آ
-
آبباریکی، اکرم
بررسی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه ای بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 69-96]
-
آقایی نژاد، محمد
اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 101-125]
-
آهنگر، عباسعلی
بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض بودگی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-33]
ا
-
ابراهیمی، اسماء
بررسی تأثیر آموزش برنامهی غنیسازی ارتباط بر تعارض و صمیمیت والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 141-167]
-
ابراهیم پور، مجید
اثربخشی فعالیتهای موسیقیایی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با کمتوانی ذهنی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 169-201]
-
ارجمند نیا، علی اکبر
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-13]
-
ایزدی، زهرا
اثربخشی فعالیتهای موسیقیایی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با کمتوانی ذهنی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 169-201]
-
استکی، مهناز
اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 159-181]
-
استکی، مهناز
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 169-192]
-
اسدزاده، حسن
مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 233-248]
-
اصغری، مریم
بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 1-21]
-
اصلی آزاد، مسلم
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 33-53]
-
افروز، غلامعلی
بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 1-21]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی برنامه عصب روانشناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 71-100]
ب
-
بختیاری، بهمن
تدوین برنامه مداخله حسی-حرکتی و بررسی اثر بخشی ان بر بهبود نیم رخ اجتماعی و علاقه اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 15-31]
-
برزگر بفرویی، کاظم
بررسی مقایسهای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 215-232]
-
برقی، اسماعیل
اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 159-181]
-
بشرپور، سجاد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی- رایانهای و تمرینهای عملی عصبروانشناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 111-135]
پ
-
پرهون، کمال
نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 1-29]
-
پوشنه، کامبیز
اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 55-70]
-
پولادی ریشهری، علی
اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر بر نشاط ذهنی، تابآوری و شفقت به خود در مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 193-213]
ت
-
تجلی، پریسا
بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 1-21]
-
تقی پور، کیومرث
کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 141-168]
-
تقی لو، صادق
مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 73-99]
ج
-
جباریفر، تقی
بررسی مقایسهای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 215-232]
-
جیرسرایی بازارگرد، مرجان
تاثیر تمرین سوپربرین یوگا بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان سندرم داون [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 151-168]
-
جهانبخش، حمیده
تاثیر یک دوره برنامه تمرینی منتخب تحت شرایط تکلیف دوگانه و منفرد بر انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 31-49]
چ
-
چرامی، مریم
اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 101-125]
ح
-
حاجی میرزای، محمد
بررسی تأثیر آموزش برنامهی غنیسازی ارتباط بر تعارض و صمیمیت والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 141-167]
-
حسن آبادی، حمید رضا
نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 1-29]
-
حسن زاده، سعید
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-13]
-
حکاک خادم، فاطمه
اثربخشی هنردرمانی (هنرهای بصری) در بهبود علایم منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی در مرکز روزانه اعصاب و روان احبا [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 97-116]
-
حکمتیان فرد، صادق
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 137-158]
خ
-
خداشناس، عزت
تاثیر یک دوره برنامه تمرینی منتخب تحت شرایط تکلیف دوگانه و منفرد بر انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 31-49]
-
خواجه حسینی، حمدالله
مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 233-248]
د
-
دادخواه، اصغر
مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 73-99]
-
دانش، عصمت
مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 73-99]
-
دستجردی کاظمی، مهدی
نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 1-29]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 137-158]
ر
-
رضایی، سعید
تدوین برنامه مداخله حسی-حرکتی و بررسی اثر بخشی ان بر بهبود نیم رخ اجتماعی و علاقه اجتماعی کودکان با اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 15-31]
-
رضایی پور، فهیمه
بررسی مقایسهای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 215-232]
-
رنجبر، محمدجواد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی- رایانهای و تمرینهای عملی عصبروانشناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 111-135]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتباریابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوریهای دیجیتال برای دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 51-78]
