آ

  • آقابابایی، سارا بررسی مؤلفه‌های هوش‌ چندگانه گاردنر در کتاب‌های درسی دوره پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]

  • آقایی ثابت، سارا مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

  • احمدی، رضا مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کم‌بینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]

  • احمدی قوزلوجه، احمد پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]

  • ادیب سرشکی، نرگس اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]

  • اسدزاده، حسن بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]

  • اسدزاده، حسن رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

  • اسکندری، لیلا تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانه‌های نارسایی‌توجه و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]

  • افروز، غلامعلی اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه‌های کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]

  • افروز، غلامعلی طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثر‌بخشی آن بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه‌-‌بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]

  • اکرمی، ندا انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]

  • البرزی، شهلا تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]

  • البرزی، شهلا مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]

  • امیدی خانکهدانی، مجید تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]

  • امیری، فاطمه تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلال‌های طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]

  • بابامحمدی، معصومه مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 200-201]

  • باعزت، فرشته پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]

  • بخشی پور، عباس اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلال‌های طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]

  • بیرامی، منصور مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]

  • بیرانوند، زیبا اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]

  • برجعلی، احمد اثربخشی آموزش بازشناسی هیجان‌ها بر مهارت‌های اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]

  • برزگر، بهاره بررسی تفاوت توجه به چهره‌های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]

  • بشارت، رباب مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]

  • به پژوه، احمد طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثر‌بخشی آن بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه‌-‌بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]

پ

  • پزشک، شهلا ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]

  • پزشک، شهلا بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]

  • پوراعتماد، حمیدرضا بررسی تفاوت توجه به چهره‌های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]

  • پورمحمدرضای تجریشی، معصومه اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]

  • پوشنه، کامبیز اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]

  • پوشنه، کامبیز تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]

  • پوشنه، کامبیز تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]

ت

  • تازیکی، طیبه اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه‌های کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]

  • تیموری آسفیچی، محمدمهدی مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]

ج

  • جناآبادی، حسین مقایسه هوش هیجانی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]

چ

  • چوپان زیده، رویا مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]

ح

  • حسنزاده، سعید اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه‌های کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]

  • حسن‌زاده اول، مریم اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]

  • حسن نتاج، فهیمه مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]

  • حکیمی راد، الهام طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثر‌بخشی آن بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه‌-‌بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]

خ

  • خادمی، حمیده سادات بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]

  • خوشبخت، فریبا مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]

  • خوشکلام، ارکان اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتار‌های کلیشه‌ای، رفتارهای آسیب به خود و رفتار‌های پرخاشگرانه‌ی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]

د

  • دادمهر، علی اصغر اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کم‌توان‌ذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]

  • دلاور، علی اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]

  • دهاقین، وحیده اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

  • دولت ابادی، شیوا بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالش‌انگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]

ر

  • رباط جزی، عفت سادات تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر شادکامی مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]

  • رحیمیان بوگر، اسحاق نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایت‌مندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]

ز

س

  • سی جانی، صدیقه بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]

  • سرحدی، مهدیه مقایسه هوش هیجانی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]

  • سیف نراقی، مریم اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]

ش

  • شریفی، ویدا بررسی مؤلفه‌های هوش‌ چندگانه گاردنر در کتاب‌های درسی دوره پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]

  • شریفی درآمدی، پرویز مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کم‌بینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]

  • شریفی درآمدی، پرویز نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایت‌مندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]

  • شفیع آبادی، عبدالله اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]

  • شفیعی فر، الهام بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالش‌انگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]

ص

  • صیام، نجمه تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]

  • صیام پور، نجمه تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]

  • صرامی، غلامرضا ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]

ع

  • عابدی کوپایی، مهیا تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]

  • عابدی کوپایی، مهیا تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]

  • عاطف وحید، محمدکاظم اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

  • عبداله‌زاده رافی، مهدی اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]

  • علیزاده، حمید بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]

  • علیزاده، حمید انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]

غ

  • غباری بناب، باقر اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه‌های کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]

  • غفوری، اعظم تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر شادکامی مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]

  • غلامی حیدرآبادی، زهرا اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]

ف

  • فرامرزی، سالار بررسی مؤلفه‌های هوش‌ چندگانه گاردنر در کتاب‌های درسی دوره پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]

  • فراهانی سپهر، فرنوش بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]

ق

  • قاسم پور، صالحه اثربخشی آموزش بازشناسی هیجان‌ها بر مهارت‌های اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]

  • قاسمزاده، سوگند اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانه‌های کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]

  • قدرتی، مهدی نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایت‌مندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]

  • قمرانی، امیر اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کم‌توان‌ذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]

ک

  • کاظمی، فرنگیس بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالش‌انگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]

  • کاظمی، فرنگیس انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]

  • کاظمی، فرنگیس بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]

  • کرمی، بختیار اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتار‌های کلیشه‌ای، رفتارهای آسیب به خود و رفتار‌های پرخاشگرانه‌ی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]

  • کوه پیما، سجاد مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]

گ

  • گشول، مجتبی اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتار‌های کلیشه‌ای، رفتارهای آسیب به خود و رفتار‌های پرخاشگرانه‌ی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]

م

  • محققی، حسین تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانه‌های نارسایی‌توجه و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]

  • محمدی، محمدرضا اثربخشی آموزش بازشناسی هیجان‌ها بر مهارت‌های اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]

  • محمدپور، وهاب اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلال‌های طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]

  • محمود علیلو، مجید اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلال‌های طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]

  • مقدس، علیرضا بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلال‌های شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]

  • مقصودلو، مهدیس مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]

  • ملک پور، مختار اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کم‌توان‌ذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]

  • ملک محمدی، حسین ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]

  • موحدی، یزدان مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]

  • موسی پور، سعید تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]

ن

  • نجاتی، وحید بررسی تفاوت توجه به چهره‌های هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]

  • نجاتی، وحید مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]

  • نژادفرید، علی اصغر اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

  • نوابی نژاد، شکوه اثر بخشی آموزش مثبت‌نگری بر افزایش شادکامی و سخت‌رویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]

و

  • وفا، شیما رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]

ه

  • هاشمی، ژانت بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]

  • هاشمی آذر، ژانت بررسی مقایسه‌ای تأثیر داستان‌های اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بی‌جان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]

  • هاشمی آذر پیله رود، ژانت ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]

  • هاشمی نصرت آباد، تورج مقایسۀ مؤلفه‌های کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]

  • همتی علمدارلو، قربان مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 19-38]

  • همتی علمدارلو، قربان مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]

ی

  • یارمحمدیان، احمد مقایسه سبک‌های یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]

  • یاری مقدم، نفیسه تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانه‌های نارسایی‌توجه و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]

  • یزدانی، عباسعلی اثر آموزش حالت‌های ذهنی بر نظریه‌ذهن دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]

  • یعقوبی، ابوالقاسم تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانه‌های نارسایی‌توجه و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]