آ
-
آزاردیدگی هیجانی
بررسی نقش میانجیگری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلالهای هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
-
آزمون ترسیم آدمک
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
-
آزمون تشخیصی املا
ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانشآموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
-
آسیب بینایی
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
-
آسیب دیدگان جسمی- حرکتی
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
آموزش آدلر-درایکورسی
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
-
آموزش رایانه یار
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
ا
-
اختلال ریاضیات
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
-
اختلال نارسایی توجه- بیشفعالی
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
-
اختلالهای یادگیری
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
-
اختلال های رفتاری برون نمود
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
اختلالهای هیجانی
بررسی نقش میانجیگری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلالهای هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
-
اصلاح عملکرد خواندن
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
-
اضطراب
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
-
اضطراب
عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
-
اعتباریابی
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژهشان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
-
افسردگی
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
-
افسردگی
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
-
امید درمانی
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
-
انسجام خرد
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
-
انسجام کلان
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
-
انسجام متن
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
-
انگیزش پیشرفت
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
-
انگیزۀ پیشرفت تحصیلی
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
-
اوتیسم
تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]
ب
-
بازداری پاسخ
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
بازی رایانهای آموزشی
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
-
بازیهای گروهی
تأثیر بازیهای گروهی بر رشد مهارتهای روانی حرکتی پسران پیشدبستانی کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
پ
-
پایایی
ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانشآموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
-
پیشحرفهای
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهی پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارتهای زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
ت
-
تابآوری
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
-
تابآوری
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهی پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارتهای زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
-
تیزهوش
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
تغییر توجه
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
-
تمرکز توجه
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
-
توانبخشی شناختی رایانهیار
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
توجه پایدار
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
ج
-
جایگاه مهار
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
حواسپرتی
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
خ
-
خلاقیّت هیجانی
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
خواهران و برادران
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
-
خودکارآمدی
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
د
-
داروی روان محرک
مقایسه تأثیر توانبخشی رایانهیار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
داستانهای اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE)
اثربخشی داستانهای اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکانهای عمومی به دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
-
دانشآموزان
ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانشآموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
-
دانشآموزان
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
دانشآموزان
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
-
دانشآموزان
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
-
دانشآموزان
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
-
دانشآموزان با کمتوانیذهنی
مقایسۀ ابعاد همدلی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
-
دانشآموزان بدون کمتوانیذهنی
مقایسۀ ابعاد همدلی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
-
دانشآموزان معلول نابینا حرکتی
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
-
دانشآموزان نابینا
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
-
دانش قبلی
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
-
درک مطلب
تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 33-56]
ر
-
رضایت از زندگی
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
-
روایی
ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانشآموزان پایه سوم دبستان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 107-126]
-
روابط خانوادگی
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
-
روش ادراک دیداری فراستیگ
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
-
روش چندحسی فرنالد
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
-
رویکرد عقلانی- عاطفی-رفتاری
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثر فراگیرسازی دانشآموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]
-
سازگاری اجتماعی
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
-
سازگاری آموزشی
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
-
سازگاری عاطفی
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
-
سازگاری عمومی
افزایش سازگاری دانشآموزان نابینا از راه مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ عاطفی ـ رفتاری [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 61-74]
-
سبک اسنادی
مقایسۀ سبک اسناد و تابآوری در بین دانشآموزان آسیبدیده و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 41-64]
-
سبکهای تفّکر
مقایسه سبکهای تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
سلامت روان
مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
-
سلامت روان
مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
ش
-
شهرکرد
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
-
شیوه شناختی رفتاری
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
ص
-
صرع
مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
ع
-
عزتنفس
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
-
عوامل مرتبط با اضطراب
عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
غ
-
غیر یکپارچهسازی
اثر فراگیرسازی دانشآموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]
