آ
-
آسیایی، فرزانه
اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 133-154]
-
آگاهی، علی
نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظهی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
ا
-
ابراهیمی، فاطمه
تأثیر آموزش مهارتهای خودتنظیمی بر مهارتهای اجتماعی و کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی مبتلا به کمتوانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
-
احمدی، احمد
کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
-
احمدیان، زهرا
بررسی اثربخشی برنامه سالهای باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 199-217]
-
احمدی سلیمانیه، فایق
مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
-
اخوان تفتی، مهناز
اثربخشی بستههای آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حلمسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
-
ارجمند نیا، علی اکبر
طراحی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
-
اسکندری، حسین
مقایسه سبکهای فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
-
افروز، غلامعلی
مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
-
افروز، غلامعلی
ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
-
الهی، طاهره
اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالهای طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
-
امنابی، پریا
مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایتهای فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]
ب
-
باذری، کبری
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
-
بخشی، مریم
اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالهای طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
-
برجعلی، احمد
مقایسه سبکهای فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
-
بهرامی، رقیه
تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
پ
-
پاسالاری، مرضیه
مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگیتحصیلی و درگیریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
ت
-
ترازی، زهرا
اثربخشی بستههای آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حلمسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
-
تقی پور، کیومرث
کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلالهای یادگیری ویژه: مطالعه میان رشتهای [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 15-45]
-
توزنده جانی، حسن
نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظهی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
ج
-
جباری، سوسن
تأثیرآموزش نظریهذهن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 237-259]
-
جزایری، رضوان
کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
-
جلالی، محسن
مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
-
جلیل آبکنار، سیده سمیه
اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
-
جهانبازی، زهرا
تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
چ
-
چلداوی، جواد
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنیها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلالهای یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
-
حجت خواه، سید محسن
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری مادران دارای کودک کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
-
حیدری، حسین
اثربخشی بازیدرمانیگروهی بر بهبود روابط بینفردی و پذیرش اجتماعی در دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
-
حسینی، لاله
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 179-200]
-
حسینخانزاده، عباسعلی
مقایسه اثربخشی توانبخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
-
حسینخانزاده، عباسعلی
اثربخشی بازیدرمانیگروهی بر بهبود روابط بینفردی و پذیرش اجتماعی در دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
-
حسن زاده، سعید
طراحی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
-
حسینعلی زاده، محمد
طراحی بسته مداخله بهنگام عصب – روانشناختی کودک محور و ارزیابی اثربخشی آن بر عملکرد زبان کودکان با تاخیر رشد شناختی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 37-55]
-
حکمتیان، صادق
مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگیتحصیلی و درگیریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
خ
-
خادمی اشکذری، ملوک
اثربخشی بستههای آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حلمسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 73-111]
د
-
داسون، شین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
-
دهقانی، یوسف
مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگیتحصیلی و درگیریتحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری و عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 215-236]
-
دوستان، محمدرضا
تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
ر
-
رفاهی، ژاله
مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
-
رفاهی، ژاله
ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
-
زارع نژاد، سمیه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
-
زمستانی، مهدی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
س
-
سامانی، سیامک
مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
-
سامانی، سیامک
ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
-
سلطانی کوهبنانی، سکینه
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
-
سلطانی کوهبنانی، محمدحسین
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 19-45]
-
سهرابی، فرامرز
مقایسه سبکهای فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
-
سواری، کریم
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
ش
-
شاره، حسین
نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظهی کاری کودکان نارساخوان [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 127-151]
-
شاکر دولق، علی
مقایسه سرمایه گذاری عاطفی در بدن، عوامل حمایتهای فردی و رفتارهای کنارآمدن با مشکلات کودکان نابینا و ناشنوا شهر تبریز [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 147-178]
-
شاه محمدیان، سارا
اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالهای طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
-
شتاب بوشهری، ناهید
تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیشبینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
-
شریفی اردانی، احمد
تبیین تجارب زیسته زوجین نابینا و کم بینا در همسرداری و فرزند پروری: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 203-227]
-
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
ص
-
صائمی، اسماعیل
تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 181-201]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسه اثربخشی توانبخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
