آ
-
آریاپوران، سعید
شیوع نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی در دانشآموزان کمتوان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]
-
آقاجانی، سیف الله
برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونیسازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]
ا
-
ابراهیمی، مریم
اثربخشی واقعیتدرمانی مبتنی بر پذیرشمثبت بیقیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیفاوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]
-
ابراهیم پور، مجید
اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]
-
ابراهیم زاده، نجمه
تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]
-
ابوالقاسمی، عباس
تأثیر بازیدرمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارتهای هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]
-
اژدربین، بهاره
الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]
-
استکی، مهناز
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانشآموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]
-
اسعدی، سمانه
نقش میانجیگری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبکهای دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]
-
اسلامیان، مرضیه
تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]
-
اصغری نکاح، سیدمحسن
تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]
-
افروز، غلامعلی
عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانوادهها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]
-
امیدی خانکهدانی، مجید
عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانوادهها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]
ب
-
بابائی، مظهر
شناسایی چالشهای آموزشی کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]
-
باردل، محمد
اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]
-
بختیارپور، سعید
اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راهحل محور بر مهارتهای زندگی و ارتباطی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]
-
بردیده، محمدرضا
اثربخشی نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]
-
برزگر بفرویی، کاظم
اثربخشی آموزش راهبردهای نقشهبرداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارتهای خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]
-
برزگر بفرویی، مهدی
بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]
-
بهبودی، معصومه
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگیهای شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]
پ
-
پورچیت ساز، فاطمه
اثربخشی آموزش راهبردهای نقشهبرداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارتهای خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]
ت
-
تجلی، پریسا
اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]
-
ترکاشوند، علی
ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهانسازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]
ج
-
جایروند، حمداله
اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تابآوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]
-
جماعتی اردکانی، راضیه
بررسی تطبیقی قانون آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]
-
جمالی، یوسف
کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانوادههای با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]
چ
-
چوبفروش زاده، آزاده
اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی – نقصتوجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]
ح
-
حیدری، یاسر
بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]
-
حسین ثابت، فریده
تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیشبینی کنترل عمل (جهتگیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]
-
حسین جانی، فاطمه
نقش میانجیگر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیبهای بروننمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی واقعیتدرمانی مبتنی بر پذیرشمثبت بیقیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیفاوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]
خ
-
خبیر، لیلا
اثربخشی نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]
د
-
درتاج، فریبرز
الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]
-
دهقانی زاده، جلال
تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]
-
دوکانه ای فرد، فریده
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگیهای شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]
ذ
-
ذوالفقاری، مهسا
اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]
ر
-
رسولی، مهدی
بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر مؤلفههای حافظة فعال دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]
-
رضایی، سعید
بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر مؤلفههای حافظة فعال دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]
-
رضایی، فاطمه
شیوع نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی در دانشآموزان کمتوان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]
-
رضاپور میرصالح، یاسر
اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی – نقصتوجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]
-
رضایی شریف،، علی
اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]
-
رضائی، سجاد
تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کمتوان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]
ز
-
زارع، اسما
بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]
-
زارع، مریم
اثربخشی آموزش راهبردهای نقشهبرداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارتهای خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 173-207]
-
زیبایی ثانی، مرتضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]
-
زمستانی، مهدی
نقش میانجیگر عوامل فراتشخیصی تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در ایجاد آسیبهای بروننمود در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 187-223]
-
زورمند بناب، شهلا
تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیشبینی کنترل عمل (جهتگیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]
س
-
سیادتیان، سیدحسین
تجربه زیسته چالشهای نوجوانان کمتوانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]
-
سامانی، سیامک
اثربخشی نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]
-
سجادی پور، فریده
غنیسازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوریهای دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانهروزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]
-
سلطانی کوهبنانی، سکینه
تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک استثنایی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 105-143]
-
سلمانی، علی
برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونیسازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]
ش
-
شاکری نسب، محسن
اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 225-254]
-
شریفی درآمدی، پرویز
بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر مؤلفههای حافظة فعال دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]
-
شفیعی، محمد
بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]
-
شکیبا، ابوالقاسم
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]
-
شکوهی راد، مریم
