اثربخشی مداخله‌ بازشناسی هیجانی بر خود‌تنظیمی هیجانی و همدلی دانش‌آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله‌ای

کیمیا ریگی؛ منصوره شهریاری احمدی؛ پریسا تجلی؛ پروانه قدسی

دوره 14، شماره 54 ، تیر 1403، ، صفحه 43-75

https://doi.org/10.22054/jpe.2024.74267.2588

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف اثربخشی مداخله بازشناسی هیجانی بر خود­تنظیمی هیجانی و همدلی دانش­آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله­ای انجام پذیرفت. طرح پژوهشی نیمه آزمایشی از نوع پیش‌آزمون – پس‌آزمون و پیگیری با گروه کنترل نابرابر و جامعه آماری شامل کلیه دانش­آموزان دوره دوم ابتدایی مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی ...  بیشتر