اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر نقص‌توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص‌توجه بیش‌فعالی

فاطمه نورکجوری؛ نرگس پورطالب؛ الناز موسی نژاد

دوره 14، شماره 54 ، تیر 1403، ، صفحه 169-203

https://doi.org/10.22054/jpe.2024.73705.2573

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر میزان نقص‌توجه و تکانشگری دانش‌آموزان مبتلا به نقص‌توجه بیش‌فعالی بود. روش پژوهش شبه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان پسر 8 تا 10 ساله مبتلا به اختلال نقص‌توجه بیش‌فعالی در شهر تبریز، در سال تحصیلی ...  بیشتر