منابع
احمدی، غلامرضا. شاهسونی، سودابه. (1378). بررسی تأثیر نوارهای ویدئویی درس ریاضی (کتاب فیلم) بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. مجله دانش و پژوهش. 2، 63-72.
جانی، حمید، خزایی طیبه، یعقوبی غلامحسین، شریف زاده غلامرضا، اکبری ایوب (1398). تأثیر آموزش به شیوه چندرسانهای بر مراقبت از چشم و درک بیماری در بیماران دیابتی نوع دو مراجعهکننده به کلینیک دیابت شهر بیرجند. مجله تحقیقات سلامت در جامعه. ۵ (۴): ۵۷-۶۷
سفیدی، فاطمه؛ فرزاد، ولی اله. (1391). رواسازی آزمون بهزیستی روانشناختی ریف در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، 16 (1)، 71-66.
سلوکی، هما؛ سید عبدالحمید احمدی؛ رضا شجیع و حبیب هنری، (۱۳۹۶). مقایسه میزان مصرف رسانهای و سواد رسانهای بین دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت رسانههای ورزشی، مدیریت رسانه و مدیریت ورزشی، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی 4 (16)، 4-14.
علوی، سید سلمان؛ اسلامی، مهدی؛ مرآثی، محمدرضا؛ نجفی، مصطفی؛ جنتی فرد، فرشته و رضاپور، حسین (1389). ویژگیهای روانسنجی آزمون اعتیاد به اینترنت یانگ. مجله علوم رفتاری، 4 (3): 183-189.
کونگ، لوسی (2008). مدیریت راهبردی در رسانه. با ترجمه علی اکبر فرهنگی، علیرضا قراگوزلو و مریم خطیب زاده (1389). تهران: نشر دانژه.
Anderson, M. C., Banker, R., Huang, R., & Janakiraman, S. (2007). Cost behavior and fundamental analysis of SG&A costs. Journal of Accounting, Auditing & Finance, 22(1): 1- 28.
Barlow, J. H., & Ellard, D. R. (2006). The psychosocial well‐being of children with chronic disease, their parents and siblings: an overview of the research evidence base. Child: care, health and development, 32(1), 19-31.
Cameron, F. J., Northam, E. A., Ambler, G. R., & Daneman, D. (2007). Routine psychological screening in youth with type 1 diabetes and their parents: a notion whose time has come? Diabetes care, 30(10), 2716-2724.
Cemeroglu, A., Can, A., Davis, A., Cemeroglu, O., Kleis, L., Daniel, M., ... & Koehler, T. (2015). Fear of needles in children with type 1 diabetes mellitus on multiple daily injections and continuous subcutaneous insulin infusion. Endocrine Practice, 21(1), 46-53.
Elsabrout, K. (2018). Increasing diabetic patient engagement and self-reported medication adherence using a web-based multimedia program. Journal of the American Association of Nurse Practitioners, 30(5), 293-298.
Hadjiconstantinou, M., Byrne, J., Bodicoat, D. H., Robertson, N., Eborall, H., Khunti, K., & Davies, M. J. (2016). Do web-based interventions improve well-being in type 2 diabetes? A systematic review and meta-analysis. Journal of medical Internet research, 18(10), e270.
Mayer, R. E., & Moreno, R. (2003). Nine ways to reduce cognitive load in multimedia learning. Educational psychologist, 38(1), 43-52.
Meng, D., Meng, C., & Macleod, M. (2020). Multimedia web-based intervention and implementation of motivational factors in incentive strategies on learning motivation. Multimedia Tools and Applications, 79(15), 10915-10933.
Rovet, J., Ehrlich, R., & Hoppe, M. (1987). Behaviour problems in children with diabetes as a function of sex and age of onset of disease. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 28(3), 477-491.
Ryff, C. D., & Singer, B. H. (2008). Know thyself and become what you are: A eudaimonic approach to psychological well-being. Journal of Happiness Studies, 9(1), 15-22.
Ryff. C.D., (1995). Psychological Well-being in Adult Life, Current Directions in Psychological Science (4), 100-104.
Shirey, K., Manyara, S. M., Atwoli, L., Tomlin, R., Gakinya, B., Cheng, S., ... & Pastakia, S. (2015). Symptoms of depression among patients attending a diabetes care clinic in rural western Kenya. Journal of clinical & translational endocrinology, 2(2), 51-54.
Sohn, M., Kim, E., Lee, J. E., & Kim, K. (2015). Exploring positive psychology of children with type 1 diabetes focusing on subjective happiness and satisfaction with life. Child Health Nursing Research, 21(2), 83-90.