طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان

مرضیه غلامی؛ علی دلاور

دوره 11، شماره 44 ، دی 1400، ، صفحه 1-23

http://dx.doi.org/10.22054/jpe.2022.60949.2323

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف طراحی پرسشنامه اختلال یادگیری (ارزیابی والد از کودک) در دانش­آموزان پیش‌دبستانی انجام شد. پرسشنامه اختلال یادگیری از دو بخش ادراک (دیداری و شنیداری) تشکیل‌شده و روایی محتوایی پرسشنامه توسط اساتید روان‌شناسی تأیید گردید و سپس بر روی یک نمونه 294 نفری از دانش­آموزان پیش‌دبستانی اجرا گردید. سؤالات با روش آماری مناسب ...  بیشتر