آ
-
آزموده، معصومه
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]
ا
-
ابراهیمی اسدآبادی، رویا
رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطهای تابآوری روانشناختی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 69-88]
-
ابراهیم زاده، خوشدوی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]
-
ابولقاسمی، عباس
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]
-
احمدی، عزت اله
تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]
-
اخوان، شیوا
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دبستانی با ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]
-
ارجمندنیا، علیاکبر
اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]
-
افروز، غلامعلی
بررسی اثربخشی درمانهای خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]
-
افروز، غلامعلی
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]
-
افروزه، الهام
تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روانخوانی و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]
-
المدنی، حسین
طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]
-
امجدیان، فرزانه
مقایسه اثربخشی آموزش شفقتخود و درمان هیجانمدار در کاهش آسیبپذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]
-
امرایی، کورش
تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روانخوانی و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]
ب
-
باوی، ساسان
طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]
-
بدری گرگری، رحیم
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]
-
برزگری، صفا
اثربخشی روش ایزیمایند (Easy Mind) بر برنامهریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]
-
برزگر بفرویی، کاظم
رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطهای تابآوری روانشناختی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 69-88]
پ
-
پورشاد، پرنیان
تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالشبرانگیز و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]
-
پوشنه، کامبیز
تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالشبرانگیز و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]
ت
-
تازیکی، طیبه
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]
-
تجلی، پریسا
مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]
-
تلک آبادی آرانی، زهرا
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوهی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظهی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطافپذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]
ج
-
جاویدی پور، نسیم
اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]
-
جباری دانشور، انیسه
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]
-
جبل عاملی، شیدا
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دبستانی با ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]
-
جعفری، اصغر
مقایسه اثربخشی آموزش شفقتخود و درمان هیجانمدار در کاهش آسیبپذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]
-
جوائزی شیشوان، مهرنوش
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]
ح
-
حاجی بابایی راوندی، عطیه
مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]
-
حسینی، فریده سادات
اثربخشی روش ایزیمایند (Easy Mind) بر برنامهریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]
-
حسینیان، سیمین
بررسی اثربخشی درمانهای خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]
-
حسن زاده، سعید
تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روانخوانی و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]
-
حسینی نسب، سیدداوود
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]
خ
-
خسروجاوید، مهناز
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]
د
-
درتاج، فریبرز
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]
-
درویشی، صدف
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]
-
دستجردی کاظمی، مهدی
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوهی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظهی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطافپذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]
-
دمهری، فرنگیس
مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارتهای زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]
-
دهقان، ماریه
اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی روش ایزیمایند (Easy Mind) بر برنامهریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]
-
دوکانه ای فرد، فریده
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]
ر
-
رفیعیپور، امین
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]
-
رمضانی خمسی، زهرا
نقش واسطهای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]
ز
-
زارع، رویا
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]
-
زروان، صابر
تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]
س
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 173-198]
-
سیدی نظرلو، سید طاهر
تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]
-
سعیدمنش، محسن
مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارتهای زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]
ش
-
شالیان، رحیم
سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دورههای تلفیقی با نیازها و قابلیتهای دانشآموزان با آسیبشنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]
-
شاهی، یوسف
اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]
-
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]
-
شریف زاده داودکی، اعظم
سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دورههای تلفیقی با نیازها و قابلیتهای دانشآموزان با آسیبشنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]
-
شهریاری احمدی، منصوره
مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]
-
طهمورث، مینا
بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 173-198]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دبستانی با ضربآهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]
-
عابدی، فریبا
آزمون مدل ساختاری سرمایههای روانشناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراکشده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]
-
عابدینی، زلیخا
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]
-
عبدالمحمدی، کریم
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]
-
عزیزی، محمدپارسا
تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روانخوانی و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]
-
عسگری، پرویز
طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]
-
عظیمی آقبلاغ، احد
تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]
-
علی زاده، سمیرا
اثربخشی روش ایزیمایند (Easy Mind) بر برنامهریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]
-
علیمحمدی، عسگر
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]
-
عینی، ساناز
مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]
غ
-
غدیری، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]
-
غلامی فشارکی، محمد
بررسی اثربخشی درمانهای خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]
ف
-
فتاحی اندبیل، اعظم
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]
-
فتحی آذر، اسکندر
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]
-
فراهانی، الهه
مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارتهای زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]
ق
-
قادری، سیامند
تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]
-
قاسم زاده، سوگند
بررسی اثربخشی درمانهای خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]
-
قاسمی سامنی، متین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]
-
قدمی، ابوالفضل
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]
-
قمری، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش شفقتخود و درمان هیجانمدار در کاهش آسیبپذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]
-
قمرانی، امیر
ارزیابی مدل علی شیوههای فرزندپروری و صفات سنگدلی-بیرحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]
-
قنبری پناه، افسانه
مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]
-
قوامی، فرح
اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]
ک
-
کارگر، فاطمه
ارزیابی مدل علی شیوههای فرزندپروری و صفات سنگدلی-بیرحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]
-
کافی ماسوله، سید موسی
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]
-
کرمی، جهانگیر
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]
-
کیوان پور، راضیه
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]
-
کوشا، مریم
تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]
گ
-
گرجی، یوسف
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]
م
-
محرابیان، بهروز
اثربخشی بسته توانمندسازی روانشناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]
-
محمدی سنگاچین دوست، علیرضا
تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]
-
مؤمنی، خدامراد
تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]
ن
-
نایبزاده، سپیده
تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]
-
نیازی، ژیلا
مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]
-
ناصح، اشکان
تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]
-
ناصری، اسماعیل
همبودی ADHD و اختلالات مصرف مواد: مروری بر ملاحظات تشخیصی و درمانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 89-114]
-
نامنی، ابراهیم
آزمون مدل ساختاری سرمایههای روانشناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراکشده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]
-
نریمانی، محمد
مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]
-
نعمتی، شهروز
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]
-
نقش، زهرا
نقش واسطهای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]
-
نیک خو، فاطمه
اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوهی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظهی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطافپذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]
-
نوروزی، قاسم
ارزیابی مدل علی شیوههای فرزندپروری و صفات سنگدلی-بیرحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]
و
-
واحدی، شهرام
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]
-
وکیلی، سمیرا
نقش واسطهای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]
ی
-
یعقوبی، حسن
تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]