ارجمندنیا، ع. ا.، و سیف نراقی، م. (1388). تأثیر راهبرد مرور ذهنی بر عمل کرد حافظه فعال دانشآموزان نارساخوان، مجلهی علوم رفتاری، 3 (3)، 173-178.
اسدی دوست، ن. (1387). تأثیر روش یکپارچگی حسی و آموزش مهارتهای حرکتی بر مشکلات کودکان نارساخوان پایهی اول تا سوم مقطع ابتدایی شهر اصفهان، پایان نامهی کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان با نیازهای خاص، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان.
اصلی آزاد، م.، و یارمحمدیان، ا. (1391). اثربخشی آموزش فراشناخت و روابط فضایی بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی، مجله روانشناسی بالینی، 4 (2)، 61-70.
افروز، غ. (1392). اختلالهای یادگیری، چاپ پانزدهم، تهران، انتشارات دانشگاه پیام نور.
امین آبادی، ز. (1392). مقایسه اثربخشی دو روش آموزش راهبردهای فراشناختی و آموزش به وسیلهی نرم افزار بر بهبود کارکردهای شناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی.
آقاجانی، ن.، حسین خانزاده، ع.، و کافی، س. م. (1394). اثربخشی نرم افزار ان بک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان، ناتوانیهای یادگیری، 4 (3)، 7-21.
باعزت، ف. (1389). نقش پردازشگر کلمه همراه با خود پرسشی بر بهبود مشکلات املای دانشآموزان پایه سوم ابتدایی دچار اختلال نوشتن، روانشناسی کاربردی، 2 (14)، 58-71.
باعزت، ف.، و ایزدی فرد، ر. (1389). اثربخشی راهبردهای خود نظم دهی بر کاهش خطاهای املایی دانشآموزان مبتلا به اختلال نوشتن. پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 10 (1)، 21-28.
باعزت، ف.، بنی جمالی، ش. ا.، و معظمی، د. (1385). اثرات درمان نوروسایکولوژی درکارآمدی خواندن دانشآموزان با نارساخوانی تحولی، مطالعات روانشناختی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا (س)،2 (1)، 124-107.
باعزت، ف.،. نادری، ح. ا.، و ایزدی فرد، ر. (1391). تاثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر کاهش خطاهای املایی دانشآموزان دارای اختلال نوشتن. مجله علوم رفتاری، 6 (1)، 55-60.
بهاری قره گوز، ع.، سیف نراقی، م. (1387). «اثربخشی وسیلهی آموزشی سینا در کاهش خطاهای خواندن کودکان نارساخوان. فصلنامهی روانشناسان ایرانی، 4 (16)، 102-91.
بهراد، ب. (1384). فراتحلیل شیوع ناتوانیهای یادگیری در دانشآموزان ابتدایی ایران، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 5 (4و18)، 436-417.
بیگدلی، ا. ا.، نجفی، م.، و عبدلحسین زاده، ع. (1392). اثربخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا، ناتوانیهای یادگیری، 3 (2)، 6-20
پاکتچی، ر. (1390). تاثیر آموزش بازیهای رایانهای بر عملکرد حافظه بینایی دانشآموزان دچار اختلال یادگیری نارساخوانی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی.
پاکدامن ساوجی، آ. (1380). بررسی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکل درک خواندن، نخستین همایش یافتههای نوین پژوهش در آموزش و پرورش استثنایی، شیراز، 4
پوراحمدعلی، ا. (1391). تولید چندرسانهای آموزش ریاضی و تاثیر آن بر حیطهی عملیات (چهار عمل اصلی ریاضی) دانشآموزان دختر ناتوان در یادگیری پایه سوم ابتدایی شهر اراک، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اراک.
پهلوان نشان، س. (1393). اثربخشیبرنامهایمنسازیروانیبرسبکاسناددانشآموزانبااختلال نارساخوانی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
پهلوان نشان، س.، پهلوان نشان، ا.، و رستمی راوری، م. ع. (1395). اثربخشی آموزش آگاهی واج شناختی بر دقت خواندن دانشآموزان نارسا خوان پسر، مجلهروانشناسیوروانپزشکیشناخت، 3، 2، 107-94.
جدیدی فیقان، م.، فرامرزی، س.،. عابدی، ا.، جمالی، س.، و جدیدی فیقان، م. (1393). اثربخشی مداخلههای زودهنگام آموزشی بر فهم عدد در کودکان پیش دبستانی، مجله دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 15، 2 (56)، 85-78.
