آ
-
آسیب شنوایی (ناشنوا)
پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
-
آموزش حس عدد
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیشدبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
-
آموزش والدین آدلری
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوههای فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیشفعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]
ا
-
اختلالات برون نمود
رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
-
اختلالات درون نمود
رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
-
اختلالات طیف اتیسم
نقش مهارتهای حرکتی در پیشبینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
-
اختلالات طیف اتیسم
اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارتهای اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
-
اختلال خاص یادگیری
اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روانشناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
-
اختلال نارسایی توجه بیشفعالی
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوههای فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیشفعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداریپاسخ، بهروزرسانی، توجهپایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانههای کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
-
اختلال نافرمانی مقابله ای
رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]
-
استرس فرزندپروری
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطافپذیری روانشناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]
-
استیگما
تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانیهای رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
-
اضطراب
بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
-
انعطافپذیری روانشناختی
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطافپذیری روانشناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]
ب
-
با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
-
بازداری پاسخ
پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابلهای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
-
بخشش
اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روانشناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
-
برنامه بازیهای زبانشناختی
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
-
برنامه درسی
تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]
-
برنامهی سالهای باورنکردنی
اثربخشی آموزش برنامهی سالهای باورنکردنی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
-
برنامۀدرسی
پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
-
بهزیستی تحصیلی
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
-
بهزیستی روانشناختی
سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روانشناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
پ
-
پاسخ به مداخله
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
ت
-
تابآوری
رابطه تابآوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
-
تابآوری
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
-
تحمل روانی
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
-
تفاوت های جنسی
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
-
تلفیقی
پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
-
تنظیم هیجان
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
-
توانایی خودنظم بخشی؛ پرخاشگری؛ دانشآموزان
تأثیر آموزش توانایی خودنظم بخشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان با مشکلات رفتاری [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 31-52]
-
توانمندی خانواده
مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
-
توسعه حرفه ای معلمان
الگوی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]
ج
-
جهت گیری برنامه درسی
تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]
ح
-
حل مسئله محور
تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]
خ
-
خانواده درمانی کارکردی
مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
-
خلق و خو
پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابلهای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
-
خودتنظیمی
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
د
-
داغ اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
-
دانش آموزان
تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]
-
دانشآموزان
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
-
دانشآموزان
رابطه تابآوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
-
دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابلهای
پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابلهای [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 27-44]
-
دانشآموزان کمتوان ذهنی
الگوی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]
-
دانشآموزان کمتوانی ذهنی
تجربه زیسته ی مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
-
درک مطلب
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر استرس فرزندپروری و انعطافپذیری روانشناختی مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 21-44]
-
دلبستگی
رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
-
دلبستگی ایمن
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
-
دوره پیشدبستان
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیشدبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
ر
-
رشد زبان
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
-
رفتار چالشی
نقش مهارتهای حرکتی در پیشبینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
-
رفتار خوردن آشفته
بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]
-
رویکرد آدلر-گلاسر
رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]
ز
-
زندگی مادر
تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
ش
-
شادکامی
رابطه تابآوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
-
شادکامی
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
-
شادکامی
اثربخشی آموزش بخشودگی بر بهزیستی روانشناختی و شادکامی مادران دانش آموزان دارای اختلال خاص یادگیری شهر طبس [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 187-208]
-
شایستگی تحصیلی
اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارتهای اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
-
شیوههای فرزندپروری
اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلری بر تغییر شیوههای فرزندپروری والدین دارای کودکان با اختلال نارسایی/توجه بیشفعالی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 135-159]
ط
-
طرح واره های ناسازگار اولیه
