ا

  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

  • افشانی، علیرضا ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

پ

  • پاکزادیان، سیده فاطمه بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

خ

  • خجسته، سعیده ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

  • خسروجاوید، مهناز اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

  • خیرخواه، عطیه اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

د

  • دمهری، فرنگیس ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

ر

  • رضایی، سعید بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

س

  • سلمانی، علی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

ن

  • نیکخو، فاطمه بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

login