آقابابایی، سارا
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
ا
ابراهیمی قوام، صغری
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
ابولقاسمی، عباس
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
احمدیان، علی
مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
اسدزاده، حسن
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
اعظمی، سعید
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
ایمانی، فریبا
اثربخشی داستانهای اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکانهای عمومی به دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
امیری، محسن
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
امیرتیموری، محمدحسن
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
ب
برزگر سقزچی، عظیمه السادات سید
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
بشاش، لعیا
مقایسۀ ابعاد همدلی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
بشرپور، سجاد
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
بهپژوه، احمد
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
پ
پژوهش، سحر
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
ت
تقی زاده، حسین
مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
تیموری، محمد مهدی
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
حسینخانزاده، عباسعلی
شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
د
داودی، ایران
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
دوستکام، محسن
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
زربخش، محمد رضا
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
زمانلو، خدیجه
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
س
سیداسماعیلی قمی، نسترن
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
سیف، علیاکبر
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
سلطانی کوهبانی، ساجده
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
سلطانی کوهبنانی، سکینه
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
سهرابی، فرامرز
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
سودانی، منصور
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
شیخ الاسلامی، علی
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلالهای طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
شکیبا، ابوالقاسم
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
شکوهییکتا، محسن
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
شهرستانی، ملیحه
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
شوشتری، مژگان
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
ص
صرامی، غلامرضا
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
ض
ضرغامیان، ضرغام
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
ط
طالبی جویباری، مسعود
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
طاهری، صغری
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
ع
عابدی، احمد
تأثیر بازیهای گروهی بر رشد مهارتهای روانی حرکتی پسران پیشدبستانی کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
عابدی داریونی، زینب
مقایسۀ ابعاد همدلی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
عبداله زاده رافی، مهدی
بررسی نقش میانجیگری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلالهای هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
فرامرزی، سالار
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهی پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارتهای زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
ق
قلخانی، مجید
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
قلی نژاد، فریده
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
قمرانی، امیر
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
قمری گیوی، حسین
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
ک
کرمی، ابوالفضل
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
کریمی، بهروز
ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانشآموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
کرمینژاد، رضا
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
م
محققی، حسین
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
محمدی آریا، علیرضا
شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
مرادی، اعظم
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
مرادی، اعظم
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
مزارعی کاسکانی، رقیه
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
مقدس، علیرضا
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
میکائیلی منیع، فرزانه
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
ملک پور، مختار
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
منظری، حمدالله
عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
منظری توکلی، علیرضا
عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
مهرابیزاده هنرمند، مهناز
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
ن
نادر پیله رود، مقصود
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
ناهیدپور، فرزانه
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
نریمانی، محمد
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
و
ولایتی، الهه
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
ه
هاشمی، ژانت
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
همتی علمدارلو، قربان
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
همتی علمدارلو، قربان
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
ی
یارمحمدیان، احمد
تأثیر مداخلههای روانشناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]
یگانه، طیبه
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]