آ

  • آسیب­شناسی تعاملات زناشویی تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • آموزش گفتار شخصی مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • آموزش معنویت اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

  • آموزش والدین اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

ا

  • اختلال اتیسم اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • اختلال یادگیری خواندن دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • اختلال شخصیت اجتنابی تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • اختلال نارسایی توجهبیش‌فعالی نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • اختلالنارسایی توجه - بیش‌فعالی نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]

  • اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

  • اختلال نارسایی‌توجه- بیش‌فعالی اثربخشی‌ درمان شناختی- ‌رفتاری والد محور در نشانه‌های اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]

  • اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • اختلال نافرمانی مقابله ای اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

  • اختلال نقص توجه وبیش فعالی اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

  • ارتباط والد- کودک نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • استرس زناشویی نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • استرس والدین پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

  • ایفای نقش تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • افسردگی تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • افسردگی کودکان نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • الگوی ارتباطی زوجین اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

  • ام.ار.ای یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]

  • انگیزش تحصیلی تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]

  • انگیزش خواندن اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]

ب

  • بازی آموزشی رایانه‌ای تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]

  • بازتوانی اجتماع‌محور تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • بازتوانی شناختی رایانه‌یار اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • بازخورد تطبیقی- اجتماعی اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • بازداری پاسخ اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]

  • بازی‌درمانی عروسکی اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • با نارسایی توجه مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • باورهای فراشناختی نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

  • باورهای معرفت شناختی رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]

  • بخشایش‌گری تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

پ

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

ت

  • تاب‏آوری رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • تاب آوری نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • تجربه‌های زندگی تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • تحلیل عاملی تأییدی چندگروهی تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

  • تحول تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیب‌شناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]

  • تحول زبانی نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • تصورات یادگیری مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • تصویربرداری مغزی یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]

  • تعداد کل واژگان مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]

  • تغییرناپذیری اندازه‌گیری تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

  • تمرین رایانه‌ای شناختی اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • تنوع واژگانی مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • حل‌مسئله اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • حمایت اجتماعی رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

خ

  • خلاقیت اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • خودآموزی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

  • خودکارآمدی نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • خودکارآمدی تدریس رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]

د

  • داستان خوانی اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]

  • دانش آموزان مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

  • دانش‏آموزان تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • دانش آموزان با نیاز ویژه رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]

  • دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • دانشجویان با استعداهای درخشان مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • دانشجویان عادی مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • درک روابط فضایی اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]

  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]

  • دقیق‌آموزی دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • دینداری رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • دین‌داری نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

ذ

  • ذهن‏آگاهی تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

ر

  • رگرسیون فازی نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • روش‌های رفتاری دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • روش‌های مداخله دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]

  • رویکرد شناختی – رفتاری اثربخشی‌ درمان شناختی- ‌رفتاری والد محور در نشانه‌های اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]

س

  • سازگاری رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • سازگاری اجتماعی نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • سبک اسناد تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • سیتی اسکن یافته‌های نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]

  • سلامت عمومی اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

ش

  • شیوه برخورد والدین پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

  • شیوه‌های مقابله با تنیدگی رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

ع

  • عادت‌های مطالعه مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]

  • عملکرد تحصیلی نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال نارسایی‌توجه - بیش‌فعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]

  • عملکرد تکلیف نیرو اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • عملکردخانواده اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده‌های دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]

  • عوامل خانوادگی بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

  • عوامل فردی بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

ف

  • فراتحلیل بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]

  • فشار روانی تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

  • فشار روانی اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

ک

  • کارکرد اجرایی مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکرد‌های اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]

  • کارکرد‌های اجرایی اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

  • کم توان ذهنی مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]

  • کم‌توانی ذهنی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

  • کم‌توانی ذهنی اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]

  • کم‌توانی ‌ذهنی رابطه‏‏ ی تاب‏آوری و حمایت اجتماعی ادراک‌شده با سازگاری مادران دارای فرزند کم‌توان ‌ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]

  • کم‏توان‏ذهنی تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • کودکان با نیازهای ویژه رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • کودکان دبستانی اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • کودکان کم‌توان ذهنی اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمو‌می مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]

  • کودکانِ کم‏توان‏ذهنی تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

گ

  • گروه‌های ویژه تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • گفتار شخصی مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]

م

  • مادران تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]

  • مادران تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهن‏آگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کم‏توان‏ذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]

  • مادران نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]

  • مادران رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]

  • مشکلات دست‌خط اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

  • معلّمان رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]

  • منبع کنترل نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]

  • مهارت‏های اجتماعی تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]

  • مهارت‌های‌اجتماعی‌ نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]

  • مهارت‌های ارتباطی بین‌فردی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]

ن

  • نابینا تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • نابینایان نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]

  • ناتوانی تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • ناتوانی یادگیری تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]

  • ناتوانی یادگیری ریاضی اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]

  • ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]

  • نارساخوانی اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]

  • نارساخوانی اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]

  • نیازهای‌ویژه تعریف و مفهوم‌سازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویت‌بندی پژوهشی گروه‌های با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]

  • نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

  • نوجوان تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]

  • نوجوانان تیزهوش و عادی تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازه‌گیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]

ه

  • هنرهای تجسمی اثر‏بخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستة‏آموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]

  • هوش هیجانی نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیش‏بینی سازگاری اجتماعی و مقایسه‏ی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]