آ

  • آقابابایی، سارا اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغری تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]

  • ابولقاسمی، عباس مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]

  • احمدیان، علی مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

  • اسدزاده، حسن تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]

  • اعظمی، سعید مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]

  • اکبری شایه، یحیی مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

  • ایمانی، فریبا اثربخشی داستان‌های اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکان‌های عمومی به دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]

  • امیری، محسن تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]

  • امیرتیموری، محمدحسن تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]

ب

  • برزگر سقزچی، عظیمه السادات سید اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]

  • بشاش، لعیا مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]

  • بشرپور، سجاد مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]

  • به‌پژوه، احمد آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

پ

  • پژوهش، سحر سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]

ت

  • تقی زاده، حسین مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]

  • تیموری، محمد مهدی مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]

  • توکل نیا، مرضیه تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

ج

  • جناآبادی، حسین مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • جهانی، قدرت اله اثر فراگیرسازی دانش‌آموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]

ح

  • حیدری، طاهره تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]

  • حسین‌خانزاده، عباسعلی شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]

د

  • داودی، ایران مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]

  • دوستکام، محسن اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]

ر

  • رشید، خسرو مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]

  • رضایی دهنوی، صدیقه مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]

ز

  • زارع زادگان، بهمن مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]

  • زربخش، محمد رضا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]

  • زمانلو، خدیجه افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]

س

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]

  • سیف، علی‏اکبر تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]

  • سلطانی کوهبانی، ساجده اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

  • سلطانی کوهبنانی، سکینه اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

  • سهرابی، فرامرز مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]

  • سودانی، منصور اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]

ش

  • شاه میوه اصفهانی، آرزو تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

  • شیخ الاسلامی، علی مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]

  • شریفی درآمدی، پرویز اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]

  • شکیبا، ابوالقاسم تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]

  • شکوهی‌یکتا، محسن آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

  • شهرستانی، ملیحه اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]

  • شوشتری، مژگان اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

ص

  • صرامی، غلامرضا اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

ض

  • ضرغامیان، ضرغام اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]

ط

  • طالبی جویباری، مسعود مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]

  • طاهری، صغری سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]

ع

  • عابدی، احمد تأثیر بازی‌های گروهی بر رشد مهارت‌های روانی حرکتی پسران پیش‌دبستانی کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]

  • عابدی، احمد اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

  • عابدی داریونی، زینب مقایسۀ ابعاد همدلی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]

  • عبداله زاده رافی، مهدی بررسی نقش میانجی‌گری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلال‌های هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]

  • عیدی بایگی، مجید مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

  • عیسی زادگان، علی مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • علی حمیدی، منصور افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]

  • علیخانی، مریم عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]

  • علیزاده، حمید اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

  • علی محمدی، امیرحسین اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]

غ

  • غباری بناب، باقر آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

  • غفوری آثار، مریم مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]

ف

  • فرامرزی، سالار تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ی پیش‌حرفه‌ای دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارت‌های زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]

ق

  • قلخانی، مجید افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]

  • قلی نژاد، فریده مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • قمرانی، امیر تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • قمری گیوی، حسین اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]

ک

  • کرمی، ابوالفضل اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]

  • کریمی، بهروز ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]

  • کرمی‌نژاد، رضا آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]

م

  • محققی، حسین مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]

  • محمدی آریا، علیرضا شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]

  • مرادی، اعظم تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • مرادی، اعظم سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیش‏بینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]

  • مزارعی کاسکانی، رقیه مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]

  • مقدس، علیرضا مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]

  • میکائیلی منیع، فرزانه مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • ملک پور، مختار اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]

  • منظری، حمدالله عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]

  • منظری توکلی، علیرضا عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانش‏آموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]

  • مهرابی‌زاده هنرمند، مهناز اثربخشی آموزش کسب معنا بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]

ن

  • نادر پیله رود، مقصود اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کم‏توان‎ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]

  • ناهیدپور، فرزانه افزایش سازگاری دانش‌آموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]

  • نریمانی، محمد مقایسۀ سبک اسناد و تاب‌آوری در بین دانش‌آموزان آسیب‌دیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]

و

  • ولایتی، الهه تأثیر بازی رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر کم‌توان‏ذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]

ه

  • هاشمی، ژانت اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش‌آموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]

  • همتی علمدارلو، قربان تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روان‌شناختی آسیب‌دیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]

  • همتی علمدارلو، قربان مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]

ی

  • یارمحمدیان، احمد تأثیر مداخله‌های روان‌شناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]

  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]

  • یگانه، طیبه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]