آ
-
آسیب بینایی
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
آموزش بازداری پاسخ
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
-
آموزش تقلید متقابل
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
آموزش تقلید متقابل
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
آموزش مثبتنگری
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
آموزش مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]
ا
-
اتیستیک
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
اتیستیک
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
اتیستیک
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
اتیستیک
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
-
اتیستیک با عملکرد بالا
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
-
اتیسم
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
-
اتیسم
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
اختلال شخصیت
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
اختلال کمبود توجه / بیش فعالی
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
انگیزه پیشرفت در دانشآموزان دارای اختلال نارساییتوجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 21-36]
-
اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
-
اختلال نارساییتوجه- بیشفعالی
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
-
اختلالهای یادگیری
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
-
اختلالهای طیف اتیستیک
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
اختلال هماهنگی رشدی
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
ارتباط چشمی
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
ارزیابی
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
اسکیزوتایپال (ناجور)
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
اضطراب
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
افسردگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
الگودهی ویدئویی
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
ب
-
با اختلال اتیسم
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
-
بازشناسی هیجانها
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
برتری طرفی
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
-
برنامۀ مداخلهای
طراحی برنامۀ مداخلهای مبتنی بر آموزش بازداری پاسخ و بررسی اثربخشی آن بر نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیش-فعالی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 77-96]
-
بینا
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]
پ
-
پژواک گویی
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
ت
-
تحریک حسی
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
تحصیلات
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
تحلیل محتوا
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
تیزهوشان
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
تعاملات اجتماعی
اثربخشی الگودهی ویدئویی بر ارتباط چشمی و تعاملات اجتماعی کودکان با اختلالهای طیف اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 114-131]
-
تکرار گفتار
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
-
توجه
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
ج
-
جایگاه شغلی
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
جو کلاس
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
چ
-
چند رسانه آموزشی
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
-
چهرههای گرافیکی/ واقعی
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
-
چهرههای هیجانی
بررسی تفاوت توجه به چهرههای هیجانی واقعی و گرافیکی در کودکان اتیستیک و عادی [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 1-16]
ح
-
حافظهکاذب
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
-
حافظهکاری
بررسی و مقایسه رابطه حافظه کاری و حافظه کاذب در دانش آموزان با و بدون اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 66-80]
خ
-
خرد
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
خودکارآمدی
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
د
-
داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و بیجان
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
دانشآموزان
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
دانشآموزان
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
-
دانشآموزان تیزهوش و عادی
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]
-
دانشآموزانکمتوانذهنی
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
-
دانشآموزانکمتوانذهنی
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
دانشآموزان کمتوانذهنی
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
دانشجو
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
دانشجویان
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]
-
درخودماندگی
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
دوره پیشحرفهای
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
ذ
-
ذهنخوانی
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
ر
-
راهبرد خودتنظیمی
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]
-
راهبردهای خودتنظیمی
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
راهبردهای مقابله با تنیدگی
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
رضایتمندی زناشویی
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
رفتار
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
رفتار چالشانگیز
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
-
رفتارهای چالش انگیز
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
ژ
-
ژنتیک
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
س
-
ساختار عاملی
پرسشنامه کمبود توجه / بیش فعالی دانشجویان نادو ـ نسخه فارسی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 57-76]
-
سبک یادگیری
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
سبکهای دلبستگی
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]
