آ ا
ب پ
ت ث ج چ ح خد
ذ ر
ز ژ س
ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن
و ه ی همه
ا
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
افشانی، علیرضا
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
پ
پاکزادیان، سیده فاطمه
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
خ
خجسته، سعیده
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
خسروجاوید، مهناز
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
خیرخواه، عطیه
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
د
دمهری، فرنگیس
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
ر
رضایی، سعید
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
س
سلمانی، علی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
ن
نیکخو، فاطمه
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]