آ

  • آقامحمدیان شعرباف، حمید رضا اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و جسمانی مادران کودکان با سندرم داون [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 21-38]

  • آهار، سعید تصویرسازی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 79-98]

ا

  • ابطحی، عطاالله اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر بهزیستی روانی کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]

  • ابوالقاسمی، ابراهیم اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر بهزیستی روانی کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه تجربه زیسته مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-174]

  • ادیب، یوسف واکاوی محدودیت‌های تحصیلی دانشجویان نابینا و کم‌بینا: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 99-132]

  • ادیب صابر، فهیمه اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 55-78]

  • ارجمند نیا، علی اکبر رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 23-47]

  • استکی، مهناز مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-156]

  • افروز، غلامعلی رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 23-47]

  • امانی، احمد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رابطه والد-فرزندی، استرس والدگری و سخت‌رویی مادران دارای فرزند با اختلال کم توجهی/بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 207-230]

  • امیری، حسن مقایسۀ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران تالاسمی شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-21]

  • انصاری کلاچاهی، سلیمان اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 55-78]

  • اورکی، محمد اثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر کمال‌گرایی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 39-58]

ب

  • بیات، احمد مقایسۀ وضعیت خستگی از دلسوزی در آموزگاران مدارس آموزش ویژه شهر همدان براساس سن، جنسیت و تحصیلات [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 189-206]

  • باقری، فریبرز تجربه زیسته مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-174]

  • بیتانه، مژگان اثربخشی درمان مبتنی بر خودشفقتی بر کمال‌گرایی و سبک‌های دلبستگی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 39-58]

  • بخشی تکانلو، حوریه تاثیر برنامه خانواده‌محور مبتنی بر بازی‌های شناختی بر حافظه کاری و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 143-168]

  • برزگر، سعیده اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و جسمانی مادران کودکان با سندرم داون [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 21-38]

  • بهرام، عباس تصویرسازی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 79-98]

  • بهمرد، فرشاد مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-156]

پ

  • پورنعمت، مینا بررسی اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب و افسردگی بیماران ام اس [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-200]

ت

  • تجلی، پریسا مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-19]

  • تقی قره باغ، مهسا تاثیر برنامه های منتخب تمرینی بر سرعت عکس العمل ساده و انتخابی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 59-74]

  • تکینی، سارا تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 157-178]

چ

  • چوبداری، عسگر اختلالات عصب- تحولی همبود با ناشنوایی در کودکان: مروری نظام‌دار بر مطالعات گذشته [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 19-54]

ح

  • حسینی، سیده سمیره اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانمندی خانواده‌های دارای عضو مبتلا به بیماری مالتیپل اسکرولوزیس [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 75-90]

  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 55-78]

  • حسن زاده، سعید غنی‌سازی تجارب زبانی کودکان پیش دبستانی با تبار اقتصادی-اجتماعی پایین از طریق داستان‌خوانی مشارکتی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-32]

  • حکمتیان فرد، صادق بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 135-159]

خ

  • خانبابایی، مینا تأثیر آموزش مهارت های معنوی بر ارتقاء کیفیت زندگی و امید به زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 161-180]

  • خانبابایی، مینو تأثیر آموزش مهارت های معنوی بر ارتقاء کیفیت زندگی و امید به زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 161-180]

  • خداکرمیان، ندا بررسی جامعه‌شناختی وضعیت طرد اجتماعی کم توانان جسمی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 169-188]

  • خرمی، محمد بررسی اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب و افسردگی بیماران ام اس [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-200]

  • خسروانی شایان، مریم مقایسۀ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران تالاسمی شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-21]

  • خورشیدی، پیمان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانمندی خانواده‌های دارای عضو مبتلا به بیماری مالتیپل اسکرولوزیس [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 75-90]

د

  • دانشفر، افخم اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 55-78]

  • داوری آشتیانی، رزیتا رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 23-47]

  • دلاور، علی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر بهزیستی روانی کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]

  • دهقانی، یوسف بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 135-159]

ر

  • رباط میلی، سمیه تجربه زیسته مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-174]