-
سخترویی
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
سیر تحولی
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
سلامت عمومی
نقش راهبردهای مقابله با تنیدگی و رضایتمندی زناشویی بر سلامت عمومی مادران کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 91-113]
-
سندرم آسپرگر
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
ع
-
عقبماندهذهنی
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
علوم تجربی
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
ق
-
قضاوت اخلاقی
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
ک
-
کیفی
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
-
کیفیت خواب
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
کیفیت زندگی
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
کمی
ارزیابی کیفی و کمی مفهوم خرد بر اساس تحلیل عاملی غیرخطی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 81-102]
-
کمبینا
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]
-
کمتوانذهنی
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
کمتوانذهنی
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
کمتوانیذهنی
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 19-38]
-
کمتوانیذهنی
مقایسه قضاوت اخلاقی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 117-137]
-
کودکان
مقایسۀ مؤلفههای کیفیت خواب در والدین کودکان اتیستیک، کمتوانذهنی و عادی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 29-46]
-
کودکان
مقایسه برتری طرفی مغز در کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 1-18]
-
کودکان
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
کودکان اتیستیک
بررسی اثربخشی تکرار گفتار بر پژواک گویی و رفتارهای چالش انگیز در میان کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 57-72]
-
کودکان اتیستیک
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
کودکان اتیستیک
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
کودکان پیشدبستانی
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 19-38]
م
-
مادران
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
مادران کودکان کمتوانذهنی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر شادکامی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 118-129]
-
مرزی
بررسی سیر تحولی وتوزیع فراوانی اختلالهای شخصیت و صفات شخصیتی در بین اعضای خویشاوند یک فامیل و نقش آن در رفتار [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 151-200]
-
مشارکت و همکاری
بررسی مقایسهای تأثیر داستانهای اجتماعی با محتوای انسانی و محتوای بیجان بر مشارکت و همکاری کودکان مبتلابه سندرم آسپرگر [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 37-55]
-
مشکلات رفتاری
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
-
مشکلات رفتاری
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 19-38]
-
معلم
رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانشآموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانشآموزان ومقایسه آن در دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
مقاله شناسی
مقاله شناسی 15 شماره فصلنامه افراد استثنایی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 200-201]
-
میل-باور
اثر آموزش حالتهای ذهنی بر نظریهذهن دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 123-158]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 73-90]
-
مهارتهای حرکتی
اثربخشی روش مداخلهای تحریک حسی بر بهبود میزان مهارتهای حرکتی در دانشآموزان کمتوانذهنی با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 63-82]
-
مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
موسیقیدرمانی
اثربخشی موسیقی درمانی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای آسیب به خود و رفتارهای پرخاشگرانهی کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 132-149]
ن
-
نابینا
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشجویان نابینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 15-27]
-
نابینا
اثر بخشی آموزش مثبتنگری بر افزایش شادکامی و سخترویی مادران دارای فرزند نابینا [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 97-116]
-
ناتوانی جسمی
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش اضطراب و افسردگی افراد با ناتوانی جسمی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 104-126]
-
نارسایی حساب
تاثیر آموزش راهبرد خودتنظیمی بر نشانههای نارساییتوجه و عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 131-148]
-
نشانگان
تأثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان در کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 47-64]
-
نشانگان درخودماندگی
تاثیر روش آموزش تقلید متقابل بر بهبود نشانگان کودکان با اختلال درخودماندگی [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 1-19]
-
نشانهها
اثربخشی روش درمان با کمک حیوانات بر بهبود نشانههای کودکان اتیستیک [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 150-169]
-
نظریه ذهن
اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 37-56]
و
-
واژگان کلیدی: خودکارآمدپنداری
مقایسه مؤلفه های خودکارآمدپنداری بین نوجوانان پسر کمبینا و بینا [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 1-14]
-
والدین
تأثیر جایگاه شغلی و تحصیلات بر کیفیت زندگی والدین دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 13، 1393، صفحه 103-118]
-
ویبروآکوستیک موزیک
بررسی تأثیر درمان ویبروآکوستیک موزیک بر کاهش رفتار چالشانگیز افراد با اختلال اتیسم [دوره 4، شماره 15، 1393، صفحه 187-204]
ه
-
هوشهای چندگانه گاردنر
بررسی مؤلفههای هوش چندگانه گاردنر در کتابهای درسی دوره پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 39-62]
-
هوش هیجانی
مقایسه هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره متوسطه زاهدان [دوره 4، شماره 16، 1393، صفحه 159-170]
ی
-
یادداری
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]
-
یادگیری
تأثیرچندرسانهای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 4، شماره 14، 1393، صفحه 83-103]