ف
-
فرزند با نیازهای ویژه
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانشآموزان با اختلال ریاضیات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-20]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
کسب معنا
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
-
کیفیت زندگی
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
-
کمتوان ذهنی
مقایسۀ نشانههای اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 113-128]
-
کمتوانی ذهنی
تأثیر بازی رایانهای آموزشی بر یادگیری، یادداری و انگیزۀ پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 111-128]
-
کمتوانذهنی
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهی پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارتهای زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
-
کمتوانذهنی
تأثیر مداخلههای روانشناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]
-
کمتوانذهنی
شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
-
کمتوانذهنی
تأثیر بازیهای گروهی بر رشد مهارتهای روانی حرکتی پسران پیشدبستانی کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
-
کمتوانذهنی
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
-
کمتوانیذهنی
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
-
کمتوانیذهنی
اثربخشی امید درمانی بر بهبود افسردگی و ابعاد کیفیت زندگی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 93-110]
-
کمتوانذهنی خفیف
کمتوانیذهنی
اثربخشی داستانهای اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکانهای عمومی به دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
-
کمشنوا
اثر فراگیرسازی دانشآموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]
-
کنترل توجه
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
-
کودکان
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
-
کودکان با اختلالهای طیف درخودماندگی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلالهای طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
-
کودکان با نیازهای ویژه
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژهشان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
-
کودکان با نیازهای ویژه
عوامل مرتبط با اضطراب مادران دارای کودک با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 145-163]
-
کودکان پیشدبستانی
تأثیر بازیهای گروهی بر رشد مهارتهای روانی حرکتی پسران پیشدبستانی کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
م
-
مادران
تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانههای مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-26]
-
مادران
مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
-
مادران
اثربخشی آموزش کسب معنا بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند با نیازهای ویژه [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 75-92]
-
محیط کار
شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
-
مداخلههای روانشناختی
تأثیر مداخلههای روانشناختی و آموزشی مبتنی بر خانواده بر بهبود رفتارهای سازشی دانشآموزان کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 165-182]
-
مذهب
بررسی نقش میانجیگری مذهب در رابطه بین آزاردیدگی هیجانی و اختلالهای هیجانی نوجوانان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 83-106]
-
مسئولیتپذیری
مقایسۀ مسئولیتپذیری بین خواهران و برادران دانشآموزان با کمتوانیذهنی و عادی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 57-74]
-
معلولین جسمی
سهم خودکارآمدی، عزت نفس و انگیزش پیشرفت در پیشبینی کیفیت زندگی معلولین جسمی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 145-170]
-
مقیاس
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژهشان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
-
مکانهای عمومی
اثربخشی داستانهای اقتباسی- آفرینشی- افزایشی (ACE) بر آموزش مفاهیم مکانهای عمومی به دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 51-66]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری بروننمود در دانشآموزان [دوره 3، شماره 11، 1392]
-
مهارتهای اجتماعی
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
-
مهارتهای اجتماعی
شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-44]
-
مهارتهای اجتماعی
تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]
-
مهارتهای اجتماعی گروهی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلالهای طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
-
مهارتهای روانی- حرکتی
تأثیر بازیهای گروهی بر رشد مهارتهای روانی حرکتی پسران پیشدبستانی کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 129-144]
-
مهارتهای زندگی مستقل
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهی پیشحرفهای دانشآموزان کمتوانذهنی از لحاظ میزان توجه به آموزش مهارتهای زندگی مستقل [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 127-142]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه میزان کنترل توجه و حواسپرتی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 183-202]
-
ناتوانی یادگیری املا
اثربخشی آموزش حافظۀ کاری بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با نارسایی در املا [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
نارساخوانی
مقایسه تأثیر روشهای چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 21-32]
-
نارسایی شنوایی و نارسایی بینایی
مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 87-106]
-
نارسایی هیجانی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلالهای طیف درخودماندگی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 67-82]
-
نشست گروهی
اثربخشی نشست گروهی بر کیفیت زندگی و بهبود روابط خانوادگی در کودکان دارای کمتوانذهنی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 75-92]
-
نظریه ذهن
تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 127-146]
-
نگرش والدین
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژهشان [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 147-163]
-
نوجوانان
مقایسۀ سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نوجوان مصروع و غیرمصروع [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 129-144]
-
نوجوانان با نیازهای ویژه
مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
-
نوجوانان عادی
مقایسه سلامت روان مادران دارای نوجوان با نیازهای ویژه و مادران دارای نوجوان عادی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 27-50]
و
-
وضعیت اشتغال
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
وضعیت تأهل
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
-
وضعیت روانشناختی
تأثیر وضعیت اشتغال،وضعیت تأهل،سطح تحصیلات،شدت آسیب وجنسیت بر وضعیت روانشناختی آسیبدیدگان جسمی-حرکتی در شهر اصفهان سال 1388 [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 107-126]
ه
-
همدلی
مقایسۀ ابعاد همدلی در دانشآموزان با و بدون کمتوانیذهنی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 93-112]
-
هوش هیجانی
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
ی
-
یکپارچهسازی
اثر فراگیرسازی دانشآموزان کم شنوا در مدارس عادی بر سازگاری اجتماعی آنان [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 143-164]