نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
  • آسیب شنوایی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
  • آموزش تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 237-259]
  • آموزش خانواده‌محور طراحی ‌نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • آموزش شناختی- رفتاری اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]

ا

  • اختلال خواندن فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
  • اختلال ریاضی تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
  • اختلال نقص توجه/ بیش فعالی کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
  • اختلال‌های یادگیری فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
  • اختلال‌های یادگیری ویژه کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال‌های یادگیری ویژه: مطالعه میان رشته‌ای [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 15-45]
  • اختلال‌های رفتاری بررسی اثربخشی برنامه سال‌های باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 199-217]
  • ادراک دیداری تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
  • ادراک مثبت نقش استرس والدینی و ادراک مثبت در پیش بینی رضایت زناشوییِ مادران دارای ‏کودکان با نیازهای ویژه و عادی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 153-179]
  • ازدواج خویشاوندی ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
  • استدلال سیال نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
  • استرس والدینی نقش استرس والدینی و ادراک مثبت در پیش بینی رضایت زناشوییِ مادران دارای ‏کودکان با نیازهای ویژه و عادی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 153-179]
  • اضطراب اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
  • افسردگی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
  • افسردگی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 179-200]
  • الگوی آموزشی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
  • امید نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
  • امیدتحصیلی مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
  • انعطاف‌پذیری رفتاری و اختلال‌های طیف اتیسم اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
  • اوقات فراغت اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]

ب

  • بازآموزی اسنادی اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
  • بازخورد آگاهی از نتیجه تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
  • بازی‌درمانی گروهی اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
  • بازسازی مهارت های ادراکی" اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 133-154]

پ

  • پدران اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
  • پذیرش اجتماعی اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
  • پژوهش ترکیبی کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
  • پیش‌دبستانی تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]

ت

  • تاب آوری اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری مادران دارای کودک کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
  • تعامل مادر با کودک بررسی اثربخشی برنامه سال‌های باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 199-217]
  • تمرین تصادفی تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
  • تمرین مسدود تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
  • تمرین های روانی- حرکتی تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
  • تنظیم هیجان اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
  • تنظیم هیجانی اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
  • توجه انتخابی تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
  • توجه انتخابی طراحی ‌نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]

ح

  • حافظة کاری مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
  • حافظه کاری اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
  • حافظه کاری نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
  • حل‌مسئله‌ی شناختی-اجتماعی اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]

خ

  • خوانایی دستخط تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
  • خودبخشایشگری تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 111-145]
  • خودتنظیمی تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
  • خود دلسوزی مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
  • خودکارامدی اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]
  • خویشاوند و غیرخویشاوند مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]

د

  • دانش آموز اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
  • دانش‌آموزان ابتدائی تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
  • دانش‌آموزان با اختلال خواندن طراحی ‌نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
  • دانش‌آموزان با آسیب شنوایی اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
  • درگیری تحصیلی مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
  • دغدغه های معلولیت فرزندان ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]
  • ذهن‌آگاهی کودک‌محور اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 179-200]

ر

  • رایانه مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
  • رضایت زناشویی نقش استرس والدینی و ادراک مثبت در پیش بینی رضایت زناشوییِ مادران دارای ‏کودکان با نیازهای ویژه و عادی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 153-179]
  • رضایتمندی زناشویی مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
  • رفتارهای‌کنار آمدن با مشکلات مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایت‌های فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]
  • روابط بین‌فردی اثربخشی بازی‌درمانی‌گروهی بر بهبود روابط بین‌فردی و پذیرش اجتماعی در دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
  • روش چندحسی مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]

ز

  • زیرمنظومه های خانواده کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 179-200]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
  • سال‌های باور نکردنی بررسی اثربخشی برنامه سال‌های باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 199-217]
  • سبک های شوخ طبیعی مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
  • سبک‌های فرزند پروری مقایسه سبک‌های فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
  • سرعت پردازش نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
  • سرمایه‌گذاری‌عاطفی در بدن مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایت‌های فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]
  • سلامت روان مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
  • سلامت روان نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]

ش

  • شبکه اجتماعی مجازی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]

ظ

  • ظرفیت شناختی اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]

ع

  • عوامل‌حمایت‌های فردی مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایت‌های فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]

غ

  • غنی سازی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
  • فرارگرسیون فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
  • فرضیه نقطه چالش تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]

ک

  • کارکردهای اجرایی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
  • کارکردهای اجرایی' تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 237-259]
  • کارکرد های اجرایی مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
  • کارکرد‎های اجرایی تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
  • کیفیت روابط موضوعی مقایسه سبک‌های فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
  • کیفیت و رضایت زناشویی ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
  • کلید‌واژه‌ها: تکنولوژی کمکی کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال‌های یادگیری ویژه: مطالعه میان رشته‌ای [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 15-45]
  • کلیدواژه ها: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری مادران دارای کودک کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
  • کم‌توان ذهنی اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
  • کم‌توانی ذهنی اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
  • کم‌توانی‌ذهنی نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
  • کودکان با کم‌توانی ذهنی خفیف تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
  • کودکان نابینا و ناشنوا مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایت‌های فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]
  • کودک کم توان ذهنی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری مادران دارای کودک کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
  • کودک کم توان ذهنی مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]

م

  • مادران اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری مادران دارای کودک کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
  • مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی مقایسه سبک‌های فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
  • مثبت اندیشی تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 111-145]
  • محیط یادگیری طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه‌های اجتماعی مجازی برای دانش‌آموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
  • مداخلات آموزشی و درمانی فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنی‌ها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلال‌های یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
  • مطالعه میان رشته‌ای کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال‌های یادگیری ویژه: مطالعه میان رشته‌ای [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 15-45]
  • معلولیت اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]
  • معنای زندگی نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
  • مهارت‌های اجتماعی_ ارتباطی اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
  • مهارتهای حرکتی ظریف تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
  • مورد منفرد کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]

ن

  • ناتوانی ' تأثیرآموزش نظریه‌ذهن بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 237-259]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
  • ناتوانی‌های یادگیری تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 111-145]
  • نارساخوان نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
  • نارساخوانی مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
  • نارسایی هیجانی مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
  • ناکامی اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]
  • ناگویی هیجانی تاثیر آموزش مثبت‌اندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 111-145]
  • نقایص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
  • نگرانی نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیش‌بینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]

و

  • واژه‌های کلیدی: ناتوانی یادگیری اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
  • والدین کودکان کم توان ذهنی مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
  • ویژگی های روانسنجی بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]

ه

  • هنردرمانی اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]