آ

  • آدلری اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • آسیب بینایی آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • آشفتگی روان‌شناختی اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

  • آموزش برخط تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • آموزش به والدین اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • آموزش کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • آموزش گروهی هیجان‌مدار اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

ا

  • ابعاد روانی-اجتماعی تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

  • اتحاد والدینی آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • اتیسم مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • اتیسم اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

  • اُتیسم تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

  • اختلالات یادگیری مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • اختلالات رفتاری مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • اختلال یادگیری نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

  • اختلال یادگیری طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]

  • اختلال ‌یادگیری خاص تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

  • اختلال ‌یادگیری‌ خاص اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • اختلال یادگیری غیرکلامی مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

  • اختلال یادگیری ویژه پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

  • اختلال طیف اُتیسم تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]

  • اختلال طیف اُتیسم نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

  • اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • اختلال نقص توجه/ بیش ‌فعالی مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

  • ادراک دیداری- فضایی مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

  • ارتباط همدلانه تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

  • استرس والدگری اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

  • الگوی آموزشی ترکیبی تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • الگوهای پردازش حسی نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

  • امید به زندگی اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

  • امیدواری تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • اوتیسم اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

ب

  • بازی‌درمانی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • بازی‌درمانی مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • باورهای فراشناختی پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • بخشایشگری بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • برنامه‌ی آموزشی بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • بسته توانمندسازی تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]

  • بیش فعالی/نقص توجه اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

پ

  • پرخاشگری مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • پرخاشگری اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

  • پردازش زمانی شنیداری مقایسه ادراک دیداری- فضایی و پردازش زمانی شنیداری در کودکان دارای اختلال یادگیری خاص، اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 27-61]

ت

  • تجربه‌‌ی زیسته‌ی والدین تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

  • تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان بیش‌فعال ورزشکار [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 47-75]

  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]

  • تحمل پریشانی اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

  • تیزهوش بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • تعارضات والد ـ فرزندی اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • تعامل مادر- کودک اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • تعامل مثبت والد-کودک اثربخشی آموزش برنامه تعامل مثبت والد-کودک به والدین کودک دارای اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی بر کاهش پرخاشگری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 63-86]

  • تعامل والد کودک اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • تغییر رفتار والدین تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • تنظیم هیجان تعیین نقش رابطه تنظیم هیجان با امیدواری و ارتباط همدلانه مادران دارای کودک اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 169-189]

ح

  • حل مسأله خلاق اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

خ

  • خشم بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • خلاقیت اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • خودکنترلی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • خودنتظیمی هیجانی اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

د

  • داده‌بنیاد تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • دانش‌آموزان بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • دانش‌آموزان با آسیب شنوایی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]

  • دانش‌آموز تیزهوش تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • دختر اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • دیداری و شنیداری طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]

  • درمان به کمک حیوان خانگی مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 99-129]

  • درمان ویبرواکوستیک مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • دوران کرونا تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

ذ

  • ذهن آگاهی نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

ر

  • رابطه با والدین تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • رضایت‌ جنسی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • رضایت زناشویی آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • رضایت ‌زناشویی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • رضایتمندی تحصیلی تدوین مدل رضایتمندی تحصیلی در دانش‌آموزان تیزهوش بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده‌بنیاد [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-174]

  • رفتارهای اجتماعیt کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل والد- کودک و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی پایین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 159-185]

  • روانی- اجتماعی فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • روان‌خوانی تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • روش اسنوزلن اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

ز

  • زیستی فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

س

  • سازگاری اجتماعی پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • سرمایه روان‌شناختی بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • سلامت ‌روان اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

ش

  • شایستگی اجتماعی اثربخشی مهارت‌آموزی بر پایه الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان دختر دارای اختلال‌ یادگیری خاص [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-27]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]

  • شناختی فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • شیوه‌های فرزندپروری والدین نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

ط

  • طراحی طراحی پرسشنامه (ارزیابی والد از کودک) جهت پیش بینی اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-23]

  • طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

  • فرسودگی والدینی آسیب بینایی در فرزندان: مقایسۀ رضایت زناشویی، اتحاد والدینی و فرسودگی والدینی در پدران و مادران ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 141-167]

  • فلسفه برای کودکان طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • فن‌آوری تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • فناوری طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

