آ

  • آموزش مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

ا

  • اختلال طیف اوتیسم ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

  • اختلال یادگیری بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

  • استرس والدگری اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

ت

  • تاب‌آوری هیجانی- شناختی اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

  • تجربه خانواده اوتیسم ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

  • تمیز شنیداری بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

  • توجه بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]

خ

  • خانواده ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

ر

  • روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

  • سرعت پردازش اطلاعات بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

ع

  • عملکرد ریاضی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]

غ

  • غنی‌سازی ادراکی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]

ک

  • کم‌توان ذهنی خفیف اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]

  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

م

  • مادران دارای فرزند اوتیسم اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]

ن

  • ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]

  • نارساخوانی بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]

login