اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر اساس الگوی پرسید بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی رفتاری فرزندان

زهرا محمدی؛ امیر قمرانی

دوره 14، شماره 55 ، مهر 1403، ، صفحه 99-136

https://doi.org/10.22054/jpe.2024.78639.2684

چکیده
  با توجه به افزایش شیوع اختلالات هیجانی -رفتاری در فرزندان و چالش‌هایی که این فرزندان و خانواده‌های آنان را درگیر می‌کند، بالا بردن سطح کیفیت تعاملات خانوادگی مخصوصاً تعامل مادران با فرزندان، اهمیت پیدا می‌کند. هدف پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش تعامل مادر -کودک بر اساس الگوی پرسید، بر فلسفه فراهیجانی مادران و مشکلات هیجانی-رفتاری ...  بیشتر