آ

  • آبباریکی، اکرم اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]

ا

  • ابراهیمی قوام، صغرا تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]

  • احمدی، عبدالجواد نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]

  • ازادی، زهرا تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]

  • استوی، الهه تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]

  • اسدی گندمانی، رقیه رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]

  • اسمعیلی، معصومه مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]

  • اصغری، فریناز ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]

  • افروز، غلامعلی طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]

  • اکرمی، ناهید تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]

  • البرزی، شهلا مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]

  • اللهی، زبیح‌اله تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

  • ایمانی، معصومه تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

  • امیدیان، مرتضی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]

  • امین ابادی، زهرا تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]

ب

  • بخشایش، علیرضا تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]

  • برجعلی، احمد خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]

  • برزگر بفروی، کاظم تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]

  • برزگر بفرویی، کاظم اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]

  • برزگر بفروئی، کاظم اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]

  • بریهی، کوثر طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]

  • بهادری خسروشاهی، جعفر تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]

پ

  • پاکدامن، شهلا طراحی نرم آفزار آموزش خواندن کاربردی خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های زبان بیانی، درکی وگفتاری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 31-55]

  • پیرزادی، حجت مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]

  • پزشک، شهلا اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]

  • پزشک، شهلا مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]

  • پزشک، شهلا ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]

  • پیشیاره، ابراهیم رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]

ت

  • ترابی، فاطمه بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]

ج

  • جباری فر، تقی اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]

  • جعفری، داود اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]

  • جلالی، یوسف مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]

چ

  • چوبداری، عسگر اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 83-105]

  • حجت خواه، سید محسن اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]

  • حریری، پرستو اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]

  • حسین خانزاده، عباسعلی تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]

  • حسین زاده، زهره نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]

خ

  • خاموشی، محمد مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]

  • خانی پور، حمید خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]

  • خشنودنیای چماچائی، بهنام عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]

د

  • درتاج، فریبرز پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]

  • دلاور، علی تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

  • دهقانی، مرضیه ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]

  • دهقانی، نعیمه ارزشیابی برنامه درسی دوره‌ی پیش‌دبستانی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در مراکز استثنایی استان آذربایجان‌غربی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 111-120]

ر

  • رحیمی، الیاس تأثیر آموزش مهارت‌های جرات‌ورزی بر بهبود روابط بین همسالان و حرمت‌خود دانش-آموزان دیرآموز [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 1-22]

  • رحیمیان بوگر، اسحق مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]

  • رمضانی، شکوفه تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]

  • رمضانلو، مهرزاد پیش بینی عادات زندگی کودکان کم توان جسمی- حرکتی بر اساس سرمایه روانشناختی و حمایت اجتماعی ادراک شده مادران آنان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 57-80]

ز

  • زارعی حسین آبادی، مهدی اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 169-188]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

س

  • سجادی، سیده نسیم نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]

  • سرپولکی، بیتا اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]

  • سعدی پور، اسماعیل تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]

  • سیف، دیبا مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]

ش

  • شامرادلو، آسیه مقایسه خودمختاری و ابعاد آن در دانش آموزان با و بدون ناتوانی ذهنی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 139-150]

  • شاهمیوه اصفهانی، آرزو تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]

  • شجاعی، ستاره مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]

  • شیخ الاسلامی، علی تأثیر امیددرمانی گروهی بر رضایت از زندگی مردان با ناتوانی جسمی-حرکتی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 135-151]

  • شریفی، سعید مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 107-127]

  • شریفی‌درآمدی، پرویز تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

  • شلانی، بیتا اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 205-225]

  • شوشتری، مژگان بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]

ص

  • صابری، هاییده اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 51-81]

  • صدری، شمین ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]

ط

  • طیب لی، معصومه مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]

  • طیب‌لی، معصومه ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 179-197]

ع

  • عابدی، احمد بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]

  • عابدی، احمد تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 129-149]

  • عباسی، حسین اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]

  • علیزاده، حمید تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]

  • علیزاده، حمید تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

غ

  • غباری بناب، باقر دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]

  • غباری بناب، باقر تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

ف

  • فرامرزی، سالار تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]

  • فرخی، نورعلی تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 1-25]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا خود‌جرحی بدون‌خودکشی در نوجوانان بزهکار و نوجوانان با سابقه بدرفتاری دوران کودکی: انگیزه‌ها و احتمال خودکشی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 59-79]

ق

  • قمرانی، امیر بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]

  • قمری کیوی، حسین عامل‌های بنیادی در اختلال‌های کودکان بر پایه سیاهه رفتاری کودک آخنباخ و رسکولار [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 153-167]

ک

  • کاظمی، فرنگیس اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 137-152]

  • کاظمی، فرنگیس رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]

  • کاظمی، فرنگیس تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 1-29]

  • کاکاوند، علی‌رضا نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 151-178]

  • کریمی، بهروز اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمّل ناکامی و نگرشهای ناکارآمد مادران دانش آموزان کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 81-108]

گ

  • گل محمدیان، محسن نقش سرمایه روانشناختی و رفتار شهروندی سازمانی در پیش بینی فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی مدارس استثنایی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 109-133]

م

  • مانی، آرش بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]

  • مرادی، رحیم تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 121-138]

  • مرادی عجمی، وجیهه تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 96-110]

  • مصباح، ایمان اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی و احساس شرم درونی شده مادران دارای کودک کم توان ذهنی [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 153-180]

  • مقدس، علیرضا بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]

  • میکاییلی، نیلوفر مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 81-100]

  • ملک پور، مختار بررسی اثربخشی برنامه سه تایی غنی سازی رنزولی برخلاقیت کودکان تیزهوش دبستانی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 81-95]

  • مهدی پور مارالانی، فرناز دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]

  • مهدی پور مارالانی، فرناز مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]

ن

  • نجفی، محمود اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و اختلال املاء در کودکان دبستانی [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 101-117]

  • نجفی، محمود مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 56-80]

  • نسائیان، عباس رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]

  • نظری، زهرا اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 24، 1395، صفحه 181-203]

  • نعمتی، شهروز دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 199-215]

  • نعمتی، شهروز مدل‌یابی ساختاری سبک های دلبستگی به خدا ،تاب آوری و سلامت روانی در والدین دارای کودکان نارسایی‌های رشدی و هوشی [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 26-40]

  • نوروزی، داریوش تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 1-26]

ه

  • هاشمی آذر، ژانت مقایسه عملکرد عصب‌روان‌شناختی بزرگسالان مبتلابه نشانگان داون با و بدون بیماری آلزایمر [دوره 6، شماره 22، 1395، صفحه 41-55]

  • هاشمی آذر، ژانت رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 23، 1395، صفحه 27-48]

  • هاشمی آذز، ژانت بررسی توانایی‌های نیمکره راست و چپ مغز دانش‌آموزان تیزهوش با و بدون اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 23-58]

  • هدیپور، اکرم تاثیر الگوی آموزش خوش‌بینی به روش ایفای نقش بر کاهش افسردگی نوجوانان دختر کم‌بینا [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 119-135]