آ
-
آدلری
اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]
-
آسیب بینایی
آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]
-
آشفتگی روانشناختی
اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روانشناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]
-
آموزش برخط
تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]
-
آموزش به والدین
اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]
-
آموزش کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]
-
آموزش گروهی هیجانمدار
اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]
ا
-
ابعاد روانی-اجتماعی
تجربهی زیستهی والدین دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص در دورهی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]
-
اتحاد والدینی
آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]
-
اتیسم
مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]
-
اتیسم
اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]
-
اُتیسم
تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]
-
اختلالات یادگیری
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]
-
اختلالات رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]
-
اختلال یادگیری
نقش واسطهای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوههای فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]
-
اختلال یادگیری
طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]
-
اختلال یادگیری خاص
تجربهی زیستهی والدین دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص در دورهی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی مهارتآموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]
-
اختلال یادگیری غیرکلامی
مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]
-
اختلال یادگیری ویژه
پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]
-
اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده
اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]
-
اختلال طیف اُتیسم
تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارتهای پیشکلامی (ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]
-
اختلال طیف اُتیسم
نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی با تواناییهای شناختی، حل مسئله و آسایش روانشناختی در مادران دانشآموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]
-
اختلال کمتوجهی و بیشفعالی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]
-
اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی
اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]
-
اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]
-
ادراک دیداری- فضایی
مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]
-
ارتباط همدلانه
تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]
-
استرس والدگری
اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]
-
الگوی آموزشی ترکیبی
تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]
-
الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی
اثربخشی مهارتآموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]
-
الگوی شایستگیها و صلاحیتهای حرفهای مدیران مدارس استثنایی
تدوین الگوی شایستگیها و صلاحیتهای حرفهای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]
-
الگوهای پردازش حسی
نقش واسطهای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوههای فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]
-
امید به زندگی
اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روانشناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]
-
امیدواری
تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]
-
انعطافپذیری روانشناختی
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر تحمل پریشانی و انعطافپذیری روانشناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمهای بر انعطافپذیری شناختی دانش آموزان بیشفعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]
-
اوتیسم
اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روانشناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]
ب
-
بازیدرمانی
مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]
-
بازیدرمانی
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]
-
باورهای فراشناختی
پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]
-
بخشایشگری
بررسی اثربخشی برنامهی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]
-
برنامهی آموزشی
بررسی اثربخشی برنامهی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]
-
بسته توانمندسازی
تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارتهای پیشکلامی (ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]
-
بیش فعالی/نقص توجه
اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمهای بر انعطافپذیری شناختی دانش آموزان بیشفعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]
-
پرخاشگری
اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]
-
پردازش زمانی شنیداری
مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]
ت
-
تجربهی زیستهی والدین
تجربهی زیستهی والدین دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص در دورهی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]
-
تحریک جریان مستقیم فرا جمجمهای
اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمهای بر انعطافپذیری شناختی دانش آموزان بیشفعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در مهارتهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]
-
تحمل پریشانی
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر تحمل پریشانی و انعطافپذیری روانشناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]
-
تیزهوش
بررسی رابطهی بین سرمایه روانشناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانشآموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]
-
تعارضات والد ـ فرزندی
اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]
-
تعامل مادر- کودک
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]
-
تعامل مثبت والد-کودک
اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]
-
تعامل والد کودک
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]
-
تغییر رفتار والدین
تأثیر تلفیقی آموزشهای کنشهای اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی ، روشهای تغییر رفتار به والدین، و مهارتهای ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]
-
تنظیم هیجان
تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]
ح
-
حل مسأله خلاق
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بینفردی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]
خ
-
خشم
بررسی اثربخشی برنامهی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]
-
خلاقیت
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بینفردی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]
-
خودکنترلی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]
-
خودنتظیمی هیجانی
اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]
د
-
دادهبنیاد
تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]
-
دانشآموزان
بررسی رابطهی بین سرمایه روانشناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانشآموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]
-
دانشآموزان با آسیب شنوایی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در مهارتهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]
-
دانشآموز تیزهوش
تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]
