اصغری نکاح، سیدمحسن؛ بروک، فاطمه. (1394). بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بازیهای زبانشناختی بر رشد آگاهی واجشناختی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مقیم شیرخوارگاه. پژوهشهای روانشناسی بالینی و مشاوره، 5(1)، 100-86.
اصغری نکاح، سید محسن.(1386). ضرورت و جایگاه مداخله زودهنگام و آموزش پیشدبستانی برای کودکان دارای نیازهای ویژه، نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، 74، 11-3.
برک، لورا .(2007). روانشناسی رشد، جلد اول؛ از لقاح تا کودکی، ویراست چهارم، مترجم یحی سید محمدی (1394)، ناشر ارسباران، چاپ سیام.
روحی، افسر و هشتجین، علی. (1390). تاثیر آموزشهای پیشدبستانی بر رشد مهارتهای شفاهی دانشآموزان آذری زبان در پایه اول ابتدایی، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، 10(39)، 50-25.
سادوک، بنجامین، سادوک، ویرجینیا و روئیز، پدرو. (2015). خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک علوم رفتاری/روانپزشکی بالینی، ترجمه فرزین رضایی (1394) ، چاپ دهم، تهران: انتشارات ارجمند.
سلیمانی، فرزین، ساجدی، فیروزه و امیرعلی اکبری، صدیقه (1393). تاخیر تکاملی کودکان و عوامل مرتبط با آن، نشریه علمی پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، 85 (24)، 70-61.
فرامرزی، سالار؛ شیرزادی، پرستو؛ قاسمی، مسلم و یارمحمدیان، احمد. (1394). بررسی تاثیر مداخلات عصب روانشناختی بر عملکرد زبان دریافتی کودکان مبتلا به آسیب ویژه زبانی. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 4 (4)، 61-51.
فرامرزی، سالار؛ یارمحمدیان، احمد؛ ملکپور، مختار؛ شیرزادی، پرستو و قاسمی، مسلم. (1395). بررسی تاثیر مداخلات عصبروانشناختی بر عملکرد زبانی کودکان پیشدبستانی دارای اختلال زبانی خاص، مجله مطالعات ناتوانی، (6)، 316-304.
کاظمی، یلدا و محبینژاد، فاطمه (1394). تأثیر مداخله زودهنگام مبتنی بر والدین بر مهارتهای زبانی کودکان نوپای مبتلا به تأخیر زبانی: پژوهش مورد-منفرد. مجله پژوهش در علوم توانبخشی, 11(5)، 345-353.
محمداسماعیل زاده، سحر؛ اصغری نکاح، سید محسن؛ شریفی، شهلا و طیرانی نیک نژاد، حمید. (1394). اثربخشی بازیهای زبانشناختی بر بهبود زبان بیانی و دریافتی کودکان آسیب دیده شنوایی. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 4 (1)، 14-7.
مفیدی، فرخنده و سبزه، بتول. (1387). تاثیر فعالیتهای زبان آموزی دوره پیش دبستانی بر رشد زبان گفتاری دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 3 (10)، 153-130.
مکارمنسب، افروز؛ یارمحمدیان، احمد و قمرانی، امیر. (1396). اثربخشی آموزش قصههای مبتنی بر دیالوگ و بر مهارتهای زبانی کودکان دختر کمتوان هوشی آموزشپذیر، پژوهش در علوم توانبخشی، 13(2)، 103-95.
ملکپور، مختار (1393). دایره المعارف کودکان با نیازهای خاص (استثنایی). اصفهان: نشر دارخوین.
دهقان، نجمه؛ فرامرزی، سالار؛ نادی، محمدعلی و عارفی، مژگان. (1396). بررسی اثربخشی بسته آموزش بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان، فصلنامه علمی- پژوهشی عصب روانشناسی، 3(2)، 86-67.
نیکخو، فاطمه؛ حسن زاده، سعید؛ افروز، غلامعلی و فرزاد، ولی اله. (1396). مداخله بهنگام در حوزه شنوایی، زبان و دلبستگی کودکان ناشنوای زیر دو سال. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 7 (1)، 68-57.
یارمحمدیان، احمد. (1392). تحلیل رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات ربان در دانشآموزان مقطع ابتدایی. فصلنامه توانبخشی، 14 (1)، 31-23.