س
-
سید احمدی زاویه، سید سعید
اثربخشی هنردرمانی (هنرهای بصری) در بهبود علایم منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی در مرکز روزانه اعصاب و روان احبا [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 97-116]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهنآگاهی بر پریشانی روانشناختی مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 183-196]
-
سهرابی، مهدی
تاثیر یک دوره برنامه تمرینی منتخب تحت شرایط تکلیف دوگانه و منفرد بر انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 31-49]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهنآگاهی بر پریشانی روانشناختی مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 183-196]
-
شریفی، طیبه
اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 101-125]
-
شفیع پور، محدثه
تأثیر برنامهی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کمتوان هوشی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 101-139]
-
شکری، امید
ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور در دانشآموزان سرآمد دختر [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 35-71]
-
شکوهی یکتا، محسن
اثربخشی برنامه عصب روانشناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 71-100]
ص
-
صابری کاخکی، علیرضا
تاثیر یک دوره برنامه تمرینی منتخب تحت شرایط تکلیف دوگانه و منفرد بر انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 31-49]
-
صالحی، مهدیه
اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 159-181]
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی- رایانهای و تمرینهای عملی عصبروانشناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 111-135]
-
صلاحیان، افشین
بررسی تأثیر آموزش برنامهی غنیسازی ارتباط بر تعارض و صمیمیت والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 141-167]
-
صوفی، سحر
ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور در دانشآموزان سرآمد دختر [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 35-71]
ع
-
عاشوری، محمد
تاثیر برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظه بر کارکردهای اجرایی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 197-217]
-
عسکری، محمد رضا
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 127-149]
-
علیپور صنوبری، علی
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-13]
-
علیزاده، حمید
نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 1-29]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی نرمافزار آموزشی خانوادهمحور بر مهارتهای خواندن در دانشآموزان ابتدایی با اختلال خواندن [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 1-13]
-
علیزاده مارالانی، فاطمه
کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 141-168]
-
عنابستانی، صدیقه
تاثیرآموزش مثبت نگری بر شفقت به خود و امید بهزندگی مادران کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 45-68]
غ
-
غباری بناب، باقر
تأثیر برنامهی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کمتوان هوشی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 101-139]
-
غریبی، حسن
بررسی تأثیر آموزش برنامهی غنیسازی ارتباط بر تعارض و صمیمیت والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 141-167]
-
غضنفری، احمد
اثربخشی مداخله بهنگام والد محور مبتنی بر الگوی سال های باورنکردنی بر رفتارسازشی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر 7-5 سال [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 101-125]
-
غضنفری، فیروزه
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر و واقعیتدرمانی بر کاهش کمالگرایی و استرستحصیلی دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 79-110]
-
غنیمی، فرزانه
مقایسه میزان اثربخشی آموزش مدیریت استرس و ادراک حمایت های اجتماعی به شیوه شناختی رفتاری بر ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 73-99]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابیهای رفتاری کودکان دارای نشانههای نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 23-43]
-
فتحآبادی، جلیل
ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور در دانشآموزان سرآمد دختر [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 35-71]
-
فدایی وطن، زهرا
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 169-192]
-
فرامرزی، هدی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر رفتارهای چالشی کودکان اتیسم با عملکرد بالا. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 169-185]
-
فرخی، نورعلی
مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 233-248]
ق
-
قانعی، مرضیه
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی - رفتاری بر رفتارهای چالشی کودکان اتیسم با عملکرد بالا. [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 169-185]
-
قدم پور، عزت اله
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر و واقعیتدرمانی بر کاهش کمالگرایی و استرستحصیلی دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 79-110]
-
قمرانی، امیر
مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر مدل دوگانهای بی سی ایکس و فرزندپروری مبتنی بر مهرورزی بر رابطه مادر –کودک و مشکلات رفتاری کودکان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 203-225]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 33-53]
-
قنبری، سعید
ساختار علّی پیشایندها و پسایندهای سبک زندگی تحصیلی سلامتمحور در دانشآموزان سرآمد دختر [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 35-71]
-
قنبری پناه، افسانه
بررسی مقایسه رضامندی زوجیت مادران دارای یک فرزند با آسیب بینایی با مادران دارای بیش از یک فرزند با آسیب بینایی و مادران کودکان عادی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 1-21]
-
قنبری پناه، افسانه
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 169-192]
ک
-
کیخسروانی، مولود
اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر بر نشاط ذهنی، تابآوری و شفقت به خود در مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 193-213]
-
کوچک انتظار، رویا
مقایسه اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و آموزش بازسازی شناختی بر خودکارآمدی اجتماعی و عاطفی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 169-192]
گ
-
گله گیریان، صدیقه
اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر بر نشاط ذهنی، تابآوری و شفقت به خود در مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 193-213]
م
-
مجاهدی رضائیان، ستاره
بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض بودگی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-33]
-
مدحی، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر مدل دوگانهای بی سی ایکس و فرزندپروری مبتنی بر مهرورزی بر رابطه مادر –کودک و مشکلات رفتاری کودکان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 203-225]
-
مرادی زاده، سیروس
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر و واقعیتدرمانی بر کاهش کمالگرایی و استرستحصیلی دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 79-110]
-
میردریکوند، فضل الله
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر و واقعیتدرمانی بر کاهش کمالگرایی و استرستحصیلی دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 79-110]
-
مظاهری، مهرداد
بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض بودگی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-33]
-
معتمدیگانه، نگین
اثربخشی برنامه عصب روانشناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 71-100]
-
مقصودلو، مهدیس
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابیهای رفتاری کودکان دارای نشانههای نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 23-43]
-
مکوندی، بهنام
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 127-149]
-
منشئی، غلامرضا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تنظیم شناختی هیجان و تحمل ابهام دانشآموزان مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 33-53]
-
موسوی ساداتی، سیدکاظم
تاثیر تمرین سوپربرین یوگا بر هوش سیال، ادراک بینایی فضایی، پیشرفت تحصیلی و تعادل کودکان سندرم داون [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 151-168]
-
مؤمنی، خدامراد
بررسی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه ای بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 69-96]
ن
-
ناعمی، علی محمد
تاثیرآموزش مثبت نگری بر شفقت به خود و امید بهزندگی مادران کودکان اتیسم [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 45-68]
-
نجاتی، وحید
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی بر اساس ارزیابیهای رفتاری کودکان دارای نشانههای نارسایی توجه/بیش فعالی پیش از سن مدرسه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 23-43]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی- رایانهای و تمرینهای عملی عصبروانشناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 111-135]
-
نیسی، عبدالکاظم
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 127-149]
-
نصرتی، فاطمه
تأثیر برنامهی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کمتوان هوشی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 101-139]
-
نعمتی، شهروز
کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 141-168]
-
نیکنام، صدف
اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارتهای عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 55-70]
و
-
وبر، ریچل
اثربخشی برنامه عصب روانشناختی خانواده محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 9، شماره 36، 1398، صفحه 71-100]
-
ویسکرمی، حسنعلی
بررسی و مقایسه اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر و واقعیتدرمانی بر کاهش کمالگرایی و استرستحصیلی دانشآموزان دختر تیزهوش [دوره 9، شماره 34، 1398، صفحه 79-110]
ه
-
هاشمیان، پیمان
بازنمایی وضعیت شناختی ارجاع در گفتمان روایی کودکان با اختلال اتیسم فارسی زبان براساس سلسله مراتب مفروض بودگی [دوره 9، شماره 35، 1398، صفحه 1-33]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر مدل دوگانهای بی سی ایکس و فرزندپروری مبتنی بر مهرورزی بر رابطه مادر –کودک و مشکلات رفتاری کودکان با کمتوانیهای ذهنی و تحولی [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 203-225]
-
یزدانبخش، کامران
بررسی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه ای بر کاهش اجتناب شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 9، شماره 33، 1398، صفحه 69-96]