آ
-
آقابابایی، سارا
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
آقایی ثابت، سارا
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
احمدی، رضا
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]
-
احمدی قوزلوجه، احمد
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]
-
ادیب سرشکی، نرگس
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
اسدزاده، حسن
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
-
اسدزاده، حسن
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
اسکندری، لیلا
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
افروز، غلامعلی
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
-
اکرمی، ندا
انگیزه پیشرفت در دانشآموزان دارای اختلال نارساییتوجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]
-
البرزی، شهلا
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
البرزی، شهلا
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
-
امیدی خانکهدانی، مجید
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
امیری، فاطمه
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
بابامحمدی، معصومه
مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 200-201]
-
باعزت، فرشته
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]
-
بخشی پور، عباس
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
بیرامی، منصور
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
بیرانوند، زیبا
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
-
برجعلی، احمد
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
برزگر، بهاره
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
-
بشارت، رباب
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
به پژوه، احمد
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
پ
-
پزشک، شهلا
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
پزشک، شهلا
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
-
پوراعتماد، حمیدرضا
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
-
پورمحمدرضای تجریشی، معصومه
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
پوشنه، کامبیز
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
-
پوشنه، کامبیز
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
پوشنه، کامبیز
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
ت
-
تازیکی، طیبه
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
تیموری آسفیچی، محمدمهدی
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
ج
-
جناآبادی، حسین
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]
چ
-
چوپان زیده، رویا
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
ح
-
حسنزاده، سعید
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
حسنزاده اول، مریم
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
حسن نتاج، فهیمه
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
حکیمی راد، الهام
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
خ
-
خادمی، حمیده سادات
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
-
خوشبخت، فریبا
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
-
خوشکلام، ارکان
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
د
-
دادمهر، علی اصغر
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
دلاور، علی
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
دهاقین، وحیده
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
دولت ابادی، شیوا
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
ر
-
رباط جزی، عفت سادات
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]
-
رحیمیان بوگر، اسحاق
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
ز
-
زید آبادی نژاد، فاطمه
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
س
-
سی جانی، صدیقه
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
سرحدی، مهدیه
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]
-
سیف نراقی، مریم
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
ش
-
شریفی، ویدا
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
شریفی درآمدی، پرویز
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]
-
شریفی درآمدی، پرویز
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
شفیع آبادی، عبدالله
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
شفیعی فر، الهام
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
ص
-
صیام، نجمه
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
صیام پور، نجمه
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
صرامی، غلامرضا
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
ع
-
عابدی کوپایی، مهیا
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
عابدی کوپایی، مهیا
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
عاطف وحید، محمدکاظم
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
عبدالهزاده رافی، مهدی
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
علیزاده، حمید
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
-
علیزاده، حمید
انگیزه پیشرفت در دانشآموزان دارای اختلال نارساییتوجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]
غ
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
غفوری، اعظم
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]
-
غلامی حیدرآبادی، زهرا
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
ف
-
فرامرزی، سالار
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
فراهانی سپهر، فرنوش
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
ق
-
قاسم پور، صالحه
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
قاسمزاده، سوگند
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
قدرتی، مهدی
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
ک
-
کاظمی، فرنگیس
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
-
کاظمی، فرنگیس
انگیزه پیشرفت در دانشآموزان دارای اختلال نارساییتوجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]
-
کاظمی، فرنگیس
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
کرمی، بختیار
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
-
کوه پیما، سجاد
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
گ
-
گشول، مجتبی
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
م
-
محققی، حسین
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]
-
محمدی، محمدرضا
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
محمدپور، وهاب
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
محمود علیلو، مجید
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
مقدس، علیرضا
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
مقصودلو، مهدیس
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
-
ملک پور، مختار
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
ملک محمدی، حسین
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
موحدی، یزدان
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
موسی پور، سعید
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
ن
-
نجاتی، وحید
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
-
نجاتی، وحید
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
-
نژادفرید، علی اصغر
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
نوابی نژاد، شکوه
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
و
-
وفا، شیما
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
ه
-
هاشمی، ژانت
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
-
هاشمی آذر، ژانت
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
هاشمی آذر پیله رود، ژانت
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
همتی علمدارلو، قربان
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 19-38]
-
همتی علمدارلو، قربان
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
یاری مقدم، نفیسه
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]
-
یزدانی، عباسعلی
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]