نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزاردیدگی هیجانی بررسی نقش میانجی‌گری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلال‌های هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
  • آزمون ترسیم آدمک مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
  • آزمون تشخیصی املا ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
  • آسیب بینایی آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
  • آسیب دیدگان جسمی- حرکتی تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • آموزش آدلر-درایکورسی تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
  • آموزش رایانه یار اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

ا

  • اختلال ریاضیات اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
  • اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
  • اختلال‌های یادگیری مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
  • اختلال های رفتاری برون نمود اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • اختلال‌های هیجانی بررسی نقش میانجی‌گری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلال‌های هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
  • اصلاح عملکرد خواندن مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
  • اضطراب مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
  • اضطراب عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
  • اعتباریابی اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژه‌شان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
  • افسردگی مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
  • افسردگی اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
  • امید درمانی اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
  • انسجام خرد تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
  • انسجام کلان تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
  • انسجام متن تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
  • انگیزش پیشرفت سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
  • انگیزۀ پیشرفت تحصیلی تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
  • اوتیسم تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]

ب

  • بازداری پاسخ مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • بازی رایانه‌ای آموزشی تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
  • بازی‌های گروهی تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

پ

  • پایایی ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
  • پیش‌حرفه‌ای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ی پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت‌های زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]

ت

  • تاب‌آوری مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
  • تاب‌آوری اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ی پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت‌های زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
  • تیزهوش مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • تغییر توجه مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
  • تمرکز توجه مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
  • توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • توجه پایدار مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]

ج

  • جایگاه مهار مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
  • حافظه کاری اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
  • حواس‌پرتی مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]

خ

  • خلاقیّت هیجانی مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • خواهران و برادران مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
  • خودکارآمدی سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]

د

  • داروی روان محرک مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • داستان‌های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) اثربخشی داستان‌های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکان‌های عمومی به دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
  • دانش‌آموزان ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
  • دانش‌آموزان مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • دانش‌آموزان آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
  • دانش‌آموزان مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
  • دانش‌آموزان مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
  • دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
  • دانش‌آموزان بدون کم‌توانی‌ذهنی مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
  • دانش‌آموزان معلول نابینا حرکتی مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
  • دانش‌آموزان نابینا افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
  • دانش قبلی تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
  • درک مطلب تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]

ر

  • رضایت از زندگی مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
  • روایی ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
  • روابط خانوادگی اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
  • روش ادراک دیداری فراستیگ مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
  • روش چندحسی فرنالد مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
  • رویکرد عقلانی- عاطفی-رفتاری افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]

س

  • سازگاری اجتماعی اثر فراگیرسازی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]
  • سازگاری اجتماعی افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
  • سازگاری آموزشی افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
  • سازگاری عاطفی افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
  • سازگاری عمومی افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
  • سبک اسنادی مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
  • سبک‌های تفّکر مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • سلامت روان مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
  • سلامت روان مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

ش

  • شهرکرد سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
  • شیوه شناختی رفتاری اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]

ص

  • صرع مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

ع

  • عزت‌نفس سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
  • عملکرد تحصیلی مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
  • عوامل مرتبط با اضطراب عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]

غ

  • غیر یکپارچه‌سازی اثر فراگیرسازی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]

ف

  • فرزند با نیازهای ویژه اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
  • کسب معنا اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
  • کیفیت زندگی اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
  • کیفیت زندگی اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
  • کیفیت زندگی سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
  • کم‌توان ذهنی مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
  • کم‌توانی ذهنی تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
  • کم‌توان‌ذهنی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ی پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت‌های زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
  • کم‌توان‌ذهنی تأثیر مداخله‌های روان‌شناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]
  • کم‌توان‌ذهنی شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
  • کم‌توان‌ذهنی تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
  • کم‏توان‎ذهنی اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
  • کم‌توانی‌ذهنی مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
  • کم‏توانی‏ذهنی اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
  • کم‌توان‌ذهنی خفیف کم‌توانی‌ذهنی اثربخشی داستان‌های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکان‌های عمومی به دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
  • کم‌شنوا اثر فراگیرسازی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]
  • کنترل توجه مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
  • کودکان تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
  • کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
  • کودکان با نیازهای ویژه اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژه‌شان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
  • کودکان با نیازهای ویژه عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
  • کودکان پیش‌دبستانی تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

م

  • مادران تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
  • مادران مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
  • مادران اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
  • محیط کار شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
  • مداخله‌های روان‌شناختی تأثیر مداخله‌های روان‌شناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]
  • مذهب بررسی نقش میانجی‌گری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلال‌های هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
  • مسئولیت‌پذیری مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
  • معلولین جسمی سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
  • مقیاس اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژه‌شان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
  • مکان‌های عمومی اثربخشی داستان‌های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکان‌های عمومی به دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
  • مهارتهای اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
  • مهارت‌های اجتماعی مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
  • مهارت‌های اجتماعی شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
  • مهارت‏های اجتماعی تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]
  • مهارت‌های اجتماعی گروهی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
  • مهارت‌های روانی- حرکتی تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
  • مهارت‌های زندگی مستقل تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ی پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت‌های زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
  • ناتوانی یادگیری املا اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
  • نارساخوانی مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
  • نارسایی شنوایی و نارسایی بینایی مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
  • نشست گروهی اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
  • نظریه ذهن تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]
  • نگرش والدین اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژه‌شان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
  • نوجوانان مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
  • نوجوانان با نیازهای ویژه مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
  • نوجوانان عادی مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]

و

  • وضعیت اشتغال تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • وضعیت تأهل تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
  • وضعیت روان‌شناختی تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

ه

  • همدلی مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
  • هوش هیجانی آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

ی

  • یکپارچه‌سازی اثر فراگیرسازی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]