جناآبادی، ح. (1387). بررسی تأثیر روشهای بازپروری کپارت و سینا در درمان نارساییهای ویژه یادگیری اختلال خواندن، مجلهی مطالعات روانشناسی تربیتی، 5 (1)، 26-15.
جوادی آسایش، س. (1387). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عملکرد فراحافظهی دانشآموزان با مشکلات خواندن، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
حسینی، م.، مرادی، ع.، کرمی نوری، ر.، حسنی، ج.، و پرهون، ه. (1395). بررسی اعتبار و روایی عاملی آزمون خواندن و نارساخوانی، فصلنامه تازههای علوم شناختی، 18، 1، 34-22.
حمید، ن. (1385). بررسی اختلال یادگیری ریاضی در دانشآموزان دختر و پسر دوره ابتدایی ناحیه یک شهر تهران و اثر آموزش کاربردی، تقویت ژتونی و آرامش عضلانی در کاهش اختلال یادگیری ریاضی در آنان، مجله علوم تربیتی و روانشناسی، 13 (2)، 136-119.
حیدری، ش. (1393). تاثیر بازیهای ویدیویی اکشن بر کارآمدی خواندن و توجه انتخابی بینایی کودکان نارساخوان، پایان نامه منتشر نشده کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور تهران.
حیدری، ط.، امیری، ش.، و مولوی، ح. (1391). اثربخشی آموزش به روش دیویس بر خودپنداره کودکان دارای نارساخوانی، مجلهعلومرفتاری، 6(2)، 139-131.
خانجانی، ز.، و مهدویان، ه. (1391). اثربخشی نوروفیدبک بر درمان اختلال نارساخوانی، مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، 34 (2)، 39-31.
درویشی، ا. (1389). بررسی میزان تنوع و شیوع اختلالهای یادگیری در بین دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور تهران.
دهقانی، م.، امیری، ش.، و مولوی، ح. (1386). مقایسهی اثربخشی آموزش اسنادی و آموزش راهبردهای فراشناختی- اسنادی بر درک مطلب دانشآموزان نارساخوان دختر، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 7 (4)، 424-407.
راقبیان، ر.، اخوان تفتی، م.، و حجازی، ا. (1391). اثربخشی برنامه طراحی شده براساس رویکردهای پرسش از نویسنده و درک خواندن سه وجهی بر افزایش درک خواندن دانشآموزان، فصلنامه روانشناسی مدرسه، 1(2)، 58-39.
زارع، ح.، امیری آهویی، ف.، و تاراج، ش. (1388). تأثیر بازیهای آموزشی بر حافظهی کوتاه مدت و املای دانشآموزان پایهی ابتدایی با ناتوانیهای ویژهی یادگیری، پژوهش در حیطهی کودکان استثنایی، 9 (4)، 374-360.
زینی وند، م. (1387). مقایسه اثربخشی روشهای چندگانه حسی فرنالد و اورتون بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه ابتدایی شهر اصفهان، پایان نامهی کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان با نیازهای خاص، دانشگاه اصفهان.
سادوک، ب.، سادوک، و. (2007). خلاصه روان پزشکی، ترجمه نصرت الله پورافکاری، تهران، آینده سازان.
سامع سیاهکردی، ل.، علیزاده، ح.، و کوشش، م. ر. (1388). تأثیر آموزش مهارتهای ادراک بینایی بر بهبود عملکرد خواندن در دانشآموزان نارساخوان، مجلهی تازههای علوم شناختی، 11 (2)، 73-63.
سجادی، ع.، آخوندپور منطقی، ع.، و هاشمیان، پ. (1393). بررسی اثر نوروفیدبک در درمان اختلال یادگیری درس ریاضی کودکان مقطع سوم ابتدایی، مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 57، 5، 726-719.
سیادتیان، س. ح.، و قمرانی، ا. (1392). فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی-آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان، مجلهیناتوانیهاییادگیری، 2، 62-42.
سیف نراقی، م. نادری، ع. ا. (1394). نارساییهای ویژه در یادگیری، تهران، مکیال.
شاهسون، ر. ا. (1388). تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر عملکرد حل مساله ریاضی دانشآموزان حساب نارسای پایه پنجم ابتدایی شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی.
شریفی، ع. ا. داوری، ر. (1391). شیوع ناتوانیهای یادگیری در دانشآموزان پایهی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری،مجلهیناتوانیهاییادگیری، 1 (2)، 76-63.