-
دختر
اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]
-
دیداری و شنیداری
طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]
-
درمان به کمک حیوان خانگی
مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]
-
درمان ویبرواکوستیک
مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]
-
دوران کرونا
تجربهی زیستهی والدین دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص در دورهی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]
ذ
-
ذهن آگاهی
نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی با تواناییهای شناختی، حل مسئله و آسایش روانشناختی در مادران دانشآموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]
ر
-
رابطه با والدین
تأثیر تلفیقی آموزشهای کنشهای اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی ، روشهای تغییر رفتار به والدین، و مهارتهای ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]
-
رضایت جنسی
اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]
-
رضایت زناشویی
آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]
-
رضایت زناشویی
اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]
-
رضایتمندی تحصیلی
تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانشآموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه دادهبنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]
-
رفتارهای اجتماعیt کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]
-
روانی- اجتماعی
فراتحلیل ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]
-
روانخوانی
تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]
-
روش اسنوزلن
اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]
ز
-
زیستی
فراتحلیل ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]
س
-
سازگاری اجتماعی
پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]
-
سرمایه روانشناختی
بررسی رابطهی بین سرمایه روانشناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانشآموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]
-
سلامت روان
اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]
ش
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی مهارتآموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان دختر دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در مهارتهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]
-
شناختی
فراتحلیل ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]
-
شیوههای فرزندپروری والدین
نقش واسطهای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوههای فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]
ط
-
طراحی
طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر تحمل پریشانی و انعطافپذیری روانشناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]
-
فرسودگی والدینی
آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]
-
فلسفه برای کودکان
طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]
-
فنآوری
تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]
-
فناوری
طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]
ق
-
قرنطینهی خانگی
تجربهی زیستهی والدین دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص در دورهی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]
-
کیفیت زندگی
بررسی رابطهی بین سرمایه روانشناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانشآموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]
-
کنش های اجرایی
تأثیر تلفیقی آموزشهای کنشهای اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی ، روشهای تغییر رفتار به والدین، و مهارتهای ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]
-
کودکان
نقش واسطهای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوههای فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]
-
کودکان
مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]
-
کودکان بااستعداد
طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]
-
کودکان کار
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بینفردی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]
-
کودک با اختلال طیف اتیسم
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]
ل
-
لگودرمانی
مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]
م
-
مادران
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]
-
مادران
نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی با تواناییهای شناختی، حل مسئله و آسایش روانشناختی در مادران دانشآموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]
-
مادران کودکان کمتوانذهنی
اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]
-
مدل آموزشی
طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور بهکارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]
-
مشکلات خواب
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی و بیشفعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]
-
مهارت ارتباطی
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در مهارتهای ارتباطی دانشآموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]
-
مهارت ارتباطی به همسالان
تأثیر تلفیقی آموزشهای کنشهای اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی ، روشهای تغییر رفتار به والدین، و مهارتهای ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]
-
مهارت مدیریت استرس-هیجان
اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بینفردی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]
-
مهارتهای ارتباطی
نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی با تواناییهای شناختی، حل مسئله و آسایش روانشناختی در مادران دانشآموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]
-
مهارتهای پیشکلامی
تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارتهای پیشکلامی (ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]
-
مهارتهای مبتنی بر طرحوارهدرمانی
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر تحمل پریشانی و انعطافپذیری روانشناختی دانشآموزان دختر دارای طرحوارههای ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]
ن
-
نارسایی توجه/ بیشفعالی
تأثیر تلفیقی آموزشهای کنشهای اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی ، روشهای تغییر رفتار به والدین، و مهارتهای ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]
-
نارساخوانی
تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]
-
ناگویی هیجانی
پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]
-
نشانگان اتیسم
اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]
-
نوجوان
بررسی اثربخشی برنامهی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]
-
نوجوانان
اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]
و
-
واژگان کلیدی: تحلیل رفتار متقابل
اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روانشناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]
-
والد ـ کودک
اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]
-
والدین خویشاوند
فراتحلیل ویژگیهای زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]
ه
-
همدلی
پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]
-
هوش شخصیتی
تدوین الگوی شایستگیها و صلاحیتهای حرفهای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]
-
هوش مدیریتی
تدوین الگوی شایستگیها و صلاحیتهای حرفهای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]
-
هوش موفق
تدوین الگوی شایستگیها و صلاحیتهای حرفهای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]