آ

  • آزادی منش، پگاه تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • آقاجانی، سیف اله پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • آقازیارتی، علی تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • آل بهبهانی، مرجان مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • ابولقاسمی، عباس تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • احمدی، رضا اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • احمدزاده سامانی، سودابه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

  • اخوان تفتی، مهناز اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • اساسه، مریم اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • اصغری، مریم آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • افروز، غلامعلی فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • اکبریان ترک آباد، الهه اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • امینی، ناصر مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

ب

  • بابکری، حامد بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • باقری، فریبرز اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • برخورداری، عاطفه اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • بهرامی پور اصفهانی، منصوره اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

پ

  • پرستان‌پور، مریم آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • پورطالب، سکینه بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

ت

  • تحقیقی احمدی، نیلوفر اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

ج

  • جامعی، بهنام الدین مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • جعفری، طاهره اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

چ

  • چرامی، مریم اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • چوبداری، عسگر اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • چوبداری، عسگر تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • حیرت، عاطفه اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

  • حسین پور، معصومه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • حسین خانزاده، عباسعلی تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • حکیمی راد، الهام اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

خ

  • خان آبادی، مهدی اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • خسروجاوید، مهناز مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

  • خوش وقت، نگین نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

د

  • دلاور، علی طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • دلاور، علی طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]

  • دهقانی، اکرم اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • دهقانی، اکرم اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

ذ

  • ذوقی، لیلا نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

ر

  • رباط میلی، سمیه اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • رستمی، رضا اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • رضایی، سعید تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]

  • رضایی، صادق تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • رضاپور میرصالح، یاسر اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • رضایی دهنوی، صدیقه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

  • رمضانلو، مهرزاد اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • روزبهانی، مهدی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • رئیسی، زهره اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

ز

  • زارع خلیلی، زهرا اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • زینلی، مریم مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

س

  • سیاوشی، محسن مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • سبزیان، سعیده بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • سعادتی شامیر، ابوطالب تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • سلیمانی، مهران اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

  • سلیمی بجستانی، حسین اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • سنگانی، علیرضا نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

ش

  • شریعتمدار، آسیه اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • شریفی، سارا تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • شریف زاده، شهره اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

  • شفیعیان، کاوه تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

  • شمالی احمدآبادی، مهدی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • شهبازی، فریده اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

ط

  • طوفانی نژاد، احسان نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]

ع

  • عابدی، احمد تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • عاشوری، محمد فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • عبادی، متینه پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • عبدلی، فاطمه بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • عمارتی، سیدعلیرضا اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • عموزاده، فرشته اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • عینی، ساناز پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

غ

  • غائبی مهماندوست، محمدرضا تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • غباری بناب، باقر بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • غباری بناب، باقر تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • غرایاق زندی، حسن اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • غضنفری، احمد اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • غلامی، مرضیه طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]

ف

  • فارسیان، زهرا اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • فتاحی، فاطمه اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • فرامرزی، سالار تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

  • فرحبخش، کیومرث اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • فرخی، نور علی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • فرید، ابوالفضل مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • فرنودیان، نسیم تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

ق

  • قاسم زاده، سوگند بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • قاسم زاده، سوگند فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • قائدی، یحیی طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • قدمی، مجید تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

ک

  • کاشانی وحید، لیلا اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • کبیری، علی اکبر طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • کیخسروانی، مولود مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • کلانتری، مهرداد اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

  • کوشا، مریم مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

گ

  • گراوند، هوشنگ بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • گرجی، یوسف اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • گودرزی، کوروش مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

م

  • محمدی، عبداله بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • مرادی سبزوار، منوچهر اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • مشتری صحنه، بیتا مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • مشهدی غلامعلی، فاطمه نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

  • مقدم زاده، علی اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • موسوی، سیده فاطمه آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

ن

  • نجاتی فر، سارا تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • نصرتی، فاطمه تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

ه

  • هاشمی، زهرا اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • هاشمی، نظام تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

  • همایونی، علیرضا نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

  • همتی علمدارلو، قربان اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

ی

  • یعقوبی، حسن اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

login