شکوهی یکتا، م.، لطفی، ص. ا.، رستمی، ر.، ارجمندنیا، ع. ا.، معتمد یگانه، ن.، و شریفی، ع. (1393). اثربخشی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال کودکان نارساخوان، شنوایی شناسی، 23 (3)، 46-56.
شمسی، ع.، عابدی، ا.، صمدی، م.، و. احمدزاده، م. (1392). فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری ریاضی، مجلهیناتوانیهاییادگیری، 2 (4)، 81-61.
صالحی، م. (1390). بررسی اثربخشی نرم افزاردرمانی مسابقهی اعداد در درمان اختلال حساب نارسایی دانشآموزان پسر 6 تا 8 سال حساب نارسای شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه آزاد تهران مرکزی.
عاطی نژاد، ن. (1391). تاثیر به کارگیری راهبردهای شناختی و راهبردهای فراشناختی در عملکرد نوشتاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، پایان نامه منتشر نشده کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
عباسی، ز. (1391). اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان دختر دوره ابتدایی شهر کرمانشاه، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی،دانشگاه رازی کرمانشاه.
عباسیان، ر.، عابدی، ا.، نصرآزادانی، س.، سیفی، ز. (1392). اثربخشی برنامه فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره کودکان با اختلال یادگیری ریاضی، ناتوانیهای یادگیری، 3 (2)، 77-63.
عبدالهی، س.، کیان ارثی، ف.، و رحیمیان بوگر، ا. (1393). طراحی بسته آموزشی چندرسانهای با تاکید بر مهارتهای بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته، ناتوانیهای یادگیری، 3 (3)، 38-54.
عسگری، ر. (1385). طراحی و کاربرد نرم افزار آموزشی بر مبنای مدل عصب روانشناسی بینایی جهت توانبخشی ذهنی نارساخوانی دانشآموزان ابتدایی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی.
عسگری، ر.، یاریاری، ف.، و کدیور، پ. (1386). کاربرد نرم افزار آموزشی میلاد بر مبنای مدل عصب روانشناختی بینایی رنگ بر آموزش دانشآموزان نارساخوان، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 7 (2)، 210-187
عظیمی، ا. (1391). تولید چندرسانهای دیکته یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ناتوان در یادگیری املای پایهی دوم ابتدایی شهر اراک در سال تحصیلی 91-90، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اراک.
علیپور، ا.، شقاقی، ف.، احمدی ازغندی، ع.، نوفرستی، ا.، و حسینایی، ع. (1391). شیوع اختلال یادگیری ریاضی در دوره ابتدایی، روانشناسیتحولی: روانشناسانایرانی، 32 (8)، 353-343.
غباری بناب، ب.، افروز، غ.، حسن زاده، ح.، بخشی، ج.، و پیرزادی، ح. (1391). تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن، مجلهی ناتوانیهای یادگیری، 1 (2)، 97-77.
غلامی، س. ا. (1385). بررسی میزان شیوع اختلالهای یادگیری خواندن و نوشتن در دانشآموزان پایه سوم ابتدایی شهر اراک در سال تحصیلی 85-،84، اراک. طرح تحقیقاتی آموزش و پرورش استان مرکزی.
فرید، م. (1386). «اثربخشی تمرینهای ادراکی- حرکتی بر درمان اختلال خواندن و نوشتن دانشآموزان»، نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، 73، 30-20.
قمری گیوی، ح.، نریمانی، م.، محمدی، ه.، (1391). اثربخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکردهای اجرایی و بازداری پاسخ و حافظهی کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه بیش فعالی، ناتوانیهای یادگیری، 1(2)، 98-115.
کاکاوند، ع. (1390). ناتوانیهای یادگیری. تهران، سرافراز.
کامران، ا.، مقدایی، ک.، عبدالی، ز.، سلامت، م. (1396). تاثیر آموزش توجه بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی، فصلنامه سلامت روانی کودک، 4، 1، 55-46.
گال، م.، بورگ، و.، گال، ج.، (1989). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی، ترجمه احمدرضا نصر و دیگران، چاپ نهم، تهران، سمت.
لطیفی، ز. (1388). مقایسه اثربخشی مداخلههای آموزش رفتاری و شناختی بر میزان تعارضات بین فردی و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، پایان نامه دکتری، دانشگاه اصفهان.
