: اﻧﺘﺸﺎرات ﺳﺎواﻻن.
ﮔﻨﺠﯽ، م؛ زاﻫﺪﺑﺎﺑﻼن، ع؛ و ﻣﻌﯿﻨﯽﮐﯿﺎ، م.(1391)."ﻓﺮاﺗﺤﻠﯿﻞ ﭘﮋوﻫﺶﻫﺎی اﻧﺠﺎم ﯾﺎﻓﺘﻪ در ﺧﺼﻮص ﻧﻘﺶ اﻟﮕﻮﻫﺎی ﺗﺪرﯾﺲ ﺑﺮ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺶآﻣﻮزان". ﻣﺠﻠﻪی رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﻣﺪرﺳﻪ، (1)1، 108-93.
محمدی، ن.(1382). "بررسی اثردرمانی آموزش حل مساله اجتماعی و ظرفیت ابراز وجود بر سطح توانایی مقابله با مشکلات در نوجوانان مبتلا به اختلال رفتاری هنجاری". مجله علوم روانشناختی، دوره دوم، شماره 7. 34-23.
مرادی دلیر، ز؛ میکائیلی، ف؛ عیسیزادگان، ع.(1393). مقایسه اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی و آموزش حلمسئله اجتماعی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع راهنمایی شهر ارومیه سال تحصیلی93-92. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علومتربیتی و روانشناسی دانشگاه ارومیه.
معتمدی، س؛ حاجبابایی، ح؛ بیگلریان، ا؛ و فلاح سلوکلایی، م.(1391). "تاثیر آموزش مهارت حل مسئله بر افزایش کفایت اجتماعی نوجوانان دختر". فصلنامه پژوهش اجتماعی، سال چهارم، شماره چهاردهم، ص29-17.
ﻧﺮﻳﻤﺎﻧﻲ، م؛ رﺟﺒﻲ، س؛ اﻓﺮوز، غ؛ و ﺻﻤﺪیﺧﻮﺷﺨﻮ، ح.(1390). "ﺑﺮرﺳﻲ ﻛﺎرآﻣﺪی ﻣﺮاﻛﺰ ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی اﺳﺘﺎن اردﺑﻴﻞ در ﺑﻬﺒﻮد ﻋﻼﺋﻢ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔﻴﺮی داﻧﺶآﻣﻮزان"، ﻣﺠﻠﻪی ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی،1(1)،128-109.
ﻫﺎﻻﻫﺎن، داﻧﻴﻞ؛ ﭘﻲ، ﻟﻮﻳﺪ، ﺟﺎن؛ ﻛﺎﻓﻤﻦ، ﺟﻴﻤﺰ؛ وﻳﺲ، ﻣﺎرﮔﺎرت و ﻣﺎرﺗﻴﻨﺰ، اﻟﻴﺰاﺑﺖ.(2005). اختلالﻫﺎی ﻳﺎدﮔﻴﺮی: ﻣﺒﺎﻧﻲ، وﻳﮋﮔﻲﻫﺎ و ﺗﺪرﻳﺲ ﻣﺆﺛﺮ، ﺗﺮﺟﻤﻪی ﺣﻤﻴﺪ ﻋﻠﻴﺰاده(1390). ﺗﻬﺮان: اﻧﺘﺸﺎرات ارﺳﺒﺎران.
Akhavan Tafti, M., Heidarzadeh, M., Khademi, M.(2014). A Comparison of Multiple Intelligences Profile of Students with and without Learning Disabilities. International Journal of Applied Psychology. 4(3), 121-125.
Akhavan Tafti, M. (2014). Acknowledging the Difference Lessons from Differentiated Instruction, Multiple Intelligences, and Visual- Spatial Learning Theories for Students with Learning Disabilities. Applied Psychology, 6, 1-10.
AL Zyoudi, M. (2010). Differences in self-concept among student with and without learning disabilities in al karak district in jorrdan. International journal of of special education, 25(2), 21-40.
Asher, S., Taylor, A .(2001). the social outcomes of mainstreaming: sociometric assessment and beyond., Exceptional children quarterly, 12, 12-39.
Auerbach, J. G., Gross-Tsur, V., Manor, O. & Shalev, R. S. (2008). Emotional and Behavioral characteristics over a six year period in youths with persistent and nonpersistent dyscalculia. Journal of Learning Disabilities, 41(3), 263–273.
