اختلال یادگیری خاص
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
اختلال اضطراب جدایی
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
اختلال طیف اتیسم
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
ادراک دیداری
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
اضطراب اجتماعی
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
اعتباریابی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
امید به زندگی
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
انزوای اجتماعی
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
ب
بازیدرمانی شناختی- رفتاری
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
برنامه والدین هانن
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
بیشفعالی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
بهزیستی روانی
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
پ
پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
ت
تابآوری
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
تنظیم رفتاری هیجان
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
خ
خودپندارۀ تحصیلی
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
خودکارآمدی
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
د
دانشآموزان
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
دانشآموزان دوره ابتدایی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
ر
روابط موضوعی
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
روانشناسی مثبت
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
ط
طراحی
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]
طرحوارهدرمانی
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 201-227]
غ
غلبه طرفی
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ک
کارکردهای اجرایی
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
کودکان
اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 43-75]
ل
لکنت زبان
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانشآموزان دارای لکنت زبان [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 121-147]
م
مشکلات رفتاری
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
مکانیسمهای دفاعی
تأثیر رواندرمانی پویشی فشرده کوتاهمدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسمهای دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 149-178]
مهارتهای ارتباطی
مرور نظاممند برنامهی آموزش والدین هانن بر مهارتهای ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 1-41]
ن
ناتوانی یادگیری خاص
مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 179-200]
ناتوانی هوشی
تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تابآوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 263-291]
ناگویی خلقی
برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 229-261]
نقص توجه
1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیشفعالی در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 53، 1403، صفحه 77-120]