ماندنی، ب.، سازمند، ع. ح.، فرهبد، م.، کریملو، م.، و ماندنی، م. (1386). تأثیر مداخلات کاردرمانی بر مهارتهای بینایی – حرکتی کودکان دارای اختلال ویژه یادگیری در مقطع ابتدایی، مجلهی توانبخشی. 8 (2)، 49-44.
مجیدی، ع.، دانش، ع.، خوش کنش، ا. (1389). تأثیر تکنیک خودآموزشی دهی در کاهش مشکلات خواندن و کاهش افسردگی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی، دوماهنامه علمی-پژوهشی دانشور رفتار دانشگاه شاهد، 17 (4)، 18-11.
مصرآبادی، ج. (1395). فراتحلیل: مفاهیم، نرم افزار و گزارش نویسی، تبریز، انتشارات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان.
ملکیان، ف.، و آخوندی، آ. (1394). تاثیر چندرسانهای آموزشی در درمان اختلال املا دانشآموزان ویژه یادگیری شهر کرمانشاه در سال 86-87، فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی، 6 (1)، 145-163.
مولودی، ع.، کریمی، ب.، خرم آبادی، ی.، و سلیمانی، ا. (1393). مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی، مجلهی ناتوانیهای یادگیری، 4 (2)، 99-84.
میرمهدی، ر.، علیزاده، ح.، سیف نراقی، م. (1388). تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دبستانی با ناتوانیهای یادگیری ویژه، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 9 (1)، 1-12.
نریمانی، م. (1391). اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری، و حواس پرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی، ناتوانی های یادگیری، 2 (2)، 101-122.
نریمانی، م.، و شربتی، ا. (1394). مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با وو بدون نارسانویسی، مجلهی ناتوانیهای یادگیری، 4، 4، 100-85.
نریمانی، م.، رجبی، س.، ابوالقاسمی، ع.، نظری، م. ع.، و زاهد، ع. (1391). بررسی تاثیر نوروفیدبک EEG در کاهش علائم نارساخوانی، فصلنامه کودکان استثنایی، 12 (1)، 21-34.
نریمانی، م.، و سلیمانی، ا. (1392). اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی حافظه کاری و توجه بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی، ناتوانیهای یادگیری، 2 (3)، 91-115.
نیازی، ا. (1383). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای شناختی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی دارای ناتوانی یادگیری در زمینه بیان نوشتاری. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی.
هالاهان، د. پی.، کافمن، ج.، لوید، ج.، ویس، م.، و مارتینز، ا. (2005). اختلالهای یادگیری؛ مبانی، ویژگی ها و تدریس موثر، ترجمه علیزاده، همتی، رضایی و دهنوی، تهران: ارسباران.
یاوری، م. (1384). طراحی و اجرای یک نرم افزار آموزشی جهت آموزش و توانبخشی ذهنی دانشآموزان 8-7 ساله دارای اختلال یادگیری ریاضی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی.
یعقوبی، ا.، احدی، ح.، (1383). تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایهی چهارم و پنجم ابتدایی شهر همدان، مطالعات روان شناختی، 1 (1)، 47-58.
یوسفی، ف.، پوشنه، ک.، و یوسفی لویه، م. (1382). بررسی تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی در بهبود عملکرد حل مساله ی دانشآموزان حساب نارسا، تعلیم و تربیت استثنایی، 20 و 21، 3-9.
Bai, W. Korinek, L. (2013). Motivating Students with Learning Disabilities School of Education, Curriculum and Instruction, Special Education.
Berekly, A. (2012). Effect of phonemic awareness on reading skills«, Scand Journal Psychology, 23, 124-138.
Borenstein, M. Hedges, L. V. Higgins, J. P. T. Rothestein, H. R. (2009). Introduction to meta-analysis, First ed, UK, John Wiley & Sons.
Brandenburg, J. Klesczewski, J. Fischbach, A. Schuchardt K. Buttner, G. Hasselhorn, M. (2014). »Working Memory in children with learning disabilities in reading versus spelling: searching for Overlapping and Specific Cognitive Factors«, J learn Disabil, DOI: 10.1177/0022219414521665.
Card, N. A. (2012). Applied meta-analysis for social science research, New York, Guil Ford press.
Chapman, G. Tunmer, J. (2013). »The effects of mental comprehension strategies in learning disabled student«, Journal of Learning Disabilities, 18:111-122.
Cirino, P. (2011). »The interrelationships of mathematical precursors in kindergarten«, Journal of Experimental Child Psychology. 108, 713–733.