-
طاهر، محبوبه
اثربخشی بازیدرمانیگروهی بر بهبود روابط بینفردی و پذیرش اجتماعی در دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
-
طاهر، محبوبه
تأثیر آموزش مهارتهای خودتنظیمی بر مهارتهای اجتماعی و کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی مبتلا به کمتوانی ذهنی خفیف [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 101-125]
-
طوفانی نژاد، احسان
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
ع
-
عابدی، احمد
طراحی بسته مداخله بهنگام عصب – روانشناختی کودک محور و ارزیابی اثربخشی آن بر عملکرد زبان کودکان با تاخیر رشد شناختی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 37-55]
-
عاشوری، محمد
بررسی اثربخشی برنامه سالهای باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 199-217]
-
عزیزی، آرمان
کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
-
عیسی نژاد، امید
کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
-
علایی، مریم
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
-
علیپور صنوبری، علی
طراحی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
-
علیزاده، حمید
تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
علیزاده، حمید
طراحی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 1-14]
-
عیوضی، سیما
اثربخشی توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود مشکلات خواب و نشانگان رفتاری در کودکان دارای نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 213-234]
غ
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 47-72]
-
غلامی، سمیرا
نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیشبینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
ف
-
فاتحی زاده، مریم
کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 69-100]
-
فرامرزی، سالار
طراحی بسته مداخله بهنگام عصب – روانشناختی کودک محور و ارزیابی اثربخشی آن بر عملکرد زبان کودکان با تاخیر رشد شناختی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 37-55]
-
فرخی، نورعلی
مقایسه سبکهای فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
-
فیض آبادی، زهرا
تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
-
فلاحی، مریم
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 179-197]
-
فلاح یخدانی، محمد حسین
تبیین تجارب زیسته زوجین نابینا و کم بینا در همسرداری و فرزند پروری: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 203-227]
ق
-
قربانی، نجیمه
تأثیرآموزش نظریهذهن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 237-259]
-
قلی زاده، ربابه
اثربخشی بازیدرمانیگروهی بر بهبود روابط بینفردی و پذیرش اجتماعی در دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
-
قلی زاده، زلیخا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 61-84]
-
قمری کیوی، حسین
نقش نگرانی، امید و معنای زندگی در پیشبینی سلامت روانی مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 195-214]
ک
-
کاظمی، فرنگیس
تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 1-18]
-
کریمی پور، بنت الهدا
اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]
-
کلانتری، جلال
مقایسه رضایتمندی زناشویی و سلامت روان والدین خویشاوند و غیر خویشاوند کودکان کم توان ذهنی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 21-35]
-
کلانتری، جلال
ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 47-67]
گ
-
گل محمدیان، محسن
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری مادران دارای کودک کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
ل
-
لطیف، مونا
مقایسه اثربخشی توانبخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 35-60]
م
-
مبشری، فاطمه
اثربخشی بازیدرمانیگروهی بر بهبود روابط بینفردی و پذیرش اجتماعی در دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 1-20]
-
محمدی مولود، سعید
فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنیها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلالهای یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
-
محمودی، هیوا
مقایسه نارسایی هیجانی، خود دلسوزی و سبک های شوخ طبیعی بین والدین کودکان کم توان ذهنی و کودکان عادی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 57-78]
-
مرادی، آسیه
اثربخشی توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود مشکلات خواب و نشانگان رفتاری در کودکان دارای نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 213-234]
-
میر صادقی، سودابه
مقایسه سبکهای فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 201-212]
-
مروتی، ذکراله
اثربخشی هنردرمانی بر مهارتهای اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلالهای طیف اتیسم [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 155-177]
-
مصباح، ایمان
اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری مادران دارای کودک کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 85-109]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل نقش جنسیت و سن آزمودنیها بر اثربخشی مداخلات آموزشی و درمانی اختلالهای یادگیری [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 101-194]
-
مظفری، محسن
تبیین تجارب زیسته زوجین نابینا و کم بینا در همسرداری و فرزند پروری: رویکردی پدیدارشناسانه [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 203-227]
-
منشئی، غلامرضا
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر سازگاری اجتماعی و علائم افسردگی کودکان مبتلا به اختلال افسردگی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 179-200]
-
مهدیان، حسین
اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 133-154]
-
موسوی، سیده فاطمه
نقش استرس والدینی و ادراک مثبت در پیش بینی رضایت زناشوییِ مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه و عادی [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 153-179]
ن
-
ناعمی، علی محمد
تاثیر آموزش مثبتاندیشی بر ناگویی هیجانی و خودبخشایشگری مادران کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 111-145]
-
ناعمی، علی محمد
تاثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دوره اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1397، صفحه 79-100]
-
نعمتی، شهروز
کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلالهای یادگیری ویژه: مطالعه میان رشتهای [دوره 8، شماره 32، 1397، صفحه 15-45]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 1-34]
ی
-
یزدانبخش، کامران
اثربخشی توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود مشکلات خواب و نشانگان رفتاری در کودکان دارای نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 8، شماره 29، 1397، صفحه 213-234]
-
یمینی، محمد
اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 133-154]
-
یوسفی، ناصر
اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی [دوره 8، شماره 30، 1397، صفحه 113-132]