  • رحیم زاده، مهسا تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 133-155]

  • رحمن زاده مقدم، جعفر رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و ویژگی‌های شخصیتی با مشکلات رفتاری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 211-234]

  • رستمی، محمد رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و ویژگی‌های شخصیتی با مشکلات رفتاری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 211-234]

  • رشید، خسرو مقایسۀ وضعیت خستگی از دلسوزی در آموزگاران مدارس آموزش ویژه شهر همدان براساس سن، جنسیت و تحصیلات [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 189-206]

  • رمضانلو، مهرزاد تجربه زیسته مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-174]

ز

  • زاهدی، زهرا اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانمندی خانواده‌های دارای عضو مبتلا به بیماری مالتیپل اسکرولوزیس [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 75-90]

  • زمانی، نیره غنی‌سازی تجارب زبانی کودکان پیش دبستانی با تبار اقتصادی-اجتماعی پایین از طریق داستان‌خوانی مشارکتی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-32]

س

  • سیاوشی فر، نسیم مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-19]

  • سیف، دیبا پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 91-112]

  • سلیمانی، مهران نقش انعطاف‌پذیری در پیش‌بینی علائم اختلال‌های رفتاری کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر مقطع ابتدایی با میانجی‌گری سبک‌های فرزندپروری [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 113-133]

  • سهرابی، مهدی تاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسول‌های Wii بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 49-72]

ش

  • شجاعی، معصومه اثربخشی تمرین تکنیک های کاراته بر تعادل و رفتارهای کلیشه ای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 55-78]

  • شیخ محمدی، عباس رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 23-47]

  • شریعت باقری، محمد مهدی مقایسه اثربخشی برنامه داوسون-گویئر و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری) دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشخصه خواندن [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-19]

  • شریفی، علی تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 55-96]

  • شفائی، الهام بررسی جامعه‌شناختی وضعیت طرد اجتماعی کم توانان جسمی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 169-188]

  • شفیع آبادی، عبدالله مقایسۀ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران تالاسمی شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-21]

  • شکوهی یکتا، محسن غنی‌سازی تجارب زبانی کودکان پیش دبستانی با تبار اقتصادی-اجتماعی پایین از طریق داستان‌خوانی مشارکتی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-32]

  • شمسی، عبدالحسین مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی برمهارت‌های سازماندهی و فرزندپروری ذهن‌آگاهانه بر روابط والد-کودک و علائم کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 99-132]

  • شهریاری احمدی، منصوره مقایسه اثربخشی روش دُر و روش ترکیبی(آموزش مستقیم وآگاهی واج‌شناختی)بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 133-156]

ص

  • صالح آبادی، اعظم تاثیرآموزش شفقت به‌خود بر امیدواری و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 157-178]

  • صف آرا، مریم تأثیر آموزش مهارت های معنوی بر ارتقاء کیفیت زندگی و امید به زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 161-180]

  • صفرپور، فرزانه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم رفتاری هیجان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-142]

ط

  • طاهری، علی اکبر نقش انعطاف‌پذیری در پیش‌بینی علائم اختلال‌های رفتاری کودکان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر مقطع ابتدایی با میانجی‌گری سبک‌های فرزندپروری [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 113-133]

  • طاهری تربتی، حمیدرضا تاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسول‌های Wii بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 49-72]

ع

  • عابدی، احمد تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 33-54]

  • عارفی، مختار مقایسۀ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران تالاسمی شهر کرمانشاه [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-21]

  • عاشوری، محمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم رفتاری هیجان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-142]

  • عالی، شهربانو اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهزیستی روانشناختی و جسمانی مادران کودکان با سندرم داون [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 21-38]

  • عبداله زاده رافی، مهدی تعیین کارآمدترین تکلیف نامیدن خودکار سریع در تمیز دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی فارس زبان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 133-155]

  • عزیزی، آرمان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر توانمندی خانواده‌های دارای عضو مبتلا به بیماری مالتیپل اسکرولوزیس [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 75-90]

  • عسکری، محمد رضا ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 179-210]

  • عظیمی آقبلاغ، احد واکاوی محدودیت‌های تحصیلی دانشجویان نابینا و کم‌بینا: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 99-132]