اثربخشی درمانهای بیومدیکال بر نشانهها و رضایتمندی خانوادهها در اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 83-104]
-
شمس اسلامی، سید سینا
تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کمتوان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]
ص
-
صادقیه، طاهره
نقش میانجیگری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبکهای دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]
-
صالحی، پرستو
شناسایی چالشهای آموزشی کودکان دارای آسیب شنوایی از منظر معلمان: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 189-218]
-
صالحی، مهدیه
اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]
ط
-
طاهر، محبوبه
اثربخشی واقعیتدرمانی مبتنی بر پذیرشمثبت بیقیدوشرط خود بر نگرش به فرزندآوری مادران دارای فرزند با اختلالات طیفاوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 159-186]
ع
-
عابدی، محمدرضا
کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانوادههای با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]
-
عبادی، متینه
برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونیسازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]
-
عبدالمحمدی، کریم
بررسی کارکردهای اجرایی و ضربآهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]
-
عبدالمحمدی، کریم
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانشآموزان با مشکلات رفتاری بروننمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]
-
عبداله زاده رافی، مهدی
شیوع نشانههای اختلال نقص توجه/بیشفعالی در دانشآموزان کمتوان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 145-166]
-
عیسی مراد، ابوالقاسم
تعیین نقش صبر و هوش اخلاقی در پیشبینی کنترل عمل (جهتگیری پویا و ایستا) مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-42]
-
عکافی بروجنی، فرخ لقا
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان شناختی- رفتاری بر ویژگیهای شخصیتی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 157-188]
-
علیمحمدی، عسگر
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانشآموزان با مشکلات رفتاری بروننمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]
-
عمادی، سید رسول
تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانشآموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-60]
غ
-
غدیری، فرهاد
بررسی کارکردهای اجرایی و ضربآهنگ شناختی کند در افراد با اختلال افسردگی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 208-232]
ف
-
فاتحی زاده، مریم
کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانوادههای با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 201-237]
-
فرحبخش دقیق، متین
اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تابآوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانوادهها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]
-
قدمی، ابوالفضل
ویژگیهای روانسنجی مقیاس درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2) در دانشآموزان با مشکلات رفتاری بروننمود [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 133-156]
-
قربان جهرمی، رضا
الگوی ساختاری رابطه ساختار انگیزشی با رفتار خودشکن تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش: نقش میانجی راهبردهای حل مسئله [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-57]
-
قمرانی، امیر
ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهانسازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 49-81]
ک
-
کابلی، خدیجه
اثربخشی نمایشدرمانی بر مبنای ذهنیسازی بر توجه پایدار کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 219-246]
-
کافی ماسوله، سید موسی
تأثیر بازیدرمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارتهای هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]
-
کرمانی، علی
برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونیسازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 239-271]
م
-
مجردآذر، میرجواد
تأثیر تمرینات مربع گامبرداری بر حافظهکاری و تعادل کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-68]
-
محمدی، حانیه
نقش میانجیگری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبکهای دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]
-
محمدی پور، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 129-158]
-
محمدی دولت آباد، مریم
اثربخشی تئاتر درمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی – نقصتوجه [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 101-128]
-
محمدی کشکا، سمیه
تأثیر بازیدرمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارتهای هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 233-259]
-
محمودی، جعفر
اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]
-
میرزاخانی، نوید
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانشآموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]
-
مصباح، ایمان
اثربخشی رویکرد مبتنی بر شفقت بر ناگویی هیجانی و احساس انسجام در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 255-286]
-
منادی، مرتضی
بررسی تطبیقی قانون آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه در آمریکا و ایران و رویه اجرایی آن: با تاکید بر ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 247-282]
-
موسوی، سید ولی الله
تبیین مفهوم تنهایی در نوجوانان کمتوان ذهنی براساس رویکرد پدیدارشناسی وجودی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 86-117]
ن
-
نادری نوبندگانی، زهرا
نقش میانجیگری ابعاد ظرفیت تأملی والدین در رابطه بین سبکهای دلبستگی ناایمن و استرس والدگری در والدین دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیشفعالی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-30]
-
نیازی، محسن
تجربه زیسته چالشهای نوجوانان کمتوانی ذهنی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 69-100]
-
ناظمی، فرزانه
اثربخشی برنامه خودتنظیمی کودک بر خود ادراکی و کیفیت دوستی کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 58-85]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]
-
نقش، زهرا
عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی خانواده کودکان با نشانگان داون: مطالعه پدیدارشناسی از تجربه زیسته خانوادهها و متخصصان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-28]
-
نقش، زهرا
بررسی تأثیر آموزش خوددلسوزی شناختی بر بهزیستی ذهنی و کفایت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به افسردگی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 61-92]
-
نیکخو، فاطمه
بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر مؤلفههای حافظة فعال دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 25-48]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 119-145]
-
ویسمه، مریم
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانشآموزان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 146-172]
-
وطنخواه، مژگان
اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راهحل محور بر مهارتهای زندگی و ارتباطی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-24]
ه
-
همایی، رضوان
اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تابآوری و همدلی عاطفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 167-200]
ی
-
یاوری، فاطمه
غنیسازی برنامه فلسفه برای کودکان با فناوریهای دیجیتال و بررسی تأثیر آن بر نشخوار فکری و روابط بین فردی کودکان دختر مرکز شبانهروزی بهزیستی رضوانشهر [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 93-133]