تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب؛ سارا شریفی

دوره 11، شماره 44 ، دی 1400، ، صفحه 57-83

http://dx.doi.org/10.22054/jpe.2022.59450.2295

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش ترکیبی به کمک تماس تصویری از طریق پیام‌رسان جهت بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن بود. از جامعه آماری دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان مریوان که از سوی مدارس‌، در سال تحصیلی 1400-1399 به مرکز مشکلات یادگیری معرفی شده بودند‌، (3 پسر) به روش نمونه‌گیری در دسترس انتخاب شدند و با استفاده ...  بیشتر