Bauminger, N. & Kimhi-Kind, I. (2008). Social information processing, security of attachment, and emotion regulation in children with learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 41, 315–332.
Butler, R. (2007). Teachers’ achievement goal orientations and associations with teachers’ help-seeking: examination of a novel approach to teacher motivation. Journal of Educational Psychology, 99, 241-252.
Brotchie, J., Meyer, C., Copello, A., Kidney, R., & Waller, G. (2004). Cognitive representations in alcohol and opiate abuse: The role of core beliefs. British Journal of Clinical Psychology, 43, 337-342.
Blankenstein AH, Van der Horst HE, Schilte AF, de Vries D, Zaat JO, Andre Knottnerus J, et al.(2002). Development and feasibility of a modified reattribution model for somatising patients, applied by their own general practitioners. Patient Educ Couns. 47(3): 229-35.
Cooper, C. L., Phillips, L. H., Johnston, M., Whyte, M., & MacLeod, M. J. (2015). The role of emotion regulation on social participation following stroke. British Journal of Clinical Psychology, 54(2): 181-199.
Coville, P. F., (1991).The effects of a teacher attribution training program on the locus- of- control, achievement, persistence, and helpless behaviors of students in a remedial reading classroom. EdD Dissertation, Boston College.
Curtis, G., & Elliott, M. (2008). Social self–evaluation and Social problem–solving skills in learning–disabled and non-learning–disabled males. Unpublished doctoral Dissertation, Ball State University.
Diefendorff JM, Richard EM, Yang, J. (2008). Linking emotion regulation strategies to affective events and negative emotions at work. J Vocat Behav, 73(20), 498–508.
Dunn, P. B., & Shapiro, S. K. (1999). Gender differences in the achievement goal orientation of ADHD children. Cognitive therapy and Research, 23, 327-344.
Dweck. R. (2001). Attributions, cognitions and coping styles. Journal of Applied Social Psychology, 25, 28-117.
Estell, D. B., Jones, M. H., Pearl, R. A., Van Acker, R., Farmer, T. W., & Rodkin, P. R. (2008). Peer groups, popularity, and social preference: Trajectories of social functioning among students with and without learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 41, 5–14.
Englberg.E & Sjoberg.L (2004).Emotional intelligence, affected intensity and social adjustment. Personality and Individual Diffrences,37, 533 –542.
English, T., John, O., Srivastava, S., & Gross, J. (2012). Emotion regulation and peer-rated social functioning: A four-year longitudinal study. Journal of Research in Personality, 46(6): 780–784.
Feldman-Barrett, L., Gross, J., Christensen, T. C., & Benvenuto, M. (2001). Knowing what you’re feeling and knowing what to do about it. Cogn Emote, 15: 713-724.
Fosca, G. M.(2008).Beyond the Parent –child Dyad: Testing Family Systems Influences on Children’s Emotion regulation, Doctoral Dissertation of Philosophy. Marquette University, Milwauke, wiscansin. pp.325.
Franser, M., Galinsky, E., Smokowski, P., Day Tevzian, A., Rose, A. & Guo, S. (2006). Social information – processing skills training to promote competence and prevent aggressive behavior in the third grads. Conselling and clinical psychology, 73(6), 1045-1055.
Freilich, R., & Shechtman, Z. (2010). The contribution of art therapy to the social, emotional, and academic adjustment of children with learning disabilities. The Arts in psychotherapy, 37, 97-105.
Fulk, B. M., Brigham, F. J., & Lohman, D. A. (1998). Motivation and self-regulation: A comparison of students with learning and behavior problems. Remedial and Special Education, 19, 300–309.
Gartland, D., & Strosnider, R. (2007). Learning Disabilities and young children: Identification and Intervention. Learning Disability Quarterly, 30(1), 63-72.
Garnefski, N., & Kraaij, V.(2006). Relationships between cognitive emotion regulation strategies and depressive symptoms: a comparative study of five specific samples.Personality and Individual Differences, 40, 1659-1669.
Grant,S.,Elliot,R.,Giger,N.,& Bartoluci,A.(2001).Social problem solving abilities, social support, and adjustment among family caregivers individuals with a stroke. Journal of rehabilitation psychology,46(1),44-57.
