آقا براتی، نجمی
تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر در خود مانده [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 23-52]
ا
ابراهیمی قوام، صغری
رابطه بین تابآوری و رضایتمندی شغلی در میان معلمان مدارس عادی و استثنایی شهر تهران [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-82]
احدی، حسن
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-18]
احمد زاده بیانی، احمد
تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر در خود مانده [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 23-52]
ایزی، مریم
معماری مجدد آموزش عالی برای دانشجویان با نیازهای آموزشی ویژه بر اساس اصول طراحی جهانی برای یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 113-134]
اسماعیلی، علی
مقایسۀ سبک اِسناد در دانشآموزان پسر نابینا و بینا [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 71-84]
اصغر کاکوجویباری، علی
تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانشآموزان دختر معلول جسمی ـ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-90]
افروز، غلامعلی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-18]
افروز، غلامعلی
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-22]
امینی، داریوش
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-18]
اهرمی، راضیه
اثربخشی مداخلات زودهنگام مبتنی بر بازیهای کودک محور برمیزان بیش فعالی – تکانشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 103-118]
ب
بابایی، زینب
بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوۀ جاگماری آموزشی دانشآموزان تیزهوش دورۀ راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 23-54]
بابایی، محسن
بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوۀ جاگماری آموزشی دانشآموزان تیزهوش دورۀ راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 23-54]
بهمنی، طاهره
بررسی اثر آموزش مدیریت به مادران بر بهبود شیوههای فرزندپروری و کاهش نشانههای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی فرزندان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-44]
پ
پادروند، حافظ
بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 91-108]
پوشنه، کامبیز
آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 99-112]
ج
جعفری، عیسی
مقایسۀ سبک اِسناد در دانشآموزان پسر نابینا و بینا [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 71-84]
جعفری، مسعود
بررسی و مقایسۀ رابطۀ مهارت خودمختاری با کیفیت زندگی در دانشآموزان پسر باآسیبهای شنوایی و عادی مقطع راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی 88-89 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 49-72]
جناآبادی، حسین
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر کاهش اختلالات رفتاری دانشآموزان استثنایی پایۀ پنجم مدرسۀ مختلط کوثر زاهدان در سال 90-1389 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 73-84]
جناآبادی، حسین
اثربخشی مشاوره زناشویی بر کاهش تعارضات زناشویی والدین کودکان کم توان ذهنی مراجعه کننده به مرکز مشاوره بهزیستی شهر زاهدان در اردیبهشت ماه 1389 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 53-72]
ح
حسن پور خیرآبادی، امین
بررسی و مقایسۀ رابطۀ مهارت خودمختاری با کیفیت زندگی در دانشآموزان پسر باآسیبهای شنوایی و عادی مقطع راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی 88-89 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 49-72]
حسینخانزاده، عباسعلی
بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوۀ جاگماری آموزشی دانشآموزان تیزهوش دورۀ راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 23-54]
خ
خسروی، علی اکبر
آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 99-112]
خوش کلام، ارکان
مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-22]
د
دورودیان، زهرا
تأثیر روش ایفای نقش بر سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حساب نارسای دبستانی در سال تحصیلی 88-87 استان تهران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 85-102]
ر
رستمی نژاد، محمدعلی
معماری مجدد آموزش عالی برای دانشجویان با نیازهای آموزشی ویژه بر اساس اصول طراحی جهانی برای یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 113-134]
رضایی فرد، اکبر
بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 91-108]
رضوی، عبدالحمید
بررسی رابطۀ صفات شخصیتی و سبکهای مقابلهای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاههای استان فارس [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 109-134]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل
معماری مجدد آموزش عالی برای دانشجویان با نیازهای آموزشی ویژه بر اساس اصول طراحی جهانی برای یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 113-134]
س
سیف نراقی، مریم
بررسی و مقایسۀ رابطۀ مهارت خودمختاری با کیفیت زندگی در دانشآموزان پسر باآسیبهای شنوایی و عادی مقطع راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی 88-89 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 49-72]
سیف نراقی، مریم
مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-22]
سلیمانی، اسماعیل
مقایسۀ سبک اِسناد در دانشآموزان پسر نابینا و بینا [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 71-84]
سلیمانی دینانی، مریم
تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانشآموزان دختر معلول جسمی ـ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-90]
ش
شریفی درآمدی، پرویز
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری برسازگاری دانش آموزان نابینا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
شریفی درآمدی، پرویز
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-18]
شریفی درآمدی، پرویز
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-22]
شریفی درآمدی، پرویز
بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 91-108]
شعاعی، هاجر
مقایسۀ سطوح مختلف درک خواندن در دانشآموزان با آسیب بینایی و عادی پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 55-70]
شوشتری، مژگان
اثربخشی مداخلات زودهنگام مبتنی بر بازیهای کودک محور برمیزان بیش فعالی – تکانشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 103-118]
عابدی، احمد
اثربخشی مداخلات زودهنگام مبتنی بر بازیهای کودک محور برمیزان بیش فعالی – تکانشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 103-118]
عفیفی، حسین
بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانشآموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 91-108]
علی اکبری دهکردی، مهناز
تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانشآموزان دختر معلول جسمی ـ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-90]
علیزاده، حمیده
بررسی اثر آموزش مدیریت به مادران بر بهبود شیوههای فرزندپروری و کاهش نشانههای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی فرزندان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 27-44]
ف
فیاض، ایراندخت
بررسی سلامت روانی نوجوانان پرورشگاه شهید دستغیب و نمازی شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-48]
قدرتی، مهدی
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-22]
ک
کاظمی، سلطانعلی
بررسی رابطۀ صفات شخصیتی و سبکهای مقابلهای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاههای استان فارس [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 109-134]
کاکو جویباری، علی اصغر
مقایسۀ سطوح مختلف درک خواندن در دانشآموزان با آسیب بینایی و عادی پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 55-70]
کامیاب نژاد، مرضیه
مقایسۀ میزان افسردگی و پرخاشگری در میان برادران و خواهران سالم 12-6 ساله کودکان درخودمانده و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 1-22]
کیانی، ژاله
بررسی سلامت روانی نوجوانان پرورشگاه شهید دستغیب و نمازی شهر شیراز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 19-48]
گ
گلشنی، فرشته
اثربخشی مداخلات زودهنگام مبتنی بر بازیهای کودک محور برمیزان بیش فعالی – تکانشگری کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 103-118]
م
محتشمی، طیبه
مقایسۀ سطوح مختلف درک خواندن در دانشآموزان با آسیب بینایی و عادی پایۀ چهارم ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 55-70]
محمدی، حاتم
مقایسه میزان شیوع انواع اختلالات رفتاری دانشآموزان دبستانی با نارساییهای ویژه در یادگیری و عادی شهر اردبیل [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-26]
محمدی، محمد
بررسی رابطۀ صفات شخصیتی و سبکهای مقابلهای با اضطراب اجتماعی دانشجویان نابینا و عادی دانشگاههای استان فارس [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 109-134]
مرادی، اعظم
تأثیر آموزش ایمن سازی در برابر فشار روانی بر افزایش ابراز وجود دانشآموزان دختر معلول جسمی ـ حرکتی دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان در سال1389 [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 73-90]
مقدس، علیرضا
گزارش و بررسی یک مورد اختلال عقب ماندگی ذهنی بدون تغییرات سندرمی در سه خواهر [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 83-98]
مهدوی، مریم
آموزش علوم به شیوه مجازی: یـــک مطالعه آزمایشی با دانشآموزان مبتلا به نارسائی شنیداری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 99-112]
مهرداد، حسین
تأثیر بازی درمانی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان عقبماندۀ ذهنی دورۀ ابتدایی شهر خرمآباد در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-144]
موسوی، امیرحسین
بررسی و مقایسۀ رابطۀ مهارت خودمختاری با کیفیت زندگی در دانشآموزان پسر باآسیبهای شنوایی و عادی مقطع راهنمایی شهر تهران سال تحصیلی 88-89 [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 49-72]
ن
نادری، عزت الله
مقایسه میزان شیوع انواع اختلالات رفتاری دانشآموزان دبستانی با نارساییهای ویژه در یادگیری و عادی شهر اردبیل [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-26]
نوروزی، داریوش
تأثیر آموزش چندرسانهای بر میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی دانشآموزان پسر در خود مانده [دوره 1، شماره 4، 1390، صفحه 23-52]
ه
همتی علمدارلو، قربان
بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوۀ جاگماری آموزشی دانشآموزان تیزهوش دورۀ راهنمایی شهر رشت در سال 90-1389 [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 23-54]
هومن، حیدرعلی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس علومتجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-18]
هومن، حیدرعلی
تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان [دوره 1، شماره 3، 1390، صفحه 1-22]