نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب بینایی مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
  • آسیب دیده بینایی تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
  • آسیب شنوایی مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
  • آگاهی واجی اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • آموزش تلفیقی اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • آموزش خودگردانی یادگیری اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
  • آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
  • آموزش مستقیم اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • آموزش مستقیم تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

ا

  • اثربخشی تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
  • احتمال خودکشی خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
  • احساس تنهایی مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
  • اختلال یادگیری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
  • اختلال یادگیری تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
  • اختلال ‌یادگیری‌ ریاضی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]
  • اختلال املاء اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
  • اختلال املا نویسی تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
  • اختلال خواندن اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]
  • اختلال های یادگیری مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
  • اختلال‌های کودکان عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]
  • ارزشیابی ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
  • ایفای نقش تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]
  • افراد مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
  • افسردگی تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]
  • الگوهای پردازش حسی رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
  • امیددرمانی گروهی تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]
  • املا تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

ب

  • بازی با کلمات احساسی اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
  • بازی درمانی اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
  • برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
  • بزهکاری ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
  • بیماری آلزایمر مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
  • بهزیستی روان‌شناختی نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]

پ

  • پاسخ-به-مداخله تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
  • پرخاشگری اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
  • پیش‌دبستان ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]

ت

  • تاب‌آوری دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]
  • تاب‌آوری مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]
  • تاب‌آوری نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
  • تحمّل ناکامی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
  • تدوین برنامه تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
  • تیزهوش بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
  • توانمندی‌های مغز بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]

ج

  • جرم ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]

ح

  • حافظه کاری تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
  • حافظه‌ی کاری اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • حرمت‌خود تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]

خ

  • خرده مقیاس عملی مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
  • خرده مقیاس کلامی مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
  • خلاقیت بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
  • خود آسیب‌رسانی خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
  • خودافشایی هیجانی تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
  • خودتعیینی مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
  • خودجرحی خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
  • خوش‌بینی تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]

د

  • دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
  • دانش ­آموزان تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]
  • دانش ‌آموزان اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
  • دانش‌آموزان اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]
  • دانش‌آموزان مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
  • دانش‌آموزان پسر نارساخوان اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
  • دانش‌آموزان تیزهوش بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
  • دانش‌آموزان تیزهوش با اختلال یادگیری بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
  • دانش‌آموزان دیرآموز تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]
  • دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
  • دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]
  • درک مطلب اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
  • دلبستگی به خدا دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]

ذ

  • ذهنی مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
  • ذهن‌آگاهی نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]

ر

  • رضایت از زندگی تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]
  • رفتار شهروندی سازمانی نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]
  • روابط بین همسالان تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]
  • روش واقعیت درمانی اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]

ز

  • زبان بیانی طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
  • زبان درکی طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
  • زبان گفتاری طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]
  • سیاهه رفتاری کودک عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]
  • سبک‌های دلبستگی به خدا مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]
  • سرمایه روانشناختی نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]
  • سرمایه روانشناختی " پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]
  • سلامت روانی مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]

ش

  • شخصیت ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
  • شرم درونی شده اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]

ط

  • طرح پژوهش تک آزمودنی تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

ع

  • عادی مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
  • عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]
  • عامل‌های بنیادی عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]
  • عزت‌نفس تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]
  • عملکرد خواندن تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
  • عملکرد عصب روانشناختی مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]

ف

  • فرسودگی شغلی نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
  • کارکردهای اجرایی رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
  • کلید واژه‌ها: درمان پذیرش و تعهّد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
  • کلید واژه ها: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]
  • کم‌بینا تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]
  • کم توانی مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
  • کم‌توان ذهنی تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
  • کودک با نشانگان داون طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
  • کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
  • کودک عقب مانده ذهنی اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]

م

  • مادران اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]
  • مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]
  • مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]
  • مشارکت تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
  • مشکلات رفتاری نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
  • معلمان مدارس استثنایی نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]
  • معناداری زندگی تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
  • مقیاس هوشی وکسلر کودکان مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
  • مکانیسم­ های دفاعی ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
  • مهارت حل مساله ریاضی تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
  • مهارت‌های جرات‌ورزی تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
  • ناتوانی یادگیری تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
  • ناتوانی خواندن تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
  • ناکامی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
  • نشانگان داون مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
  • نظریه ذهن مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
  • نگرش‌های ناکارآمد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
  • نیمکره چپ بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
  • نیمکره راست بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
  • نوجوانی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
  • نوجوانان خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]

و

  • واژگان کلیدی: تلفن همراه تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
  • واژه های کلیدی: نرم آفزارآموزش خواندن کاربردی طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
  • والدین کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]

ی

  • یادگیری تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
  • یادگیری مستقل تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]