  • علی بلندی، لیلا مقایسۀ وضعیت خستگی از دلسوزی در آموزگاران مدارس آموزش ویژه شهر همدان براساس سن، جنسیت و تحصیلات [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 189-206]

  • علیزاده، حمید تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 55-96]

  • علیزاده، گلاویژ رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و ویژگی‌های شخصیتی با مشکلات رفتاری در دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 211-234]

غ

  • غباری بناب، باقر تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 55-96]

  • غباری بناب، باقر رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 23-47]

ف

  • فرامرزی، سالار تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 33-54]

  • فرخی، نور علی تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 55-96]

  • فرقانی، محمد مهدی اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر بهزیستی روانی کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]

  • فلامرزی، نگار پیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر مبنای حمایت اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان معلول جسمی- حرکتی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 91-112]

ق

  • قاسم زاده، سوگند بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم رفتاری هیجان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-142]

  • قائمی، فاطمه اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانه‌های نوین بر بهزیستی روانی کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 1-18]

  • قدیری، فرهاد تصویرسازی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 79-98]

  • قزی، اعظم تاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسول‌های Wii بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 49-72]

  • قمرانی، امیر تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 33-54]

  • قمرانی، امیر مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی برمهارت‌های سازماندهی و فرزندپروری ذهن‌آگاهانه بر روابط والد-کودک و علائم کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 99-132]

  • قهرمانی مقدم، مهدی تاثیر تمرینات شناختی و حرکتی کنسول‌های Wii بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 49-72]

ک

  • کاشانی وحید، لیلا تاثیر برنامه خانواده‌محور مبتنی بر بازی‌های شناختی بر حافظه کاری و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 143-168]

  • کاشانی وحید، لیلا اثربخشی قصه‌گویی دیجیتالی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 73-98]

  • کریمی، مهران تصویرسازی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 79-98]

م

  • محمدی، سحر اثربخشی قصه‌گویی دیجیتالی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 73-98]

  • محمدی آریا، علیرضا رابطه ابرازگری هیجان با سازگاری و دلزدگی زناشویی و مقایسه آن میان زوج های نابینا و بینا [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 97-116]

  • محمدزاده، حسن تاثیر برنامه های منتخب تمرینی بر سرعت عکس العمل ساده و انتخابی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 59-74]

  • مرادی، هادی اثربخشی قصه‌گویی دیجیتالی بر تنظیم هیجان کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 73-98]

  • مقتدایی، منصوره تدوین برنامۀ فرزندپروری مبتنی بر تجارب زیسته مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص (SLD) و ارزیابی اثربخشی آن بر استرس فرزندپروری و هیجانات تحصیلی کودکان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 33-54]

  • مکوندی، بهنام ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 179-210]

ن

  • نیازی، محسن بررسی جامعه‌شناختی وضعیت طرد اجتماعی کم توانان جسمی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 169-188]

  • ناعمی، ایوب رابطه ابرازگری هیجان با سازگاری و دلزدگی زناشویی و مقایسه آن میان زوج های نابینا و بینا [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 97-116]

  • ناعمی، علی محمد تاثیرآموزش شفقت به‌خود بر امیدواری و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 157-178]

  • نامور، ملیحه بررسی اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب و افسردگی بیماران ام اس [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-200]

  • نیسی، عبدالکاظم ارائه الگوی مدل علّی درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی ازطریق ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 179-210]

  • نیک خو، فاطمه اختلالات عصب- تحولی همبود با ناشنوایی در کودکان: مروری نظام‌دار بر مطالعات گذشته [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 19-54]

  • نورالهی، عاطفه بررسی اثر بخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب و افسردگی بیماران ام اس [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-200]

و

  • وکیلی، سمیرا تاثیر برنامه خانواده‌محور مبتنی بر بازی‌های شناختی بر حافظه کاری و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 143-168]

  • ولیئی، زهره اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر رابطه والد-فرزندی، استرس والدگری و سخت‌رویی مادران دارای فرزند با اختلال کم توجهی/بیش‌فعالی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 207-230]