Baggerly, J., & Jenkins, W. W. (2013). The effectiveness of child-centered play therapy on developmental and diagnostic factors in children who are homeless. International Journal of Play Therapy, 18(1), 45.
Barna, I., & Agapii, E. (2017). Language Assessment and Means of Therapeutic Intervention for Children with Autistic Spectrum Disorder. Acta Universitatis Danubius. Communicatio, 11(1).
Bojczyk, K. E., Davis, A. E., & Rana, V. (2016). Mother–child interaction quality in shared book reading: Relation to child vocabulary and readiness to read. Early Childhood Research Quarterly, 36, 404-414
Gartlan,M. & Strosnider, R. (2007) Learning disability and young children: identification and intervention. Learning Disability Quarterly, 30 (1), 63-72.
Holloway, I., & Todres, L. (2003). The status of method: flexibility, consistency and coherence. Qualitative research, 3(3), 345-357.
Kaiser, A. P., & Roberts, M. Y. (2013). Parent-implemented enhanced milieu teaching with preschool children who have intellectual disabilities. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 56(1), 295-309.
King, N., & Horrocks, C. (2010). Interviews in qualitative research. Sage.
Lorenz, D. C. (2010). Can I play? Using play therapy for children and adolescents with disabilities.
Marton, K. (2008). Visuo‐spatial processing and executive functions in children with specific language impairment. International Journal of Language & Communication Disorders, 43(2), 181-200.
Marton, K., & Schwartz, R. G. (2003). Working memory capacity and language processes in children with specific language impairment. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 46(5), 1138-1153.
Nutbrown, C. (2011). Key concepts in early childhood education and care. Sage.
Paterson, J., Iusitini, L., & Gao, W. (2011). Child developmental assessment at two-years of age: Data from the Pacific Islands Families Study. Pac. Health Dialog, 17, 51-63.
Petermann, F. (Ed.). (2011). Wechsler preschool and primary scale of intelligence-III:(WPPSI-III); Manual;[deutschsprachige Adaption nach D. Wechsler; PsychCorp]. Pearson.
Ping, M. T. (2014). Group interactions in dialogic book reading activities as a language learning context in preschool. Learning, Culture and Social Interaction, 3(2), 146-158.
Quinn, K. (2010). Testing for Kindergarten: Simple Strategies to Help Your Child Ace the Tests For: Public School Placement, Private School Admissions, Gifted Program Qualification. Simon and Schuster
Raiford, S. E., & Coalson, D. L. (2014). Essentials of WPPSI-IV assessment. John Wiley & Sons.
Roberts, M. Y., Kaiser, A. P., Wolfe, C. E., Bryant, J. D., & Spidalieri, A. M. (2014). Effects of the teach-model-coach-review instructional approach on caregiver use of language support strategies and children's expressive language skills. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 57(5), 1851-1869.
Sadock, B., & Ruiz, P. (2015). Kaplan & Sadock's synopsis of psychiatry: behavioral sciences. Walters Kluwer.
Schertz, H. H., & Odom, S. L. (2007). Promoting joint attention in toddlers with autism: A parent-mediated developmental model. Journal of autism and developmental disorders, 37(8), 1562-1575.
Soleimani, F., Teymouri, R., & Biglarian, A. (2013). Predicting developmental disorder in infants using an artificial neural network. Acta Medica Iranica, 51(6), 347.
Stroh, K., Robinson, T., & Proctor, A. (2008). Every Child Can Learn: Using learning tools and play to help children with Developmental Delay. SAGE.
Thomsena, T. (2003). Erslanda L b, Rimola LM, Niemic J. The effects of attention on speech perception: An fMRI study. J Brain Lang, 85, 37-48.
Torabi, F., Amir Ali Akbari, S., Amiri, S., Soleimani, F., & Alavi Majd, H. (2012). Correlation between high-risk pregnancy and developmental delay in children aged 4–60 months. Libyan Journal of Medicine, 7(1), 18811.
Verhoeven, L., & Perfetti, C. A. (2011). Introduction to this special issue: vocabulary growth and reading skill. Scientific Studies of Reading, 15(1), 1-7.