ق

  • قرنطینه‌ی خانگی تجربه‌ی زیسته‌ی والدین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در دوره‌ی کرونا [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 131-168]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • کیفیت زندگی بررسی رابطه‌ی بین سرمایه روان‌شناختی و کیفیت زندگی در مدرسه با نظر به نوع مدرسه موردمطالعه: مقایسه دانش‌آموزان مدارس عادی و تیزهوش شهر سنندج [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 25-6]

  • کنش های اجرایی تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • کودکان نقش واسطه‌ای الگوهای پردازش حسی در رابطه بین شیوه‌های فرزندپروری با اختلال یادگیری در کودکان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 273-300]

  • کودکان مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

  • کودکان بااستعداد طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • کودکان کار اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • کودک با اختلال طیف اتیسم اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

ل

  • لگودرمانی مقایسه اثربخشی درمان ویبرواکوستیک و لگودرمانی بر پرخاشگری در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 133-158]

م

  • مادران اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • مادران نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

  • مادران کودکان کم‌توان‌ذهنی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه هیجان مدار بر رضایت جنسی، رضایت زناشویی و ابعاد سلامت روان در مادران کودکان کم توان ذهنی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 217-243]

  • مدل آموزشی طراحی و اعتبار یابی مدل آموزشی به منظور به‌کارگیری فناوری در برنامه فلسفه برای کودکان برای دانش آموزان بااستعداد [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-45]

  • مشکلات خواب اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر تعامل مادر- کودک و مشکلات خواب کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 245-272]

  • مهارت ارتباطی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان با آسیب شنوایی با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 117-139]

  • مهارت ارتباطی به همسالان تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • مهارت مدیریت استرس-هیجان اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت زندگی و تنظیم شناختی هیجان مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 195-243]

  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 207-232]

  • مهارت‌های ارتباطی نقش ذهن آگاهی در رابطه بین مهارت‌های ارتباطی با توانایی‌های شناختی، حل مسئله و آسایش روان‌شناختی در مادران دانش‌آموزان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم شهر تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 113-140]

  • مهارت‌های پیش‌کلامی تدوین و روایی بسته توانمندسازی مهارت‌های پیش‌کلامی (‌ارتباطی) ویژه کودکان با اختلال عصب-تحولی: مطالعه موردی کودکان با اختلال اُتیسم [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 85-113]

  • مهارت‌های مبتنی بر طرح‌واره‌درمانی اثربخشی طرح‌واره‌درمانی بر تحمل پریشانی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر دارای طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 87-116]

ن

  • نارسایی توجه/ بیش‌فعالی  تأثیر تلفیقی آموزش­های کنش­های اجرایی به کودکان با اختلال نارسایی ­توجه/ بیش‌فعالی ، روش­های تغییر رفتار به والدین، و مهارت­های ارتباطی به همسالان بر بهبود رابطه با والدین [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 27-57]

  • نارساخوانی تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به‌صورت برخط در بهبود روان‌خوانی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-83]

  • ناگویی هیجانی پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • نشانگان اتیسم اثربخشی روش حسی اسنوزلن بر نشانگان اتیسم در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 59-82]

  • نوجوان بررسی اثربخشی برنامه‌ی بخشایشگری بر مهارت کنترل خشم نوجوانان بزهکار شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 169-193]

  • نوجوانان اثربخشی آموزش والدین آدلری(گام) بر کاهش تعارضات مادر ـ فرزندی در نوجوانان دختر [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-132]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی و نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی دارای اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 175-206]

و

  • واژگان کلیدی: تحلیل رفتار متقابل اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر آشفتگی روان‌شناختی و امید به زندگی مادران دارای کودکان اتیسم شهر اصفهان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 77-97]

  • والد ـ کودک اثربخشی درمان تعاملی بر استرس والدگری، خودتنظیمی هیجانی و پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال آمیختگی اجتماعی بازداری نشده با و بدون اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 237-267]

  • والدین خویشاوند فراتحلیل ویژگی‌های زیستی، شناختی و روانی- اجتماعی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 244-300]

ه

  • همدلی پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 187-216]

  • هوش شخصیتی تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • هوش مدیریتی تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

  • هوش موفق تدوین الگوی شایستگی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران مدارس استثنایی بر اساس هوش مدیریتی و موفق با نقش واسطه ای هوش شخصیتی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 83-110]

login