Cohen, J. (1988). Statistical power analysis for the behavioral sciences. 2nd ed, Hillsdale, Lawrence Erlbaum Associates.
Dowker, A. (2005). »Early Identification and Intervention for Students with Mathematics Difficulties«, Journal of Learning Disabilities, 38, 328-331.
Fletcher, J. Lyon, G. Fuchs, S. (2008). Learning Disabilities, New York, Guilford Press.
Galuschka, K. Ise, E. Krick, K. Schulte-Körne, G. (2014). »Effectiveness of Treatment Approaches for Children and Adolescents with Reading Disabilities: A Meta-Analysis of Randomized Controlled Trials«, PLOS ONE, 9(8): e105843.
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0105843
Goodwin, A. P. Ahn, S. (2010). »A meta-analysis of morphological interventions: effects on literacy achievement of children with literacy difficulties«, The International Dyslexia Association, 60, 183–208.
Higgins, J. P. T. Thompson, S. G. Deeks, J. J. Altman, D. G. (2003). »Measuring inconsistency in meta-analysis«, British Medical Journal, 327, 557-60.
Howard, S. Dapeppo, L. M. W. De La Paz, S. (2008). »Getting the Bugs out with PESTS: A mnemonic: Approach to spelling sight words for students with Learning Difficulties«, Teaching Exceptional children plus, 4(5), 1-11.
Jeyasekaran, M. (2015). Effectiveness of visual auditory kinesthetic tactile technique on reading level among dyslexic children at Heikx open school and learning cntre, salem. international Journal of Medical Science and Public Health. 4(3), 315-318.
Kavale, K. A. Spaulding, L. S. (2011). The efficacy of special education In M. A. Bray & T. J. Kehle (Eds.), Oxford Handbook of School Psychology. New York, Oxford University Press.
Kim, D. Kim, B. Lee, K. Park, J. Hong, S. Kim, H. (2008). »Effects of Cognitive Learning Strategies for Korean Learners: A Meta-Analysis«, Asia Pacific Education Review. 9 (4), 409-422.
Kroesbergen, E. H. Van Luit, J. E. H. (2003). »Mathematics interventions for children With special needs«, Remedial and special education, 24, 97-114.
Kudo, M. F. Lussier, C. M. Swanson, H. L. (2015). »Reading disabilities in children: A selective meta-analysis of the cognitive literature«, Research in Developmental Disabilities, 40, 51–62.
Leask, A. Hinchliffe, F. (2007). »The effect of phonological awareness intervention on nonword spelling ability in school-aged children: an analysis of qualitative change«, Advances in Speech Language Pathology, 9 (3), 226-241.
Marlowe, W. B. (2001). »An intervention for children with disorders of executive functions«, Developmental Neuropsychology, 18, 445–454.
Maugham, B. Garroll, j. (2006). »Literacy and mental disorders«, Curr opin sychiatry, 19(4), 350-354.
Mayer, R. E. (2003). »The promise of multimedia learning: Using the same instructional Design methods across different media«, Learning and Instruction, 13, 125–139.
McCloskey, G. Perkins, L. Divner, B. (2009). Assessment and Intervention for Executive Function Difficulties, New York, Routledge Press.
Mogasale, V. V. Patil, V. D. Patil, N. M. Mogasale, V. (2011). »Prevalence of specific learning disabilities among primary school children in a south Indian city«, Indian journal of pediatrics, 79(3), 1-6.
Montague, M. (1992). »The effects of cognitive and met cognitive strategy instruction on the mathematical problem solving of middle school students with learning disabilities«, Journal of Learning Disabilities, 25, 230-248.
Oga, C. Haron, F. (2012). »Life Experience of Individuals Living with Dyslexia in Malaysia; A phenomenological study«, Procedia –social and Behavioral sciences, 46:1129-33.
Ren, A. (2013). »Hemispheric, attentional, and processing speed Factors in the treatment of Developmental dyslexia«, Journal of Brian and cognition, 55 (5), 341-348.
Shaul, S. Schwartz, M. (2014). »The role of executive functions in school readiness among pre-school-age children«, Readiness and writing, 27(4): 749-768.
Wanzek, J. Wexler, J. Vaughn, S. Ciullo, S. (2010). »Reading interventions for struggling readers in the upper elementary grades: a synthesis of 20 years of research«, Reading and Writing, 23(8), 889–912.
Zhou, Y. (2012). »A comparison of phonological awareness, lexical compounding, and homophone training for Chinese word reading in Hong Kong indergarteners«, Early Education and Development, 23 (3), 475-492.