اصغری نکاح، سیدمحسن؛ بروک، فاطمه. (1394). بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر بازیهای زبانشناختی بر رشد آگاهی واجشناختی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مقیم شیرخوارگاه. پژوهشهای روانشناسی بالینی و مشاوره، 5(1)، 100-86.
اصغری نکاح، سید محسن.(1386). ضرورت و جایگاه مداخله زودهنگام و آموزش پیشدبستانی برای کودکان دارای نیازهای ویژه، نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، 74، 11-3.
برک، لورا .(2007). روانشناسی رشد، جلد اول؛ از لقاح تا کودکی، ویراست چهارم، مترجم یحی سید محمدی (1394)، ناشر ارسباران، چاپ سیام.
روحی، افسر و هشتجین، علی. (1390). تاثیر آموزشهای پیشدبستانی بر رشد مهارتهای شفاهی دانشآموزان آذری زبان در پایه اول ابتدایی، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، 10(39)، 50-25.
سادوک، بنجامین، سادوک، ویرجینیا و روئیز، پدرو. (2015). خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک علوم رفتاری/روانپزشکی بالینی، ترجمه فرزین رضایی (1394) ، چاپ دهم، تهران: انتشارات ارجمند.
سلیمانی، فرزین، ساجدی، فیروزه و امیرعلی اکبری، صدیقه (1393). تاخیر تکاملی کودکان و عوامل مرتبط با آن، نشریه علمی پژوهشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، 85 (24)، 70-61.
فرامرزی، سالار؛ شیرزادی، پرستو؛ قاسمی، مسلم و یارمحمدیان، احمد. (1394). بررسی تاثیر مداخلات عصب روانشناختی بر عملکرد زبان دریافتی کودکان مبتلا به آسیب ویژه زبانی. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 4 (4)، 61-51.
فرامرزی، سالار؛ یارمحمدیان، احمد؛ ملکپور، مختار؛ شیرزادی، پرستو و قاسمی، مسلم. (1395). بررسی تاثیر مداخلات عصبروانشناختی بر عملکرد زبانی کودکان پیشدبستانی دارای اختلال زبانی خاص، مجله مطالعات ناتوانی، (6)، 316-304.
کاظمی، یلدا و محبینژاد، فاطمه (1394). تأثیر مداخله زودهنگام مبتنی بر والدین بر مهارتهای زبانی کودکان نوپای مبتلا به تأخیر زبانی: پژوهش مورد-منفرد. مجله پژوهش در علوم توانبخشی, 11(5)، 345-353.
محمداسماعیل زاده، سحر؛ اصغری نکاح، سید محسن؛ شریفی، شهلا و طیرانی نیک نژاد، حمید. (1394). اثربخشی بازیهای زبانشناختی بر بهبود زبان بیانی و دریافتی کودکان آسیب دیده شنوایی. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 4 (1)، 14-7.
مفیدی، فرخنده و سبزه، بتول. (1387). تاثیر فعالیتهای زبان آموزی دوره پیش دبستانی بر رشد زبان گفتاری دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 3 (10)، 153-130.
مکارمنسب، افروز؛ یارمحمدیان، احمد و قمرانی، امیر. (1396). اثربخشی آموزش قصههای مبتنی بر دیالوگ و بر مهارتهای زبانی کودکان دختر کمتوان هوشی آموزشپذیر، پژوهش در علوم توانبخشی، 13(2)، 103-95.
ملکپور، مختار (1393). دایره المعارف کودکان با نیازهای خاص (استثنایی). اصفهان: نشر دارخوین.
دهقان، نجمه؛ فرامرزی، سالار؛ نادی، محمدعلی و عارفی، مژگان. (1396). بررسی اثربخشی بسته آموزش بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان، فصلنامه علمی- پژوهشی عصب روانشناسی، 3(2)، 86-67.
نیکخو، فاطمه؛ حسن زاده، سعید؛ افروز، غلامعلی و فرزاد، ولی اله. (1396). مداخله بهنگام در حوزه شنوایی، زبان و دلبستگی کودکان ناشنوای زیر دو سال. مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی مشهد، 7 (1)، 68-57.
یارمحمدیان، احمد. (1392). تحلیل رابطه بین اختلالات یادگیری و اختلالات ربان در دانشآموزان مقطع ابتدایی. فصلنامه توانبخشی، 14 (1)، 31-23.