Garnefski, N., & Kraaij, V. (2006).Relationships between cognitive emotion regulation strategies and depressive symptoms:a comparative study of five specific samples. Personality and Individual Differences, 40, 1659-1669.
Gratz, K.L.,Gunderson,J.G.(2006).Preliminary Data on an AcceptanceBased Emotion Regulation Group Intervention for Deliberate Self-Harm Among Women With Borderline Personality Disorder. Behavior Therapy. 37: 25-35.
Greenberg, L. S., Warwar, S. H., & Malcolm, W. M. (2008). Differential effects of emotion focused therapy and psycho-education in facilitating forgiveness and letting go of emotional injuries. Journal of Counseling Psychology, 55(2): 185-196.
Gross, J.J. (1999).Emotion and emotion regulation.In L. A. Pervin & O. P. John (Eds.), Handbook of personality.Theory and research (pp. 52-55). New York:The Guilford press.
Gross, J.J.(2001). Emotion regulation in adulthood: timing is everything. Current Directions in Psychological Science. 10(2), 214-219. Hayes SC, Strosahl KD, Wilson.
Gross, J.J. (2002). Emotion regulation. In: L. Feldman- Barrett & P. Salovey (Eds.), The wisdom in feeling. New York: The Guilford Press, 297-318.
Haager, D. & Vaughn, S. (1995). Parent, teacher, peer and self-reports of the social competence of students with learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 28, 205-231.
Harvey,R.,Fletcher,J.,& French,D.(2001).Social reasoning: a source of influence on aggression. Clinical Psychology Review, 21,494-527.
Heath, N.L., & Ross, S. (2000).Prevalence and expression of depressive symptomatology in students with and without learning disabilities. Learning Disability Quarterly, 23(3), 24–36.
Jill, P. (2002). Group activity therapy with learningdisabled preadolescents exhibiting behavior problems.Unpublished doctoral dissertation, University of NorthTexas.
Jemmott III J, Heeren G, Ngwane Z, Hewitt N, Jemmott L, Shell R.(2007). Theory of planned behaviour predictors of intention to use condoms among Xhosa adolescents in South Africa. AIDS care.19(5):677-84.
Klassen, R. M., & Lynch, S. L. (2007). Self-efficacy from the perspective of adolescents with learning disabilities and their specialist teachers. Journal of Learning Disabilities, 40(3), 494–507.
Krapic N, Hudek-Knezvic Kardum I.(2015). Stress in adolescence: Effects on development. In: Smelser NJ, Baltes PB, editors. International Encyclopedia of the Social and Behavioral Sciences. 2nd ed. Philadelphia, PA: Elsevier; vol. 23. p. 562-9.
Larisch A, Schweickhardt A, Wirsching M, Fritzsche K.(2004). Psychosocial interventions for somatizing patients by the general practitioner: a randomized controlled trial. J Psychosom Res; 57(6): 507-514; discussion 515-6.
Lawlor, M. S.(2007).Process evaluation of the Attributions education program on learning disability. A report commissioned by the Hawn Foundation.
Liau.A.K., Liau.M.T.L.,Liau.A.W.L & Teoh .G.B.S.(2003). The case for emotional literacy: the influence of emotional intelligence on problem behaviors in Malaysian. Secondqry school students. Journal of Moral education,32.
Linehan, M., Bohus, M., Lynch, TH.(2007). Dialectical Behavior Therapy for Pervasive Emotion Dysregulation. . In J. J. Gross (Ed.), Handbook of emotion regulation(pp. 581-605). New York: Guilford Press.
Momeni, S., Barak, M., Kazemi, R., Abolghasemi, A. (2012).Study of the effectiveness of social Skills training on social and emotional competence among student with mathematics learning disorder. Creative Education, 3, 1307-1310.
Morton, J. A. (2005). A study to determine the influence of teaching problem solving tools to educationally at-risk high school students. Dissertation Abstracts International Section. A: Humanities and social sciences. 66(4-A), 12-66.
Olivier, M. A. J., & Steenkamp, D. S. (2004).Attention-dificit/hyperactivity disorder: Underlying deficit in achievement motivation. International Journal for the Advancement of Counselling, 26, 47-63.