بررسی رابطه بین رفتار خوردن آشفته با طرحواره های ناسازگار اولیه و اضطراب در دختران نوجوان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 161-183]
ع
-
عملکرد توجه مداوم
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 79-113]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
ف
-
فلج مغزی
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری با تنظیم هیجان بر داغ اجتماعی ادراک شده و تحمل روانی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 71-93]
ک
-
کارکردهایاجرایی
تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداریپاسخ، بهروزرسانی، توجهپایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانههای کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
-
کاشت حلزون
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
-
کیفیت زندگی
مقایسه اثربخشی خانواده درمانی کارکردی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی و توانمندی خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 177-210]
-
کلیدواژهها: اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی
واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
-
کلیدواژهها: تجربه زیسته
تجربه زیسته ی مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
-
کمال گرایی
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
-
کم توانی ذهنی
اثربخشی آموزش برنامهی سالهای باورنکردنی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
-
کمتوان ذهنی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
-
کودکان
تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداریپاسخ، بهروزرسانی، توجهپایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانههای کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 1-25]
-
کودکان درخودمانده
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
-
کودک با کم توانی ذهنی
تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
گ
-
گفتار با خود
برازش نقش واسطهای گفتار با خود در پیش بینی خودتنظیمی رفتاری بر اساس رشد زبان و دلبستگی ایمن در کودکان کاشت حلزون شدهی شنوایی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 121-141]
م
-
متوسطه حرفه ای
تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 159-185]
-
مداخلات گروهی مهارتهای اجتماعی
اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارتهای اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
-
مداخله هدفمند خواندن
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
-
مدارس استثنایی
الگوی توسعۀ حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 75-95]
-
مدل واسطه ای تعدیل شده
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
-
مراقبت-مخاطره
تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
-
مربیان
تجربه زیسته ی مربیان دانشآموزان کمتوان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 1-18]
-
مسئولیت پذیری
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
-
مشکلات ریاضی
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیشدبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
-
مشکلات رفتاری
تاثیر آموزش برنامه حل مسئله محور بر مشکلات رفتاری دانش آموزان [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 175-202]
-
مشکلات رفتاری
رابطه تابآوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
-
مشکلات رفتاری
تأثیر آموزش توانایی خودنظم بخشی بر کاهش رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان با مشکلات رفتاری [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 31-52]
-
مشکلات رفتاری
اثر بخشی مداخلات گروهی (SS-GRIN) بر بهبود مهارتهای اجتماعی، شایستگی تحصیلی و مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلالات طیف اتیسم [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 45-69]
-
مطالعه مروری
واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
-
مطالعه مروری نظامند
رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 199-214]
-
معلولیت جسمی - حرکتی
سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
-
مهارت اجتماعی
نقش مهارتهای حرکتی در پیشبینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
-
مهارت حرکتی
نقش مهارتهای حرکتی در پیشبینی مهارت اجتماعی و رفتار چالشی (تکراری) کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 19-33]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش برنامهی سالهای باورنکردنی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 97-119]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
-
مهارتهای عدد کودکان
اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عدد کودکان در خطر مشکلات ریاضی در دوره پیشدبستان [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 1-29]
ن
-
ناتوانی یادگیری ویژه
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 185-208]
-
ناتوانیهای رشدی و ذهنی
تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانیهای رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
-
نارساخوانی
اثربخشی برنامه بازیهای زبانشناختی بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با نارساخوانی [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 35-52]
-
نیازهای بنیادی روانشناختی
سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]
-
نظریه داده بنیاد
تأثیر داشتن کودک با کم توانی ذهنی بر زندگی مادران: رویکرد کیفی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 45-70]
-
نوجوانی
رابطه ابعاد پنجگانه دلبستگی با اختلالات درون نمود و برون نمود دختران نوجوان شهر تهران [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 71-87]
-
نوجوانی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 89-107]
-
نوروفیدبک
واکاوی اثربخشی نوروفیدبک در درمان اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 1-20]
و
-
واقعیت درمانی
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شادکامی و مسئولیت پذیری مادران کودکان درخودمانده [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 53-77]
-
واقعیت درمانی
تأثیر واقعیت درمانی بر استیگمای مادران کودکان دارای ناتوانیهای رشدی و ذهنی [دوره 7، شماره 27، 1396، صفحه 209-236]
-
والدین
رابطه تابآوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 159-176]
ه
-
هیجانات پیشرفت
مدل یابی روابط بین کمال گرایی، هیجانات پیشرفت و بهزیستی تحصیلی در دانش-آموزان تیزهوش: آزمون تغییرناپذیری جنسی [دوره 7، شماره 28، 1396، صفحه 95-135]
-
هیجان کارکردی
پویش الزام های تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزانِ با آسیب شنوایی (مطالعه موردی) [دوره 7، شماره 25، 1396، صفحه 143-173]
-
هویت
سهم هویت ، نیازهای بنیادی روانشناختی و متغیر های جمعیت شناختی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی [دوره 7، شماره 26، 1396، صفحه 109-125]