Baggerly, J., & Jenkins, W. W. (2013). The effectiveness of child-centered play therapy on developmental and diagnostic factors in children who are homeless. International Journal of Play Therapy, 18(1), 45.
Barna, I., & Agapii, E. (2017). Language Assessment and Means of Therapeutic Intervention for Children with Autistic Spectrum Disorder. Acta Universitatis Danubius. Communicatio, 11(1).
Bojczyk, K. E., Davis, A. E., & Rana, V. (2016). Mother–child interaction quality in shared book reading: Relation to child vocabulary and readiness to read. Early Childhood Research Quarterly, 36, 404-414
Gartlan,M. & Strosnider, R. (2007) Learning disability and young children: identification and intervention. Learning Disability Quarterly, 30 (1), 63-72.
Holloway, I., & Todres, L. (2003). The status of method: flexibility, consistency and coherence. Qualitative research, 3(3), 345-357.
Kaiser, A. P., & Roberts, M. Y. (2013). Parent-implemented enhanced milieu teaching with preschool children who have intellectual disabilities. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 56(1), 295-309.
King, N., & Horrocks, C. (2010). Interviews in qualitative research. Sage.
Marton, K. (2008). Visuo‐spatial processing and executive functions in children with specific language impairment. International Journal of Language & Communication Disorders, 43(2), 181-200.
Marton, K., & Schwartz, R. G. (2003). Working memory capacity and language processes in children with specific language impairment. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 46(5), 1138-1153.
Nutbrown, C. (2011). Key concepts in early childhood education and care. Sage.
Paterson, J., Iusitini, L., & Gao, W. (2011). Child developmental assessment at two-years of age: Data from the Pacific Islands Families Study. Pac. Health Dialog, 17, 51-63.
Petermann, F. (Ed.). (2011). Wechsler preschool and primary scale of intelligence-III:(WPPSI-III); Manual;[deutschsprachige Adaption nach D. Wechsler; PsychCorp]. Pearson.
Ping, M. T. (2014). Group interactions in dialogic book reading activities as a language learning context in preschool. Learning, Culture and Social Interaction, 3(2), 146-158.
Quinn, K. (2010). Testing for Kindergarten: Simple Strategies to Help Your Child Ace the Tests For: Public School Placement, Private School Admissions, Gifted Program Qualification. Simon and Schuster
Raiford, S. E., & Coalson, D. L. (2014). Essentials of WPPSI-IV assessment. John Wiley & Sons.
Roberts, M. Y., Kaiser, A. P., Wolfe, C. E., Bryant, J. D., & Spidalieri, A. M. (2014). Effects of the teach-model-coach-review instructional approach on caregiver use of language support strategies and children's expressive language skills. Journal of Speech, Language, and Hearing Research, 57(5), 1851-1869.
Sadock, B., & Ruiz, P. (2015). Kaplan & Sadock's synopsis of psychiatry: behavioral sciences. Walters Kluwer.
Schertz, H. H., & Odom, S. L. (2007). Promoting joint attention in toddlers with autism: A parent-mediated developmental model. Journal of autism and developmental disorders, 37(8), 1562-1575.
Soleimani, F., Teymouri, R., & Biglarian, A. (2013). Predicting developmental disorder in infants using an artificial neural network. Acta Medica Iranica, 51(6), 347.
Stroh, K., Robinson, T., & Proctor, A. (2008). Every Child Can Learn: Using learning tools and play to help children with Developmental Delay. SAGE.
Thomsena, T. (2003). Erslanda L b, Rimola LM, Niemic J. The effects of attention on speech perception: An fMRI study. J Brain Lang, 85, 37-48.
Torabi, F., Amir Ali Akbari, S., Amiri, S., Soleimani, F., & Alavi Majd, H. (2012). Correlation between high-risk pregnancy and developmental delay in children aged 4–60 months. Libyan Journal of Medicine, 7(1), 18811.
Verhoeven, L., & Perfetti, C. A. (2011). Introduction to this special issue: vocabulary growth and reading skill. Scientific Studies of Reading, 15(1), 1-7.
اسامی کوچک باید فقط حرف اول بیاید.
در تمام منابع اصلاح کنید
عنوان کتاب باید ایتالیک باشد
در مقاله ها باید اسم مجله ایتالیک باشد
معلوم نیست کتاب است یا مقاله