آ

  • آزادی منش، پگاه تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • آقاجانی، سیف اله پیش‌بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • آل بهبهانی، مرجان مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400]

ا

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • ابولقاسمی، عباس تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • احمدی، رضا اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • امینی، ناصر مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400]

ب

  • بابکری، حامد بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • باقری، فریبرز اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400]

پ

  • پورطالب، سکینه بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400]

ج

  • جامعی، بهنام الدین مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400]

چ

  • چرامی، مریم اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • چوبداری، عسگر اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400]

ح

  • حیرت، عاطفه اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • حسین پور، معصومه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • حسین خانزاده، عباسعلی تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400]

خ

  • خان آبادی، مهدی اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • خوش وقت، نگین نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400]

د

  • دلاور، علی طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • دهقانی، اکرم اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400]

ر

  • رباط میلی، سمیه اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • رستمی، رضا اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • رضایی، صادق تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • رمضانلو، مهرزاد اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • روزبهانی، مهدی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • رئیسی، زهره اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400]

س

  • سیاوشی، محسن مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • سعادتی شامیر، ابوطالب تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • سنگانی، علیرضا نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400]

ش

  • شریف زاده، شهره اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • شفیعیان، کاوه تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • شهبازی، فریده اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400]

ع

  • عبادی، متینه پیش‌بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • عموزاده، فرشته اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • عینی، ساناز پیش‌بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400]

غ

  • غائبی مهماندوست، محمدرضا تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • غباری بناب، باقر بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • غرایاق زندی، حسن اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • غضنفری، احمد اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400]

ف

  • فرامرزی، سالار تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • فرخی، نور علی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400]

ق

  • قاسم زاده، سوگند بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • قائدی، یحیی طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • قدمی، مجید تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400]

ک

  • کبیری، علی اکبر طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • کیخسروانی، مولود مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400]

گ

  • گرجی، یوسف اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • گودرزی، کوروش مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400]

م

  • مرادی سبزوار، منوچهر اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400]

  • مقدم زاده، علی اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400]

  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400]

ه

  • همایونی، علیرضا نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400]