تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

سعید موسی پور؛ فاطمه امیری

دوره 4، شماره 14 ، تیر 1393، ، صفحه 83-103

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیرچندرسانه‌ایآموزشی علوم تجربی پایه پنجم بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزانکم‌توان‌ذهنی پایهپنجم ابتدایی صورت گرفت.روش پژوهش حاضر از نوع آزمایشی و جامعه آماری شامل همه دانش‌آموزاندختر کم‌توان‌ذهنی کلاس پنجم ابتدایی شهر اراک بود که به صورت تمام شمار و تصادفیدر دو گروه آزمایش و گواه تقسیم‌بندی ...  بیشتر

تأثیر آموزشی چندرسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی پایۀ چهارم شهر اراک

اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرزانه غریبی

دوره 2، شماره 5 ، فروردین 1391، ، صفحه 1-20

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزشی چند رسانه‏ای بر میزان یادگیری و یادداری ریاضی دانش‏آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر پایۀ چهارم ابتدایی صورت پذیرفته است. روش موردنظر در این پژوهش شبه آزمایشی و جامعۀ آماری شامل کلیۀ دانش آموزان دختر کم توان ذهنی کلاس چهارم ابتدایی شهر اراک و نمونۀ آماری، نمونۀ تمام شمار از جامعۀ مورد پژوهش بود ...  بیشتر