ارشد طالشمکاییل، محمد
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
اسمعیلی انور، شرمین
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ب
بدری گرگری، رحیم
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
بهجتی اردکانی، فاطمه
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
ث
ثابت، مهرداد
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ج
جعفری مرادلو، مهدی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
ح
حیدری رضی آباد، نادر
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
حسن زاده، سعید
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
خ
خسروجاوید، مهناز
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
ر
رضایی شریف،، علی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
رفیعیپور، امین
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ش
شیخ الاسلامی، علی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
شیروی، الهه
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
شکوهی یکتا، محسن
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
ع
عبدالمحمدی، کریم
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
عزآبادی، زهرا
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
علیمحمدی، عسگر
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
عمادی، سیده زهرا
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
غ
غدیری، فرهاد
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
ف
فرجی، امین
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
ق
قاسم زاده، سوگند
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
قدرتی میرکوهی، مهدی
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
قربان جهرمی، رضا
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ک
کافی ماسوله، سید موسی
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
م
محمدی بلبان آباد، الهام
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
محمدزاده، عادل
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
ملک زاده، لیدا
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
ن
ناصری، احمد
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
نعمتی، شهروز
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
نقش، زهرا
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
نوروزی همایون، محمدرضا
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]