آ
-
آبباریکی، اکرم
اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغرا
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واجشناسی بر مهارتهای روانخوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانشآموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
-
احمدی، عبدالجواد
نقش واسطهای ذهنآگاهی مادر و تابآوری خانواده در رابطهی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلالهای طیف اوتیسم و بهزیستی روانشناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
-
ازادی، زهرا
تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانهها در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]
-
استوی، الهه
تأثیر آموزش مهارتهای جراتورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمتخود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]
-
اسدی گندمانی، رقیه
رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
-
اسمعیلی، معصومه
مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانشآموزان دارای ناتوانییادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
-
اصغری، فریناز
ارزشیابی برنامه درسی دورهی پیشدبستانی دانشآموزان کمتوانذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجانغربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]
-
افروز، غلامعلی
طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
-
اکرمی، ناهید
تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانهها در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]
-
البرزی، شهلا
مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
-
اللهی، زبیحاله
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
-
ایمانی، معصومه
تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
-
امیدیان، مرتضی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
-
امین ابادی، زهرا
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
ب
-
بخشایش، علیرضا
تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
-
برجعلی، احمد
خودجرحی بدونخودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزهها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
-
برزگر بفروی، کاظم
تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
-
برزگر بفرویی، کاظم
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
-
برزگر بفروئی، کاظم
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
-
بریهی، کوثر
طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
پ
-
پاکدامن، شهلا
طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]
-
پیرزادی، حجت
مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
-
پزشک، شهلا
اثربخشی روش واقعیتدرمانی بر کاهش نشانههای دانشآموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]
-
پزشک، شهلا
مقایسه عملکرد عصبروانشناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
-
پزشک، شهلا
ویژگیهای شخصیتی و مکانیسمهای دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
-
پیشیاره، ابراهیم
رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
ت
-
ترابی، فاطمه
بررسی تواناییهای نیمکره راست و چپ مغز دانشآموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
ج
-
جباری فر، تقی
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
-
جعفری، داود
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
-
جلالی، یوسف
مقایسه عملکرد عصبروانشناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
چ
-
چوبداری، عسگر
اثربخشی روش واقعیتدرمانی بر کاهش نشانههای دانشآموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]
-
حجت خواه، سید محسن
اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]
-
حریری، پرستو
اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واجشناسی بر مهارتهای روانخوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانشآموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
تأثیر آموزش مهارتهای جراتورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمتخود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]
-
حسین زاده، زهره
نقش واسطهای ذهنآگاهی مادر و تابآوری خانواده در رابطهی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلالهای طیف اوتیسم و بهزیستی روانشناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
خ
-
خاموشی، محمد
مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
-
خانی پور، حمید
خودجرحی بدونخودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزهها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
-
خشنودنیای چماچائی، بهنام
عاملهای بنیادی در اختلالهای کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]
د
-
درتاج، فریبرز
پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]
-
دلاور، علی
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
-
دهقانی، مرضیه
ارزشیابی برنامه درسی دورهی پیشدبستانی دانشآموزان کمتوانذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجانغربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]
-
دهقانی، نعیمه
ارزشیابی برنامه درسی دورهی پیشدبستانی دانشآموزان کمتوانذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجانغربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]
ر
-
رحیمی، الیاس
تأثیر آموزش مهارتهای جراتورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمتخود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
-
رمضانی، شکوفه
تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]
-
رمضانلو، مهرزاد
پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]
ز
-
زارعی حسین آبادی، مهدی
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کمتوان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی به کمک چندرسانهای آموزشی بر عزتنفس دانشآموزان دارای اختلال یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
س
-
سجادی، سیده نسیم
نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]
-
سرپولکی، بیتا
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
-
سیف، دیبا
مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
ش
-
شامرادلو، آسیه
مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]
-
شاهمیوه اصفهانی، آرزو
تاثیر الگوی آموزش خوشبینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کمبینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]
-
شجاعی، ستاره
مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
-
شیخ الاسلامی، علی
تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]
-
شریفی، سعید
مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]
-
شریفیدرآمدی، پرویز
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
-
شلانی، بیتا
اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]
-
شوشتری، مژگان
بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
ص
-
صابری، هاییده
اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واجشناسی بر مهارتهای روانخوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانشآموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]
-
صدری، شمین
ویژگیهای شخصیتی و مکانیسمهای دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
ط
-
طیب لی، معصومه
مقایسه عملکرد عصبروانشناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
-
طیبلی، معصومه
ویژگیهای شخصیتی و مکانیسمهای دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
-
عابدی، احمد
تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانهها در دانشآموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]
-
عباسی، حسین
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
-
علیزاده، حمید
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
-
علیزاده، حمید
تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
غ
-
غباری بناب، باقر
دلبستگی به خدا و تابآوری در مادران کودکان کمتوان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]
-
غباری بناب، باقر
تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
ف
-
فرامرزی، سالار
تاثیر الگوی آموزش خوشبینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کمبینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]
-
فرخی، نورعلی
تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
خودجرحی بدونخودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزهها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]
ق
-
قمرانی، امیر
بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
-
قمری کیوی، حسین
عاملهای بنیادی در اختلالهای کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]
ک
-
کاظمی، فرنگیس
اثربخشی روش واقعیتدرمانی بر کاهش نشانههای دانشآموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]
-
کاظمی، فرنگیس
رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
-
کاظمی، فرنگیس
تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]
-
کاکاوند، علیرضا
نقش واسطهای ذهنآگاهی مادر و تابآوری خانواده در رابطهی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلالهای طیف اوتیسم و بهزیستی روانشناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]
-
کریمی، بهروز
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]
گ
-
گل محمدیان، محسن
نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]
م
-
مانی، آرش
بررسی تواناییهای نیمکره راست و چپ مغز دانشآموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
-
مرادی، رحیم
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی به کمک چندرسانهای آموزشی بر عزتنفس دانشآموزان دارای اختلال یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]
-
مرادی عجمی، وجیهه
تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]
-
مصباح، ایمان
اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]
-
مقدس، علیرضا
بررسی تواناییهای نیمکره راست و چپ مغز دانشآموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
-
میکاییلی، نیلوفر
مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانشآموزان دارای ناتوانییادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]
-
ملک پور، مختار
بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]
-
مهدی پور مارالانی، فرناز
دلبستگی به خدا و تابآوری در مادران کودکان کمتوان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]
-
مهدی پور مارالانی، فرناز
مدلیابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارساییهای رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]
ن
-
نجفی، محمود
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]
-
نجفی، محمود
مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالهای یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]
-
نسائیان، عباس
رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
-
نظری، زهرا
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]
-
نعمتی، شهروز
دلبستگی به خدا و تابآوری در مادران کودکان کمتوان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]
-
نعمتی، شهروز
مدلیابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارساییهای رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]
-
نوروزی، داریوش
تاثیر آموزش غنیشده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]
ه
-
هاشمی آذر، ژانت
مقایسه عملکرد عصبروانشناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]
-
هاشمی آذر، ژانت
رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]
-
هاشمی آذز، ژانت
بررسی تواناییهای نیمکره راست و چپ مغز دانشآموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]
-
هدیپور، اکرم
تاثیر الگوی آموزش خوشبینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کمبینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]