Pintrich, P. R., Anderman, E. M., & Klobucar, C.(1994).Intraindividual differences in motivation and cognition in student with and without learning disabilities. Journal of Learning Disabilities, 27, 360-370.
Riddick, B., Sterling, C., Farmer, M., & Morgan, S. (1999). Self-esteem and anxiety in the educational histories of adult dyslexic students. Dyslexia, 5, 227–248.
Pouw, L., Rieffe, C., Stockmann, L., & Gadow, K. (2013). The link between emotion regulation, social functioning, and depression in boys with ASD. Research in Autism Spectrum Disorders, 7(4): 549–556.
Routh,D. K. , & Rodriguez, C.M. (2009). "Depression, anxiety, and performance experience of learning disabled and nonlearning disabled children". Journal of clinical child psychology,18, 299-304.
Salovey, P., Bedell, B.J., Detweiler, J.B & Mayer, J.D. (2000). current directions in emotional intelligence research. Handbook of emotions, Newyourk: Gailford press.
Santinello, M., Vieno, A., Romito, A., & Arnau, F. (2004). Evaluation of "I Can Problem Solve" training to improve social skills in 1st and 2nd year elementary school children. Psicoterapia Cognitive Compartmental,2, 123-132.
Sarrni, D All. (2000). Emotional intelligence in the Prediction of Plocement Success in the company Business in Centives. Toront, Canada: Multi – Health Systems.
Schnitzer, C., Andries, C., & lebeer. J. (2007). Usefulness of cognitive intervention programmes for socio–emotional and behavior problems in children with learning disabilities. Journal of Research in special Education Needs, 7(3), 161-171.
Sharifi M, Hajiheidari M, Khorvash F, Mirabdollahi MA.(2013). Effectiveness of Attribution Retraining on Women's Depression and Anxiety After Miscarriage. Int J Prev Med; 4 (supple 2): 239-244.
Sideridis, G.D. (2006). Understanding low achievement and depression in children with learning disabilities: A goal orientation approach.International Review of Research in Mental Retardation, 31(3), 163–203.
Sideridis, G. D. (2007). International approaches to learning disabilities: More alike or more different. Learning Disabilities Research & Practice, 22, 210-215.
Shiota, L., Keltner, D., & John, O. P.(2006).Positive emotion dispositions differentially associated with Big Five personality and attachment style. Journal of Positive Psychology, 1, 61–76.
Slomowski, C., & Dunn, J.(1996). Young Children's understanding of other people's feeling and beliefs. Child Development, 62, 1336-1352.
Sterr, A, M. (2003). Attention performance in young adults with learning disabilities. Learning and Individual Differences, 14 (3), 125-133.
Stewart TLH, Clifton RA, Daniels LM, Perry RP, Chipperfield JG, Ruthig JC.(2011). Attributional Retraining: reducing the likelihood of failure. Soc Psychol Educ. 2011;14(1):75–92.
Struthers, C. W., (1995). Styles of attributions and coping and therapeutic inoculation against motivational deficits. Ph. D. Dissertation, the University of Manitoba, Canada.
Teglasi, H., & Rottman, L.(2001).Stories a classroom-based program to reduce aggressive behavior. Journal of School Psychology,39,49-71.
Toro, p. a. weissberg, r.p.gura, g.& liebenstein, n.l.(1990).a with and without learning disabilities on comparison of children and family social problem- solving skill, school behavior, Background. Journal of learning disabilities,23.115-120.
Tugade, M. M., & Fredrickson, B. L. (2004). Resilient Individuals use Positive Emotions to Bounce back from negative emotional experiences. Journal of Personality and Social Psychology, 86, 320-333.
Valas, H.(2001).Learned helplessness and psychological adjustment: Effects of learning disabilities and low achievement. Scandinavian Journal of Educational Research, 45, 101–114.
Wang, C, Zhang, J, Li, J, Zhang, N, Zhang, Y.(2011).Effectiveness and comparison of attribution retraining group therapy: a clinical trial of out patients with major depression disorder, generalized anxiety disorder, and obsessive compulsive disorder. Journal Biomed Res. 25(5): 348-55.
Wiener, J. (2004). Do peer relationships foster behavioral adjustment in children With learning disabilities? Learning Disability Quarterly, 27, 21–30.