آ
-
آهنگر قربانی، زهره
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]
ا
-
ابراهیمی، آسیه
بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیشفعالی: فراتحلیلی بر پژوهشهای انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]
-
ارجمندی، محمدصادق
مقایسه تصورات یادگیری و عادتهای مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]
-
اردی، امیر
مقاله شناسی بیست شماره فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 191-201]
-
اسدی گندمانی، رقیه
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
-
اسماعیلی، علی
رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوههای مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]
-
اصغری نکاح، سیدمحسن
اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]
-
اصلی آزاد، مسلم
اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]
-
اعتمادی، عذرا
تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیبشناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]
-
اکبری، الهه
مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]
-
اکبری، فاطمه
اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمومی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]
-
امیری، شعله
مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]
ب
-
بابامحمدی، معصومه
مقاله شناسی بیست شماره فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 191-201]
-
برجعلی، احمد
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]
-
برزگر بفرویی، کاظم
رابطه ی بین باورهای معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 55-71]
-
بهزادپور، سمانه
نقش دینداری و تابآوری در پیشبینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیشفعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]
-
بوستانی، امیرعباس
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری والد محور در نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]
پ
-
پاکدامن، شهلا
اثربخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستةآموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]
-
پیرزادی، حجت
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]
-
پزشک، شهلا
تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]
-
پزشک، شهلا
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
-
پزشک، شهلا
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]
-
پوشنه، کامبیز
اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]
ج
-
جباری، سوسن
اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کمتوانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]
-
جزایری، رضوان السادات
تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیبشناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]
-
جعفری، عیسی
رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوههای مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]
-
جوکار، نجمه
نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیشبینی سازگاری اجتماعی و مقایسهی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]
ح
-
حیدری، محمود
اثربخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستةآموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]
-
حرفه دوست، منصور
نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
مقایسه تصورات یادگیری و عادتهای مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]
-
حسینی کیاسری، سیده طیبه
نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیشبینی سازگاری اجتماعی و مقایسهی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]
خ
-
خبازی راوندی، محمدرضا
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری والد محور در نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]
-
خیرجو، اسماعیل
نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]
-
خسروی، معصومه
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بینفردی و حلمسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانشآموزان دختر باکمتوانیذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]
-
خسروجاوید، مهناز
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]
د
-
درویشی، زهره
اثربخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستةآموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]
-
دلاور، علی
بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیشفعالی: فراتحلیلی بر پژوهشهای انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمدرضا
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه - بیشفعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]
ر
-
رباط میلی، سمیه
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]
-
رستمی، ربابه
اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کمتوانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]
-
رضایی، مونا
اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کمتوانی ذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 123-139]
-
رنجدوست، شهرام
نقش خودکارآمدی، تحول زبانی و مهارتهای اجتماعی در مشکلات رفتاری دانشآموزان کمتوانذهنی با رهیافت رگرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]
-
رنگانی، اقدس
اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]
-
روحی، علیرضا
تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیبشناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]
س
-
ساوری، محمد اسمعیل
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]
-
سلطانی، مهرانه
بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیشفعالی: فراتحلیلی بر پژوهشهای انجام شده در ایران [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 2-25]
-
سلم آبادی، مجتبی
نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]
-
سلیمانی نیا، لیلا
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
سینا، مرضیه
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
-
سهرابی، فرامرز
نقش دینداری و تابآوری در پیشبینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیشفعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]
ش
-
شاکه نیا، فرحناز
اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمومی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]
-
شجاعی، ستاره
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر مشکلات دستخط دانشآموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]
-
شجاعی، ستاره
اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]
-
شیخ الاسلامی، علی
نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیشبینی سازگاری اجتماعی و مقایسهی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]
-
شیخ الاسلامی، علی
رابطه ی تابآوری و حمایت اجتماعی ادراکشده با سازگاری مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]
-
شریعت، ارغوان
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]
-
شریفی، علی
اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]
-
شریفی درآمدی، پرویز
تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]
-
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]
-
شفیع آبادی، عبدالله
اثربخشی درمان شناختی- رفتاری والد محور در نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی کودکان پسر [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 41-62]
-
