آا
ب پ ت
ث ج چ حخ
د ذ ر
ز ژ س
ش ص ض ط ظ عغ
ف ق ک
گ ل من
و ه ی همه
آ
آموزش مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
ا
اختلال طیف اوتیسم
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
اختلال یادگیری
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
استرس والدگری
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
ت
تابآوری هیجانی- شناختی
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
تجربه خانواده اوتیسم
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
تمیز شنیداری
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
توجه
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
ح
حافظه فعال
اثربخشی غنیسازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]
خ
خانواده
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
ر
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانوادههای دارای فرزند طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 1-30]
س
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
سرعت پردازش اطلاعات
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]
ع
عملکرد ریاضی
اثربخشی غنیسازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]
غ
غنیسازی ادراکی
اثربخشی غنیسازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]
ک
کمتوان ذهنی خفیف
اثربخشی آموزش تابآوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تابآوری والدین کودکان پسر با کمتوان ذهنی خفیف [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 67-104]
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
م
مادران دارای فرزند اوتیسم
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 105-139]
ن
ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی
اثربخشی غنیسازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 141-169]
نارساخوانی
بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی [دوره 15، شماره 57، 1404، صفحه 31-66]