اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر نقص توجه و تکانشگری دانش آموزان مبتلا به نقص توجه بیش فعالی

فاطمه نورکجوری؛ نرگس پورطالب؛ الناز موسی نژاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403

https://doi.org/10.22054/jpe.2024.73705.2573

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر میزان نقص‌توجه و تکانشگری دانش‌آموزان دارای ADHD بود. روش پژوهش شبه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان پسر 8 تا 10 ساله دارای اختلال بیش‌فعالی- نقص‌توجه در شهر تبریز، در سال تحصیلی 1402-1401 بودند. نمونه ...  بیشتر