شکری، امید
تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازهگیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]
-
شهیدی، شهریار
اثربخشی آموزش هنرهای تجسمی با استفاده ازبستةآموزشی"آموزش هنر، حامی کودک نوآور"بر افزایش خلاقیت کودکان دبستانی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 87-111]
ص
-
صادقی، عباس
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با نارساخوانی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 111-128]
-
صادقی، ماندانا
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
صادقیولنی، زلیخا
رابطه ی تابآوری و حمایت اجتماعی ادراکشده با سازگاری مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]
-
صباحی، پرویز
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بینفردی و حلمسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانشآموزان دختر باکمتوانیذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]
-
صرامی، غلامرضا
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسه تصورات یادگیری و عادتهای مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]
-
عبداللهی بقرآبادی، قاسم
اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]
-
عطادخت، اکبر
نقش باورهای فراشناختی و هوش هیجانی نابینایان در پیشبینی سازگاری اجتماعی و مقایسهی آن با افراد عادی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 151-168]
-
عطادخت، اکبر
رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوههای مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 89-99]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]
-
علیزاده، حمید
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]
غ
-
غباری بناب، باقر
تجربههای زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]
-
غباری بناب، باقر
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]
ف
-
فاتحی زاده، مریم سادات
تحول اختلال شخصیت اجتنابی از کودکی تا بزرگسالی: آسیبشناسی تعاملات زناشویی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 161-189]
-
فرخی، نورعلی
نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]
-
فریس آبادی، لیلا
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بینفردی و حلمسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانشآموزان دختر باکمتوانیذهنی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 102-121]
-
فرهودیان، علی
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
فیروزمنش، ابوالفضل
تغییرناپذیری عاملی الگوی اندازهگیری نسخة کوتاه مقیاس ترس از ارزیابی منفی در نوجوانان تیزهوش و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 129-140]
-
فیض الهی، زهرا
نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیشفعالی و افسردگی کودکان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 65-86]
ق
-
قدرتی میرکوهی، مهدی
اثربخشی آموزش والدین شناختی رفتاری بر نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای کودکان [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 109-123]
-
قربانی، علی
مشخصه های واژگانی در گفتار بزرگسالان کم توان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 95-108]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]
ک
-
کاظمی، فرنگیس
تأثیر آموزش برنامۀ کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان فشار روانی مادران کودکانِ کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 133-148]
-
کاظمی، فرنگیس
تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]
-
کاظمی، فرنگیس
دقیقآموزی: مداخلهای رفتاری برای دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 1-38]
-
کاظمی، ملیحه سادات
مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]
-
کشاورزی، فاطمه
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر مشکلات دستخط دانشآموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 150-165]
م
-
محمّدی، نسیم
رابطه ی تابآوری و حمایت اجتماعی ادراکشده با سازگاری مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 125-139]
-
مرادی، رحیم
تأثیر بازیهای آموزشی رایانهای برانگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]
-
مطهری، زهرا سادات
نقش دینداری و تابآوری در پیشبینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیشفعالی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 71-78]
-
معتمدیگانه، نگین
اثربخشی مداخله بازتوانی شناختی رایانه محور بر کارکردهای اجرایی و عملکرد حافظه فعال دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 141-159]
-
مقامی، حمیدرضا
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
مقدس، علیرضا
یافتههای نوین در تصویربرداری مغزی اختلال نارسایی توجه بیش فعالی درکودکان و نوجوانان [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 41-64]
-
ملکی، حسن
تأثیر بازیهای آموزشی رایانهای برانگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 27-44]
-
ملک پور، مختار
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانوادههای دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 1-25]
-
ملک پور، مختار
مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]
-
مولوی، حسین
مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 26-40]
ن
-
نبی زاده، صفدر
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه - بیشفعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]
-
نسائیان، عباس
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
-
نعمتی، شهروز
تجربههای زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی برای بخشیدن دیگران [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 27-40]
-
نوکنی، مصطفی
اثربخشی بازتوانی شناختی رایانهیار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارساییتوجه-بیشفعالی (نوع اغلب بیتوجه) [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 1-126]
ه
-
هاشمی آذر، ژانت
تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی خفیف [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 136-155]
-
هدی پور، اکرم
تأثیر تغییر سبک اسناد بر کاهش میزان افسردگی نوجوانان دختر نابینا [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 78-90]
-
همتی علمدارلو، قربان
مقایسه تصورات یادگیری و عادتهای مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 45-69]
-
همتی علمدارلو، قربان
اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 73-93]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
اثربخشی آموزش درک روابط فضایی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 113-131]
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تعریف و مفهومسازی نیازهای ویژه، شناسایی و اولویتبندی پژوهشی گروههای با نیازهای ویژه [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 62-77]
-
یحیی زاده، آیدا
اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 5، شماره 20، 1394، صفحه 39-54]
-
یزدانی، شهرام
نقش خودکارآمدی، تحول زبانی و مهارتهای اجتماعی در مشکلات رفتاری دانشآموزان کمتوانذهنی با رهیافت رگرسیون فازی [دوره 5، شماره 18، 1394، صفحه 157-175]
-
یزدخواستی، فریبا
اثربخشی آموزش معنویت برفشارر وانی وسلامت عمومی مادران کودکان کمتوانذهنی [دوره 5، شماره 17، 1394، صفحه 169-186]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال نارساییتوجه - بیشفعالی بر اساس استرس و شیوه برخورد والدین [دوره 5، شماره 19، 1394، صفحه 91-110]